lidt min egen stil også..
men volcom, dada, carhartt, samsøe, og and1... faktisk de eneste mærker jeg går i..:P

Din tøjstil?
-
-
Meget afslappet. Somregel et par jeans med en t-shirt eller kraftig trøje.
-
Well baggies og hoods, så jeg glad
Gerne af mærkerne Mecca, Pelle Pelle, Ecko, Johnny Blaze o.lign. Af sko har jeg lige nu to par, Globe og és.
-
hmm tøjstil har jeg nok nada af.
går i bukser som er luftige
Karl kani, Jhonny Blaze, Fox, andre ukente mærker da det bare er trøjen jeg skal bruge og ikke mærket
hehe
men har dog meget mærke tøj
men det er så også fået billigt
Men baggy tøj er min stil, alt det der stramme cowboy bukser eller fine hugo boss bukser, det kan jeg simpelhen ikke klare i længere tid, de strammer -
Er egenligt bedøvenes ligeglad med hvad der står på det.
Men en Adidas trøje og ellers Kansas bukser, sikkerhedssko og Kansas jakke.
Måske ikke vidre fancy - men praktisk når man går og skruer i nogle gamle biler og anden aktivitet hvor man nemt går hen og bliver godt gammeldags beskidt -
hmm, slet ingen som går i noget dickies lignende herinde?
-
Min tøjstil er en blanding af pop og "street". Jeg ejer tøj af følgende mærker >
- Levi's (Bukser og simple ensfarvede t-shirts)
- G-Star (Bukser)
- PelléPellé (Trøjer og bælte)
- Bullrot (Trøjer og bælter)
- Wrung Division (Trøjer)
- Reebok (Sko)
- GASP (Street / "Slap af" bukser)
- Björn Borg (Boxershorts)
- D&G (Boxershorts) -
Tjae ja, det jeg sidder lige nu i er følgende:
- Hugo Boss jeans
- Lacoste polo
- Hugo Boss underbukser
- Fred Perry trøjeMen Boss er mit yndlings mærke, og er klart det mærke jeg har mest tøj fra.
Ydermere har jeg noget Fred Perry, Henri Lloyd, One True Saxon, Lacoste og lidt Armani Jeans og Calvin Klein -
Simpelt og stilet beskriver vel bedst den stil jeg forsøger at holde. Jeg har intet imod at bruge store mængder penge på mit tøj.
-
Min helt egen stil, blandet af det jeg nu får i gaver og får ekspedienterne til at vælge.
Jeg har smag som en gammel hankat og ja, er egentlig ligeglad.
Et par jeans, en tshirt og et par gamle adidas håndbold sko, så er jeg tilfreds, og skal det være fint tager jeg en skjorte på. Prut finale.
Kan godt se man er "out of fasion" her inde
-
20 kilo stålbrynje så tit det lader sig gøre.
men noget oftere et par løse bukser, og en bandshirt.. og de ledeste støvler jeg kan finde.
MvH Jesper.
-
Originally posted by FlexQ
Min helt egen stil, blandet af det jeg nu får i gaver og får ekspedienterne til at vælge.Jeg har smag som en gammel hankat og ja, er egentlig ligeglad.
Et par jeans, en tshirt og et par gamle adidas håndbold sko, så er jeg tilfreds, og skal det være fint tager jeg en skjorte på. Prut finale.
Kan godt se man er "out of fasion" her inde
Din tøj stil minder mig om min fars tøj stil
Er du også typen der køber 10 par ens par cowboy bukser på tilbud?
-
Ude af hjemmet: Suit
Derhjemme: G-String og Vaseline -
Helst jeans og en t-shirt .. Men sker da oftere og oftere jeg trækker i jakkesættet, med lyserødt slips
Er dog kun til gå-i-byen. Mht jeans er jeg nok lidt af princip at jeg er for nærrig til at give ret meget mere end 800-900 for et par. Bare fordi der står Gabba eller G-Star på et stykke stof gider jeg ikke give 1400 for det. Så går ikke så meget op i mærket, bare at det ser fedt ud og er til at holde ud og ha på. Er ret glad for mærket Lee, de laver nogle fede jeans. Trøjer og tshirts, tja der er det bare hvad der igen ser fedt ud, Samsoe laver meget fedt, men også dyrt. Har en dyr skjorte fra Samsoe som nok desværre var lidt af en svipser i produktionen, den er hvertfald blevet misfarvet, dvs fra hvid -> halv rød. Og den er gået ud af produktion, den sidste jeg købte åbenbart.. Ydermere har jeg også ejet en røvdyr strik fra Samsoe, men den blev rigtig grim og krøllet efter første vask, i hånden.. Så købte et billigere mærke, samme stil, og den holder betydeligt bedre.
-
Mmmh, jeg har vist en ganske normal stil. For det meste ret så tighte jeans. Enten diesel eller fuzzy rock n roll jeans. Ellers er det meget ofte med en won hundred sweat til. Ellers paul frank, true dog eller fromage. Altid med bare tæer i et par ballerinasko og oftest med et lækkert tørklæde og bling.
-
Øhh, det ved jeg ikke lige.. Men går som regel kun i cowboybukser og T-shirt..
Har en del T-shirts fra G-star & Samsøe, jeg elsker dem... Mine bukser bare sådan blandet hvad jeg nu bedst kan lide og gå i
-
Der kom da ok gang i tråden må jeg sige..
Well, lader til vi ikke er så mange mode-smarte her inde
-
Originally posted by GummiMogens
Der kom da ok gang i tråden må jeg sige..Well, lader til vi ikke er så mange mode-smarte her inde
Hvad havde du regnet med? Det er Tweak
Måske har vi ikke de dyreste garderober - til gengæld har vi de dyreste computere.
-
Originally posted by Mikkel
Hvad havde du regnet med? Det er Tweak
Måske har vi ikke de dyreste garderober - til gengæld har vi de dyreste computere.
Kunne der jo egentlig være noget om
Men ja, min comp, gadarobe, mobil og legetøj er sq i den dyre klasse
-
Går mest i følgende mærker:
G-star
Evisu
Lindeberg
Lacoste
Louis Vuitton
Samsøe Samsøe
D&GHar dog en masse gammelt streetwear tøj hængende i skabet, som ikke bliver brugt mere.