Din tøjstil?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JegGørDetZelda
    jeg er os totalt ligeglad med mærkevare.. faktisk sys jeg mange mærkevare er direkte grimme.. fx D&G boxershorts er enten hvide el sorte.. ikk noget der skiller sig ud..
    min stil er udelukkende street.. køber næsten alle mine t-shirt i xxl og bruger G-unit og andre streetmærker..
    grunden til at jeg sys mærkevare er grimme er ikk fordi jeg ikk har råd til det ska li siges.. min stil er dyrere end de fleste af dem jeg kender der næsten kun går i g-star... ska li siges at jeg godt ka li evisubukser selvom det er mærkevare... ;)


    Og hvordan definerer du mærkevare? G-unit er vel lige så meget mærkevare som Levi´s.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    http://www.zerenity.dk/fakta


    Forholdsvis detaljeret, hvis man skulle have interesse :crazyeyes:


    Ps. gider som udgangspunkt ikke de fancy dyre mærkevarer. Har mere fornuftige ting at bruge mine hårdtjente kroner.


    Næsten uhyggeligt detaljeret ^^

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • ..... Et par komfortable løst siddende jeans også en langærmet skjorte...


    Hvis jeg har fri.... samme bukser bare jeg dropper bæltet også en eller anden MEGET stor t-shirt med et eller andet dyre motiv (hunde/ulve/leoparder osv.)

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • øhh mest jeans.. kan godt lide de mørke og så bare nogle sweats og en tshirt og ldit forskelligt


    ikke megen mærkevare da :P

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker
    Hov. Burger ødelagde vist lidt festen der. Jeg havde ellers skrevet et fint indlæg om hvor snævertsynet det er at have noget imod folk på baggrund af hvordan de ser ud og at hippier ellers generelt ikke er ret provokerende.


    Haha, jeg havde også lige rullet det tunge skyts frem, og så kommer lyseslukker-Heidi på banen...:D
    Tror i øvrigt vi har samme tøjsmag - eller mangel på samme.

  • Jeg går for det meste med blend busker med en lille smule hængerøv og så en sweat shirt


    Er sådan set lige glad med hvad jeg går i bare jeg har tøj på kroppen så er jeg glad :D
    Betaler aldrig over 500 kr for et nogle bukser eller en trøje gider ikke mode mærker

  • har ikke nogle mærker jeg går mere op i end andre, køber tøj der hvor der er noget jeg kan lide, om jeg finder en bluse som er pæn i kvickly eller only det er for mig lige gyldig.


    går for det meste i jeans, nogle gange baggy med et par dada sko ander gange nogle der sidder stramt med et par støvler lidt efter havd jeg skal.


    går også meget i sådan nogle sorte "jakkesæts" bukser med en pæn bluse eller skjorte til.


    går for det meste med en strop bluse eller nogle skjorte fis. meget simpel tøj og sådan rimelig neutrale faver så jeg falder ind i mængden til hverdag.


    ellers er det bare arbejdstøj der fylder mine daglige dage mest, et par blå arbejdsbukser med skrutrækker og div. ting i lommerne en T-shrite og en bluse. ikke så sexet :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvad havde du regnet med? Det er Tweak :crazyeyes: Måske har vi ikke de dyreste garderober - til gengæld har vi de dyreste computere. :))


    :dance:


    Det er nemlig rigtig :D


    Det jeg sidder i lige nu er:
    ID Bukser..
    Puma hoodie..
    ________________
    men går nu mest i stort tøj..


    [SIZE=7]Dø pop drenge. hehe [/SIZE]
    ^^
    bare for sjov :)

  • Til hverdag render jeg rundt i jeans (g-star, levis, D&G, diesel og den stil) samt tshirt (alt fra JackJones til Armani) og en trøje af random mærke, samt et par hvide Adidas Superstar.


    Når jeg er i byen findes jeg ofte i nålestribede jakkesæt, som regel sort, gråt eller hvidt.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cecil


    Jeg kender kun hippier som går i cheap monday bukser, og jeg kender rigtig mange hippier dem er der fanme mange af her hvor jeg bor..!
    såå....
    forresten hvis du har et problem ikk og så sys jeg abr du skal komme til faaborg...!


    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, hvor er du lame :D
    ROFLCOPTER.. tak for det gode grin du giver mig.


    Din mening er da helt hegnet.


    - Nå back @ topic.


    jeg går selv i:


    cheap monday.
    johan lindeberg.
    revolution.
    wesc.
    fred perry.
    nike.
    lacoste.
    hugo boss.
    giorgio armani
    emporio armani
    burberry london.
    bjorn borg.
    diesel.
    bjorkvin.
    og lidt casual gucci\lv, helst i mørkefarver og ikke monogram.

  • Tjaa, ændret meget siden sidst.


    Læder, spandex eller tætsiddende afblege cowboy bukser.


    Patron eller nitte bælte.


    Diverse T-Shirts, skjorter i silke eller satin.


    Masser af halskæder, armbånd etc.


    Ja jeg spiller 80er metal i et Whitesnake inspireret band. Dog har jeg ikke fået det lange permanentede hår endnu, men det arbejder jeg på :D


    Et godt billede af den stil jeg kører (Ikke mig)


    [Blocked Image: http://www.john-sykes.info/john7%20(2).JPG]

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Jeg går somregel i løst siddende bukser, en eller anden t-shirt, en eller anden habbit jakke - fingerløse handsker - sådan lidt punk agtigt....


    [Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wi…-Ville_valo_provinssi.JPG]


    Eller


    http://www.gumball3000.com/pre…arrives%20in%20London.jpg


    (Sidste billede er lidt stort at have på et forum..:P )


    Det må to gode eksempler på hvordan jeg går klædt...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Cecil --> Jeg tror du har misforstået noget. Jeg synes selv strammebukser er fede, men jeg går ikke med Cheap Monday, da de ikke laver lyse afblegede 80er stil bukser, og det er crap kvalitet.


    Det du referer til som hippier, er desværre pop-drenge, punkere og andre folk.


    Stramme bukser moden, var meget oppe i 70erne bl.a. populariseret af rock folk. Specielt i perioden 1982-1986 var de populære blandt bands såsom Whitesnake, Dio, Scorpions, Thin Lizzy, Accept og andre. Kort sagt heavy metal bands. Stramme bukser har altid "tilhørt" heavy rock/metal bands.


    Men som følge af de seneste 15års metal udvikling, den store omgang dårlige musik og u-kreativitet, fulgte der også baggy bukser etc med. Kort sagt, du går i Fred Durst bukser.


    Jeg går i stramme bukser, du går i Fred Durst bukser (Barnligt skrevet, men du langede ud efter "os" der går med dem ;) )

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition