Forholdsvis detaljeret, hvis man skulle have interesse
Ps. gider som udgangspunkt ikke de fancy dyre mærkevarer. Har mere fornuftige ting at bruge mine hårdtjente kroner.
Ps. gider som udgangspunkt ikke de fancy dyre mærkevarer. Har mere fornuftige ting at bruge mine hårdtjente kroner.
QuoteOprindeligt indlæg af JegGørDetZelda
jeg er os totalt ligeglad med mærkevare.. faktisk sys jeg mange mærkevare er direkte grimme.. fx D&G boxershorts er enten hvide el sorte.. ikk noget der skiller sig ud..
min stil er udelukkende street.. køber næsten alle mine t-shirt i xxl og bruger G-unit og andre streetmærker..
grunden til at jeg sys mærkevare er grimme er ikk fordi jeg ikk har råd til det ska li siges.. min stil er dyrere end de fleste af dem jeg kender der næsten kun går i g-star... ska li siges at jeg godt ka li evisubukser selvom det er mærkevare...
Og hvordan definerer du mærkevare? G-unit er vel lige så meget mærkevare som Levi´s.
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
http://www.zerenity.dk/fakta
Næsten uhyggeligt detaljeret
Går stort set kun i sort + diverse band shirts.
Henrik Vibskov :hb:
..... Et par komfortable løst siddende jeans også en langærmet skjorte...
Hvis jeg har fri.... samme bukser bare jeg dropper bæltet også en eller anden MEGET stor t-shirt med et eller andet dyre motiv (hunde/ulve/leoparder osv.)
Løse bukser med lidt hængerøv, og en tæt-siddenede T-shirt
Mærker: Levis, DND og J.Lindeberg
Mvh Lasse
øhh mest jeans.. kan godt lide de mørke og så bare nogle sweats og en tshirt og ldit forskelligt
ikke megen mærkevare da
QuoteOprindeligt indlæg af Slacker
Hov. Burger ødelagde vist lidt festen der. Jeg havde ellers skrevet et fint indlæg om hvor snævertsynet det er at have noget imod folk på baggrund af hvordan de ser ud og at hippier ellers generelt ikke er ret provokerende.
Haha, jeg havde også lige rullet det tunge skyts frem, og så kommer lyseslukker-Heidi på banen...:D
Tror i øvrigt vi har samme tøjsmag - eller mangel på samme.
Jeg går for det meste med blend busker med en lille smule hængerøv og så en sweat shirt
Er sådan set lige glad med hvad jeg går i bare jeg har tøj på kroppen så er jeg glad
Betaler aldrig over 500 kr for et nogle bukser eller en trøje gider ikke mode mærker
har ikke nogle mærker jeg går mere op i end andre, køber tøj der hvor der er noget jeg kan lide, om jeg finder en bluse som er pæn i kvickly eller only det er for mig lige gyldig.
går for det meste i jeans, nogle gange baggy med et par dada sko ander gange nogle der sidder stramt med et par støvler lidt efter havd jeg skal.
går også meget i sådan nogle sorte "jakkesæts" bukser med en pæn bluse eller skjorte til.
går for det meste med en strop bluse eller nogle skjorte fis. meget simpel tøj og sådan rimelig neutrale faver så jeg falder ind i mængden til hverdag.
ellers er det bare arbejdstøj der fylder mine daglige dage mest, et par blå arbejdsbukser med skrutrækker og div. ting i lommerne en T-shrite og en bluse. ikke så sexet
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Hvad havde du regnet med? Det er Tweak
Måske har vi ikke de dyreste garderober - til gengæld har vi de dyreste computere.
Det er nemlig rigtig
Det jeg sidder i lige nu er:
ID Bukser..
Puma hoodie..
yeeaahh i did it.. I'TS ALIVE... I'TS ALIIIVE.. the raise of the dead threat
PS. G-unit er os en slags mærkevare.. men jeg mener populære mærkevare.. D&G, Gucci, Lacoste og sån..
Street hele vejen igennem!
Og ja, det er flere numre for stort, og går udelukkende bevidst efter bestemte mærker. Ingen undtagelser
Har vel en casual skater/punk stil, med lidt variation
Til hverdag render jeg rundt i jeans (g-star, levis, D&G, diesel og den stil) samt tshirt (alt fra JackJones til Armani) og en trøje af random mærke, samt et par hvide Adidas Superstar.
Når jeg er i byen findes jeg ofte i nålestribede jakkesæt, som regel sort, gråt eller hvidt.
QuoteOprindeligt indlæg af Cecil
Jeg kender kun hippier som går i cheap monday bukser, og jeg kender rigtig mange hippier dem er der fanme mange af her hvor jeg bor..!
såå....
forresten hvis du har et problem ikk og så sys jeg abr du skal komme til faaborg...!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, hvor er du lame
ROFLCOPTER.. tak for det gode grin du giver mig.
Din mening er da helt hegnet.
- Nå back @ topic.
jeg går selv i:
cheap monday.
johan lindeberg.
revolution.
wesc.
fred perry.
nike.
lacoste.
hugo boss.
giorgio armani
emporio armani
burberry london.
bjorn borg.
diesel.
bjorkvin.
og lidt casual gucci\lv, helst i mørkefarver og ikke monogram.
Tjaa, ændret meget siden sidst.
Læder, spandex eller tætsiddende afblege cowboy bukser.
Patron eller nitte bælte.
Diverse T-Shirts, skjorter i silke eller satin.
Masser af halskæder, armbånd etc.
Ja jeg spiller 80er metal i et Whitesnake inspireret band. Dog har jeg ikke fået det lange permanentede hår endnu, men det arbejder jeg på
Et godt billede af den stil jeg kører (Ikke mig)
[Blocked Image: http://www.john-sykes.info/john7%20(2).JPG]
Jeg går somregel i løst siddende bukser, en eller anden t-shirt, en eller anden habbit jakke - fingerløse handsker - sådan lidt punk agtigt....
[Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wi…-Ville_valo_provinssi.JPG]
Eller
http://www.gumball3000.com/pre…arrives%20in%20London.jpg
(Sidste billede er lidt stort at have på et forum..:P )
Det må to gode eksempler på hvordan jeg går klædt...
Cecil --> Jeg tror du har misforstået noget. Jeg synes selv strammebukser er fede, men jeg går ikke med Cheap Monday, da de ikke laver lyse afblegede 80er stil bukser, og det er crap kvalitet.
Det du referer til som hippier, er desværre pop-drenge, punkere og andre folk.
Stramme bukser moden, var meget oppe i 70erne bl.a. populariseret af rock folk. Specielt i perioden 1982-1986 var de populære blandt bands såsom Whitesnake, Dio, Scorpions, Thin Lizzy, Accept og andre. Kort sagt heavy metal bands. Stramme bukser har altid "tilhørt" heavy rock/metal bands.
Men som følge af de seneste 15års metal udvikling, den store omgang dårlige musik og u-kreativitet, fulgte der også baggy bukser etc med. Kort sagt, du går i Fred Durst bukser.
Jeg går i stramme bukser, du går i Fred Durst bukser (Barnligt skrevet, men du langede ud efter "os" der går med dem )