Indlæg af Object

    Da Zalam åbenbart er en useriøs klovn, der ynder at afslutte salg på ting og så holde sig tavs sætter jeg min Touch til salg igen!


    Den er 1½ måned gammel, leveres komplet, og er i meget fin stand. Eneste skavank er en lille bitte bule øverst i højre hjørne, ellers intet.


    Ud over standard bundle medfølger en blå Ipod sok. Skærmen er 110% ridsefri, og bagsiden kun ekstremt lidt slidt!


    eneste jeg ikke har er kvittering da det er noget firmakøb, men vil gerne smide en underskrift på at jeg ombytter med VIP behandling hvis der skulle blive grund til det. Yderligere er kvittering ikke brugbar som sådan da der i serienummeret er "indkodet" produktions dato, og der er 2 års fuld ombytter garanti ved ikke-selvforskyldte skader. Arbejder selv på en Apple certificeret værksted :)


    HBO: 1500,-


    Afhentes i Ballerup området, eller sendes mod forudbetaling for købers regning

    Quote

    Oprindeligt indlæg af heXen
    Er 3000kr skudt helt ved siden af?


    Det er sgu noteret mester :)


    Men som sagt er det forudsat at der er en køber til den anden del af sortimentet :)


    Har en klovn på HWT der vil smide 3k.. Får jeg ham presset op i 4, så er det en deal

    Hey.. Vil gerne tilbage til en Macbook igen, og meget gerne en Pro'er, så nu er der lige en stationær i hytten der skiftes ud :)


    Spec's siger:


    E6750 - Inkl kasse, køler og kvittering + ThermalRight Ultra 120 Extreme. Virker perfekt. Købt 26-07/07


    Club3D 8800GTX - Inkl. kasse, køler og kvittering. Der er pt monteret en ThermalRight HR-03 Plus. Købt 28-08/07


    Western Digital Raptor 74Gb, 16Mb - Ca 3mdr gammel - Uden kvittering, men dækket af WD's garanti!


    WD 320Gb - Samme info som Raptor!


    Gigabyte GA-G33M-S2H - Kasse, kvittering og tilbehør. Købt 17-01/08


    Corsair HX620 - Kasse, kvittering og kabler. Købt 26-06/07


    Dell Ultrasharp 2407WFP - 24" - Kasse, kabler og kvittering. Perfekt stand. Købt 04-03/07


    Antec Performance P182 - Kabinettet er rimelig kvæstet, så standen kaldes "Det holder" :))


    Ved bytte medfølger der også et Logitech G15 Refresh, med kasse, kvittering osv. 2mdr gammelt.



    Ønsker at bytte med noget brugbart MacBook.


    Samlet salg - Evt. computer og skærm for sig, men INTET løssalg tak :)


    Befinder sig omkring Skovlunde - Kbh

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Speedy23
    Er det det beløb som der står udfor teksten


    "Overskydende skat for 2007 inkl. procentgodtgørelse"


    Som man for tilbage?


    Ja det er sgu nok ikke det skyldige :crazyeyes:


    Det er jo self. det overskydende = Det du har betalt for meget ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    jeg skal have 5823 tilbage i skat i år... det jo ikke dårligt. :)


    Så kan jeg dælme da lige dufte en ny InterCooler på bilen betalt af min HELT egen dig :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    Lige præcis, dygtig er han skam.


    Du har jo ingen musiksmag - Det blev vi enige om forrige lørdag :))


    Well, han ligger ikke lige som favorit at høre på, men giver jer ret i at han uden tvivl har tjek på at skrive tekster - Det er ikke bare den sædvanlige West-coast knep, drik, lav penge og luder lyrik - Der er lidt mere indhold.


    Men det ændre så ikke på at jeg ikke er meget for hans flow, og ikke mindst musikalske stemme.


    Mobb Deep er en af de få West-Siders jeg lytter til :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Fedt....Så får man den i hovedet lige efter jeg har googlet montering af kodensator for dig...... :boxed:


    Desuden kunne sælger bare have lavet et link til edbpriser i den første post og så var den skid slået. :D


    Det var heller ikke frivilligt at du googlede den :boxing: :T

    Jeg ville klart gå efter et HD 3870 der har fuld HDMI understøttelse som også slår dit nuværende gfx lidt af pinden.


    Og i øvrigt er det HDMI indgange, og ikke udgange ;)