Din tøjstil?

• Underligt folk ikke har skrevet Cheap Monday jeans. Yderst populære koster under 500 kr. Lige ledes også Papfar trøjer?

Hvis jeg køber kluns bliver det blandt disse mærker:
    D&G
    Samsøe Samsøe
    G-star
    Diesel
    Cheap Monday
    Fred Perry
    Papfar
    Lacoste
    WESC
    Lindeberg
    Tiger Of Sweden
    Friis
    Junk De Luxe
    Kronstadt
    TRS/Trousers
    Billabong
    Quicksilver
    ONeil
    Freesoul
    Energie
    Iceman
    ID/Identy (Kun jeans)

Næste indkøb:
    Gucci eller Luis Vetton: Bælte, pung, eller keyhanger.

Bukser skal være stramme også gerne lidt ned med dem. Så bliver det ikke mere perfekt :)

Ellers skal t-shirts generalt gerne sidde lidt tæt.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Rettet en gang, sidst af celfa ().

• uhh ;)

Jeg er jo 14 år, og går op i mit tøj. Så jeg går i: D&G, Gstar, DC, Energie, Samsoe samsoe, WESC, LJ osv :)

Men har da selvfølgelig også billigere tøj til hvis jeg bare går herhjemme og slapper af i sommerhus osv :)

Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

• Damn der bliver imo brugt rigtig mange penge på tøj herinde.
    Jeg har aldrig brugt ret magne penge på det - men jeg har haft en ret speciel stil i overgange. Jeg har ikke haft den store lyst til at skeje ud på det sidste. Er vel egentlig lidt ved at få lyst til det igen. men det kommer så til udtryk ved at jeg bare køber det jeg synes er fedt i tiden (kan også være genbrug) og så går jeg i det når det passer lidt med noget andet og jeg har lyst.
    Pt arbejder jeg så for Bestseller. Det giver halv pris på J&J, Selected, TDK osv. Så lidt miljøskadet bliver man vel. Det jeg bedst kan lide er vel nogle gamle jeans som ikke er J&J, en TDK t-shirt med noget muppets-motiv (yeah :))) og enten et par J&J-sko som jeg synes er ret fede eller mine Adidas Superstars. Dem har jeg haft to af - det er fandme nogle dejlige sko ;)
    Egentlig synes jeg så ikke J&J er så fedt igen. Men hvad, det er ret billigt. Og man kan da sagtens finde noget. Har også et par jeans jeg rigtig godt kan lide fra dem.
    Men jeg bruger i fritiden ikke noget med lange ærmer - det er t-shirts all the way.

Originally posted by Cecil
    Celfa>
    det er jo kun hippier der går i cheap monday... derfor skriver folk det ikke..

Ørhm der er det jo så ikke! Det er stilet at gå i Cheap Monday bukser, hvis du har en smule forstand på mode.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by celfa

Ørhm der er det jo så ikke! Det er stilet at gå i Cheap Monday bukser, hvis du har en smule forstand på mode.

det er det sikker hvis man er en langhåret hippie.. hippier går i stramt tøj og sådan er det bar....
    Btw. cheap monday er også et pige mærke..

det er det sikker hvis man er en langhåret hippie.. hippier går i stramt tøj og sådan er det bar....

Cheap Monday er et unisex mærke! De fleste storbyer i Norden er det stilet at gå i Cheap Monday bukser.

Jeg kan ikke forstå dit synspunkt på at man er hippie bare fordi man kan lide mode?
    Omvendt kan jeg jo så sige din "stil" er gangsta/udlænding/hep hap agtig.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Det var da nogle fantastiske fordomme :))
    Altså det kommer ret meget an på hvad man definerer som mode. Stramme jeans ER ret moderne. Man kan feks også se på mange af de større britiske bands. Deres stil er ret stram ofte.
    Men hvis man kun hører hiphop og evt rigtig amerikansk rock er det nok ikke lige sagen nej.
    Men du kunne jo også starte med at se på mode som det mange mener det er. Altså det man ser på catwalken - og det er heller ikke baggy.

Originally posted by celfa

Cheap Monday er et unisex mærke! De fleste storbyer i Norden er det stilet at gå i Cheap Monday bukser.

Jeg kan ikke forstå dit synspunkt på at man er hippie bare fordi man kan lide mode?
    Omvendt kan jeg jo så sige din "stil" er gangsta/udlænding/hep hap agtig.

Prøv nu lige og høre her lille dreng..
    Cheap monday er stramme bukser, og så vidt jeg ved så er det hippier der går med stramme bukser..!!kan du se min pointe.?
    Ja jeg ved sku da godt hva min stil er...

Cheap monday er stramme bukser, og så vidt jeg ved så er det hippier der går med stramme bukser..!!kan du se min pointe.?

Haha :))
    Lille dreng. Vi snakker ca 8 måneders forskel med dig som den ældste - hvor stor forskel er det liige det er når man er 15?

Originally posted by Slacker

Haha :))
    Lille dreng. Vi snakker ca 8 måneders forskel med dig som den ældste - hvor stor forskel er det liige det er når man er 15?

hehe den sku jo ik forstås sådan der jo..:P
    det er bar noget jeg siger.. mener sku ik noget med det.. siger da også lille skat til nogle.. :cheers:

Nej, det er ikke nødvendigvis hippier der går i Cheap Monday busker, nok nærmere en ret bred målgruppe som går i disse bukser. Du er direkte dum at høre på.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK

Nej, det er ikke nødvendigvis hippier der går i Cheap Monday busker, nok nærmere en ret bred målgruppe som går i disse bukser. Du er direkte dum at høre på.

Jeg kender kun hippier som går i cheap monday bukser, og jeg kender rigtig mange hippier dem er der fanme mange af her hvor jeg bor..!
    såå....
    forresten hvis du har et problem ikk og så sys jeg abr du skal komme til faaborg...!

Så er Tiger Of Sweden, Diesel, Acne, April 77, Levis, Lee, ID osv. også hippie bukser?

Alle modemærker laver strammebukser, både unisex og desideret til mænd. Jeg har det fint med at du ikke kan lide "hippie" bukser. Mit foremål var bare at fortælle dig at det IKKE er hippie bukser men mode bukser.

Hippie er vel lige så slemt som gangsta?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Jeg kender kun hippier som går i cheap monday bukser, og jeg kender rigtig mange hippier dem er der fanme mange af her hvor jeg bor..!
    såå....
    forresten hvis du har et problem ikk og så sys jeg abr du skal komme til faaborg...!

Nej, jeg har ikke noget problem ... du har et problem.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Og så er det på tide, at du finder en ordentlig tone frem hvis du ikke vil have et problem med at komme på tweak.dk!

Det gælder også alle andre der har et problem med at tiltale hinanden på en ordentlig måde. Hvis I absolut skal bruge grimme ord omkring hinanden, så skal det ikke finde sted her.

• Hov. Burger ødelagde vist lidt festen der. Jeg havde ellers skrevet et fint indlæg om hvor snævertsynet det er at have noget imod folk på baggrund af hvordan de ser ud og at hippier ellers generelt ikke er ret provokerende.

Originally posted by Burger

Og så er det på tide, at du finder en ordentlig tone frem hvis du ikke vil have et problem med at komme på tweak.dk!

Det gælder også alle andre der har et problem med at tiltale hinanden på en ordentlig måde. Hvis I absolut skal bruge grimme ord omkring hinanden, så skal det ikke finde sted her.

Bortset fra den barnlige opførsel, er jeg ret så enig med Cecil..

Men det er jo bare min personlige mening om Wanna-be Miss Sixty bukser. ;)

Reglerne gælder også dig!'

Tud.. :roller: ^^

Originally posted by Weidemann

Bortset fra den barnlige opførsel, er jeg ret så enig med Cecil..

Men det er jo bare min personlige mening om Wanna-be Miss Sixty bukser. ;)

Hehe der nu også grænser for hvor stramt de skal sidde;) Men jeg kan ikke lide store slaskede løse bukser. Men er sq heller ikke rart at have så stramme jeans at man ikke kan løfte benene.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB