Din tøjstil?

• Well baggies og hoods, så jeg glad :D Gerne af mærkerne Mecca, Pelle Pelle, Ecko, Johnny Blaze o.lign. Af sko har jeg lige nu to par, Globe og és.

• hmm tøjstil har jeg nok nada af.

går i bukser som er luftige :)

Karl kani, Jhonny Blaze, Fox, andre ukente mærker da det bare er trøjen jeg skal bruge og ikke mærket :P hehe

men har dog meget mærke tøj :( men det er så også fået billigt :)
    Men baggy tøj er min stil, alt det der stramme cowboy bukser eller fine hugo boss bukser, det kan jeg simpelhen ikke klare i længere tid, de strammer :P

• Er egenligt bedøvenes ligeglad med hvad der står på det.
    Men en Adidas trøje og ellers Kansas bukser, sikkerhedssko og Kansas jakke.
    Måske ikke vidre fancy - men praktisk når man går og skruer i nogle gamle biler og anden aktivitet hvor man nemt går hen og bliver godt gammeldags beskidt

• Min tøjstil er en blanding af pop og "street". Jeg ejer tøj af følgende mærker >
    - Levi's (Bukser og simple ensfarvede t-shirts)
    - G-Star (Bukser)
    - PelléPellé (Trøjer og bælte)
    - Bullrot (Trøjer og bælter)
    - Wrung Division (Trøjer)
    - Reebok (Sko)
    - GASP (Street / "Slap af" bukser)
    - Björn Borg (Boxershorts)
    - D&G (Boxershorts)

• Tjae ja, det jeg sidder lige nu i er følgende:

- Hugo Boss jeans
    - Lacoste polo
    - Hugo Boss underbukser
    - Fred Perry trøje

Men Boss er mit yndlings mærke, og er klart det mærke jeg har mest tøj fra.
    Ydermere har jeg noget Fred Perry, Henri Lloyd, One True Saxon, Lacoste og lidt Armani Jeans og Calvin Klein :)

AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

• Min helt egen stil, blandet af det jeg nu får i gaver og får ekspedienterne til at vælge.

Jeg har smag som en gammel hankat og ja, er egentlig ligeglad.

Et par jeans, en tshirt og et par gamle adidas håndbold sko, så er jeg tilfreds, og skal det være fint tager jeg en skjorte på. Prut finale.

Kan godt se man er "out of fasion" her inde :P

• 20 kilo stålbrynje så tit det lader sig gøre.

men noget oftere et par løse bukser, og en bandshirt.. og de ledeste støvler jeg kan finde.

MvH Jesper.

Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

• Din tøj stil minder mig om min fars tøj stil :P

Er du også typen der køber 10 par ens par cowboy bukser på tilbud? :T

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Helst jeans og en t-shirt .. Men sker da oftere og oftere jeg trækker i jakkesættet, med lyserødt slips :)) Er dog kun til gå-i-byen. Mht jeans er jeg nok lidt af princip at jeg er for nærrig til at give ret meget mere end 800-900 for et par. Bare fordi der står Gabba eller G-Star på et stykke stof gider jeg ikke give 1400 for det. Så går ikke så meget op i mærket, bare at det ser fedt ud og er til at holde ud og ha på. Er ret glad for mærket Lee, de laver nogle fede jeans. Trøjer og tshirts, tja der er det bare hvad der igen ser fedt ud, Samsoe laver meget fedt, men også dyrt. Har en dyr skjorte fra Samsoe som nok desværre var lidt af en svipser i produktionen, den er hvertfald blevet misfarvet, dvs fra hvid -> halv rød. Og den er gået ud af produktion, den sidste jeg købte åbenbart.. Ydermere har jeg også ejet en røvdyr strik fra Samsoe, men den blev rigtig grim og krøllet efter første vask, i hånden.. Så købte et billigere mærke, samme stil, og den holder betydeligt bedre.

• Mmmh, jeg har vist en ganske normal stil. For det meste ret så tighte jeans. Enten diesel eller fuzzy rock n roll jeans. Ellers er det meget ofte med en won hundred sweat til. Ellers paul frank, true dog eller fromage. Altid med bare tæer i et par ballerinasko og oftest med et lækkert tørklæde og bling.

Originally posted by GummiMogens
    Der kom da ok gang i tråden må jeg sige.. :9xo

Well, lader til vi ikke er så mange mode-smarte her inde :D

Hvad havde du regnet med? Det er Tweak :crazyeyes: Måske har vi ikke de dyreste garderober - til gengæld har vi de dyreste computere. :))

:dance:

Originally posted by Mikkel

Hvad havde du regnet med? Det er Tweak :crazyeyes: Måske har vi ikke de dyreste garderober - til gengæld har vi de dyreste computere. :))

:dance:

Kunne der jo egentlig være noget om :))

Men ja, min comp, gadarobe, mobil og legetøj er sq i den dyre klasse :boxed:

• Går mest i følgende mærker:

G-star
    Evisu
    Lindeberg
    Lacoste
    Louis Vuitton
    Samsøe Samsøe
    D&G

Har dog en masse gammelt streetwear tøj hængende i skabet, som ikke bliver brugt mere.

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Rettet en gang, sidst af TheSnake ().