Indlæg af bauner


    Jeg er helt enig, om end jeg godt kan lide en smule lys i en Windows rig, uden at den kan ses fra månen.

    Herligt du er tilbage Berle....
    Jeg bliver aldrig fan af Corsair´s AIO. Personligt ville jeg kigge nærmere på Arctic Cooling Liquid Freezer. De er billigere, larmer langt mindre og du slipper for Corsair Link software. Som bonus passer blæserne perfekt til dit FD skur.

    Uden at ville lyde som en sur gammel mand, så er Black Friday bare endnu noget amerikansk vi har taget til os. Hvis rabatten bare var lige så stor som i USA, ville det være fedt. Jeg har endnu ikke købt noget fordi det var Black Friday, og kommer sgu nok heller ikke til det.
    Held og lykke med det :)

    Kan det betale sig?? :)
    Altså at købe det brugt??


    Og ville det så være smartere at gå efter Ryzen??


    Tænker måske også det er lidt svært at finde lige det man vil ha brugt.. ellers skal man selvfølgelig finde delene og købe hver for sig :)


    Man kan ofte være heldig. Jeg gav 2.500 for en i5 4690, med bundkort, 16 GB RAM, og et HD7970. Kan sikkert findes billigere, men jeg havde travlt og skulle bruge det i går

    Så hellere et billigt kabinet. Et grafikkort der rager op midt i det hele, ville pisse mig af hver gang jeg kiggede på det.

    Jeg har skiftet frem og tilbage så mange gange, at jeg ikke har tal på det. Som Mac-bruger føler jeg mig lidt anderledes, hvilket egentlig er ganske fedt. Jeg føler mig så også taget i røven rent økonomisk.
    Køber du en ny Mac i dag, er hardwaren allerede forældet. Til gengæld er designet lækkert, omend en smule forældet.


    Som Windows-bruger føler jeg mig lidt mere fri på hardware siden. Her er frit valg på alle hylder. Og jeg får mere for færre penge.
    Min stationære har erstattet en 27" 5K iMac, og min bærbare en 13" MacBook Pro. Jeg har fået flere kræfter for færre penge. Eneste minus er Retina skærmene. Og alligevel syntes jeg ikke jeg mangler noget.


    I sidste ende er det vel styresystemet det handler om. Både Windows og macOS har sine plusser og minusser. Det er en skrøne, at en Mac aldrig går ned, og der kan altså også komme vira på sådan en.


    Om du er mere eller mindre produktiv på en Mac, må du selv afgøre. Jeg er lige så dårlig til PhotoShop på Windows, som med macOS :whistling:

    Feriesystemet på min arbejdsplads gør, at jeg først har ferie de første tre uger af sep i år. Konen og ungerne har ferie fra på mandag. Jeg har ikke planlagt noget, men overvejer at male stuen.....