jeg må vist LIGE tilføje en lille kommentar: man er IKKE hippie hvis man render rundt i stramme bukser, og man er IKKE gangsta hvis man render rundt i hiphop tøj eller baggy-pants! seriøst folkens, skru LIGE ned for fordomme ikk?

Din tøjstil?
-
-
Originally posted by celfa
Hehe der nu også grænser for hvor stramt de skal sidde;) Men jeg kan ikke lide store slaskede løse bukser. Men er sq heller ikke rart at have så stramme jeans at man ikke kan løfte benene.Ja det er klart, men omkring 99% af alle der går i den slags bukser, kender ikke til den grænse!
Nej det kan jeg heller ikke, men jeg kan godt lide friheden.. Derfor tager jeg hellere et par J&J jeans der er 1 nummer for stort, end for småt!
Det skal jo heller ikke være sådan at man ikke kan have en iPod og en Samsung Ultra Edition i lommerne på samme tid.. -
Originally posted by Poco
jeg må vist LIGE tilføje en lille kommentar: man er IKKE hippie hvis man render rundt i stramme bukser, og man er IKKE gangsta hvis man render rundt i hiphop tøj eller baggy-pants! seriøst folkens, skru LIGE ned for fordomme ikk?Nej okay, stramme bukser er ikke til hippier, per se.. Men de folk der startede med at gå i sådan noget knald, var altså hippier.. Du ved, dem fra ungdomshuset?
Nej det er klart.. De kan enten være popsmarte modedyr, skatere (som er wannabe hiphoppere med bræt på hjul) eller hip hoppere..
BTW, RYD UNGDOMSHUSET!!!
-
Originally posted by Weidemann
Nej okay, stramme bukser er ikke til hippier, per se.. Men de folk der startede med at gå i sådan noget knald, var altså hippier.. Du ved, dem fra ungdomshuset?
Nej det er klart.. De kan enten være popsmarte modedyr, skatere (som er wannabe hiphoppere med bræt på hjul) eller hip hoppere..
BTW, RYD UNGDOMSHUSET!!!
i know, i know: det var oprindeligt hippierne... men nu om dage er der heldigvis også noget der hedder stil ;)... det er self ikke alle der render i stramt tøj der er stilede... enten har man stil eller har man det ikke... og hvis man har det, er det lidt ligemeget om man render rundt i hiphop tøj eller stramt tøj
haha, og en nice lille reklame
-
Godt nok er jeg enig, men skulle vi ikke lige holde ungdomshuset ude af det her? Det har vist været diskuteret.
Derudover så kan jeg absolut ikke lide de der stramme bukser, som drenge er begyndt at gå i. Det ser simpelthen så feminint ud at man skulle tro det var løgn. Der skal dog også siges at jeg synes folk der går i kæmpe baggy tøj er lige så mærkelige..
Jeg går bare i det som er rimelig billigt og stadig fint. J&J, Marcus, Selected, osv..
-
Originally posted by Poco
i know, i know: det var oprindeligt hippierne... men nu om dage er der heldigvis også noget der hedder stil ;)... det er self ikke alle der render i stramt tøj der er stilede... enten har man stil eller har man det ikke... og hvis man har det, er det lidt ligemeget om man render rundt i hiphop tøj eller stramt tøj
haha, og en nice lille reklame
¨
Well.. Enten er man for, ellers er man i mod..
Så kan du jo bruge et ½ sekund på at tænke over hvad jeg er...!
Men ja, helt enig mht. stil. Nogen har, andre har ikke.. Men til gengæld er der mange definitioner på "stil".
De fleste som som får at vide, at de ikke har stil siger bare at de har deres egen stil.
-
Originally posted by Butcher
Godt nok er jeg enig, men skulle vi ikke lige holde ungdomshuset ude af det her? Det har vist været diskuteret.Derudover så kan jeg absolut ikke lide de der stramme bukser, som drenge er begyndt at gå i. Det ser simpelthen så feminint ud at man skulle tro det var løgn. Der skal dog også siges at jeg synes folk der går i kæmpe baggy tøj er lige så mærkelige..
Jeg går bare i det som er rimelig billigt og stadig fint. J&J, Marcus, Selected, osv..
Helt enig, men dem fra ungdoms huset er trods alt helt pjattede med stramme bukser.. Både drenge og piger..Men i sær drengene..
-
Helt enig, men dem fra ungdoms huset er trods alt helt pjattede med stramme bukser.. Både drenge og piger..Men i sær drengene..
Det er der ingen tvivl om, men det er bare en dårlig idé at starte sådan noget, det ender bare galt
-
Originally posted by Butcher
Det er der ingen tvivl om, men det er bare en dårlig idé at starte sådan noget, det ender bare galtDu har nok ret..
Så må vi hellere holde os til topic!
-
Nej okay, stramme bukser er ikke til hippier, per se.. Men de folk der startede med at gå i sådan noget knald, var altså hippier.. Du ved, dem fra ungdomshuset?
BTW, RYD UNGDOMSHUSET!!!
Der kom du lige ud i noget rod..
Skatere og hip-hoppere har intet med hinanden at gøre overhovedet
Skate er noget man gør, hip-hop er en stil man lever.
Samme med musikken..
Hip-Hop eksistere ikke som musik. Hip-hop er en livsstil, Rap er musikken (btw det eneste der holder)
-
Originally posted by GummiMogens
Der kom du lige ud i noget rod..Skatere og hip-hoppere har intet med hinanden at gøre overhovedet
Samme med musikken..
Hip-Hop eksistere ikke som musik. Hip-hop er en livsstil, Rap er musikken (btw det eneste der holder)
Jo de har meget af det samme.. Ens tøj - andre mærker.. Skoene er dog lidt mere klodsede og Buffalo-agtige (imo) hos skatere..
Men ja, jeg har hørt om alt det der med musik osv.
Truth be told, i don't give a damn..
Edit: Ej tis, det må i dælme undskylde mods og admins.. Nu skal jeg nok stoppe med at ytre mig!
-
Jo de har meget af det samme.. Ens tøj - andre mærker.. Skoene er dog lidt mere klodsede og Buffalo-agtige (imo) hos skatere..
Men ja, jeg har hørt om alt det der med musik osv.
Truth be told, i don't give a damn..
Edit: Ej tis, det må i dælme undskylde mods og admins.. Nu skal jeg nok stoppe med at ytre mig!
98% af alle skatere er IKKE iført stort og baggy tøj som er Hip-Hop stilen, men derimod mere alm. eller direkte hippie tøj.
Ja, de fleste originale skate-shoes er satme klamme
-
Min stil.. = Ingen stil..
Famler i blinde ud efter tøjet om morgenen, og håber på at jeg ikke dukker op på arbejdet i kærestens tøj. -
Originally posted by urbananen
Min stil.. = Ingen stil..
Famler i blinde ud efter tøjet om morgenen, og håber på at jeg ikke dukker op på arbejdet i kærestens tøj.LOL
-
98% af alle skatere er IKKE iført stort og baggy tøj som er Hip-Hop stilen, men derimod mere alm. eller direkte hippie tøj.Ja, de fleste originale skate-shoes er satme klamme
Nåh okay.. Så ved jeg ikke hvad hippier er..
Jeps, de er nemlig ret så grimme.
Derfor jeg selv holder mig til sneakers og lædersko fra f.eks. Selected.
-
Der kom du lige ud i noget rod..Skatere og hip-hoppere har intet med hinanden at gøre overhovedet
Samme med musikken..
endelig én der har samme mening som jeg
ironisk nok har vi samme avatar... og jeg har altså ikke nakket det fra dig!
-
min stil = dressed to impress:P
ej primære mærker:
Evisu
Gucci
Burberry
Bjørn Borg
D&G
Levis
Diesel
Bjørk Vin
Wecz
Armani
Gstarosv.
Rimelig poppet stil.
-
Sir Benni Miles, és, blandet med lidt skjorter, slim fit sleeve tee's. Og self et par adidas superstars.
-
BTW, RYD UNGDOMSHUSET!!!
aaaaargh
nej, det passer ik... De har ik en skid og gøre med hinanden. Jo måske herhjemme, men skatere er en totalt anden race end hiphoppere...
-
Hva har hippier nu gjort ? Og please, definer lige en hippie, så bliver jeg glad.
fordi der er vidst nogle der ikke ANER hvordan man ser eller hvordan man "er" når man er Hippie ..Jeg går selv i stramme bukser, ikke MEGA stramme så mine lår ligner nogle tændstikker. Men går i ikke alt for "løse" bukser, da jeg skater meget. Og så synes jeg det er behageligt.
Men ja, det er sku rigtig at der er kommet en "stram" buske mode. Synes også selv personligt at når de er så mega stramme det ser lidt åndsvagt ud.
Men tror selv det er pga musikken at stilen med de stramme bukser er kommet.
F.eks, har i nok hørt om alle de nye "indie" band Og en lidt 60ér stil og bit pop , blandet sammen i ét. Sådan nogle bands som , The Strokes , Yeah yeah yeahs, oh no ono , The knife . Blandet sammen, som giver den nye stil idag. det er meget moderne ved jeg. Men hader selv den genre af musik, så fuck detMen den stil jeg mener er sådan noget som alá det her .
[Blocked Image: http://www.hel-looks.com/photos/20060310_02.jpg]
Håber i forstår hva jeg mener
..
BTW hvis i må , må jeg også http://WWW.SÅLADDOGVÆREMEDATHIVEUNGERENFREMIGEN.DK