Indlæg af JuiCe

    #11 - Ja, jeg er fra Hjørring :) Det er for mig ligegyldigt, om jeg skal køre til Aalborg eller til Fr. havn. Jeg stoler på dig, når du siger, at det spiller, så lyttetest er ikke nødvendig :) Jeg giver lige lyd fra mig :)

    Fint fint :) Aalborg er at foretrække for mig så, så slipper jeg nemlig for at slæbe det til frederikshavn sammen med julegaver og andet gøgl.
    Smid en PM når du er klar med info :)

    Det spiller fantastisk :)
    Jeg tager på juleferie hos mine forældre fra søndag, så hvis det er nemmere kan vi måske aftale at du kan afhente/afprøve i Frederikshavn (kan se der står du er fra Hjørring).


    Ellers er jeg som sagt hjemme her i Aalborg indtil søndag.

    Grafikkortet er nu reserveret/solgt på recordere.dk


    Resten kan bydes på i dele - kom frisk :)


    Mht. kølerens navn kunne jeg desværre ikke se det, men har taget billeder af den som kan sendes.

    Hejsa.


    Efter flytning til ny lejlighed er der hverken plads eller
    behov for en stationær pc, så derfor skal der nu sælges ud. Det er dog noget
    tid siden jeg har fulgt med, så aner ikke helt hvad delene er værd.


    Fælles for det hele er at emballagen ikke findes og
    kvittering findes kun hvor det er nævnt.


    Hvad vil I mene det er værd? Bud modtages gerne, så kan det
    være vi finder ud af noget.


    Bundkort: Gigabyte GA-EX58-UD4P - SOLGT


    CPU: i7 920 2.67GHz - SOLGT


    CPU køler: En af Corsairs Hydro series kølere, skal lige
    finde modelnummeret, det muligvis H55 + 2 blæsere. - SOLGT


    RAM: G.Skill 6GB DDR3-1600 - SOLGT


    GFX: Gigabyte GV R785OC-2GD Radeon HD 7850 -2 GB GDR5 (Kvittering:
    12-02-2013) - SOLGT


    HDD: WD3000HLFS VelociRaptor – 5+ år


    Højtalere: Logitech Z-2300 – 6+ år gammelt, men spiller
    fantastisk. Mindre ridser.


    Kabinet: Stort og sort, inkl. DVD brænder og Chill Inn.
    520A4M PSU - SOLGT


    Kan ved interesse tage billeder af tingene, men ellers
    ligner de jo sig selv :)


    Det befinder sig i Aalborg men kan sendes på købers regning.


    Tråd kører også på recordere.dk

    Hej alle.
    Jeg kan se at der efterhånden findes en del af de her lovlige sites som tilbyder køb af cd keys / serials til billigere end retail priser rundt omkring på nettet.
    Dog er det ikke lykkedes mig at finde nogen der har PS4 spil? Den/de får jeg har fundet har måske 2-3 "spil" (hvor det så ofte bare er dlc's) og er der endelig et helt spil er det kun til US PSN account - det gider jeg ikke bøvle med :)


    Kender I nogle sider der har PS4 spil til gode priser?

    Fullrate de sidste 4-5 år snart :)
    Der er desværre ikke fiber hvor jeg bor, hvis der var havde jeg bestilt det pr. omgående!


    Indtil da må jeg nøjes med 15/1.5 som er hvad linien kan trække til mig...

    Jeg havde Netflix i en 3mdr. fra det startede og var egentlig ganske tilfreds med det.
    Kæresten og jeg fik da set et par film vi ikke havde set før når man sad en aften og ikke kunne finde andet end lort på vores dyre betalingskanaler (de unge mødre, single liv, for lækker til love, paradise, jeg kunne blive ved.........!)


    Som der bliver nævnt er der ikke de nyeste ting, men der er stadig rigtig rigtig mangle titler, så man vil helt sikkert kunne finde noget man ikke har set før, eller noget man gerne vil se igen.


    En bonus er jo at man bare kan tag 1. måned gratis og smutte igen.... man er ikke bundet i 6mdr. som hos HBO :/


    Et andet trick du kan overveje mht. Netflix er at få fat på den amerikanske udgave.
    Til det skal man bruge en service som f.eks. unblock-us.com, men det tillader også at man (som nævnt af Bubbi) kan skifte mellem amerikansk, dansk, britisk osv. udvalg.


    Det fede: US abonnement + unblock-us service koster det samme eller et par kr. mere end et dansk Netflix abonnement alene.


    Det ufede: US undertekster sendes kun i CAPS --> HVILKET ER MEGET IRRITERENDE AT LÆSE I LÆNGDEN <--

    Da jeg var mindre blev det til en del, men de sidste år går en kammerat og jeg altid sammen om et eller andet sortiment til kl. 12, nu er det bare en side ting og ikke "the main event" :P


    Men i år blev det et sortiment fra harald nyborg til 549kr, og så fik man endda et børnesortiment (hvilket er et underligt navnt til fyrværkeri når minimum alderen er 18) med i købet :)

    Har vist glemt alt om denne tråd :)


    Har lige haft gjensidige i røret som kunne tilbyde at forsikre bilen til 9.9k hvis det kun var bilforsikring og 7.8 hvis der også var indbo osv. blandet ind (som er dyrere end hos alka).


    Det ser ikke rigtig ud til jeg kan få det billigere end hos Alka hvor jeg får rabat igennem fagforeningen.
    Jeg ved ikke om det er mit postnummer eller om tiden bare har ændret sig i forhold til hvad I andre skriver.


    Jeg er 23, har haft bilen siden april, ingen skader, ingen rki, ingen klip osv....



    Så indtil videre holder jeg mig til Alka :/
    Det faglige hus + deres fagforsikring overvejede jeg indtil jeg fandt ud af at fagforeningen ikke er en rigtig fagforening..... det skal jeg ikke nyde noget af - de var ellers billige!

    Tja jeg har ikke kunnet få det billigere hos andre.


    Bil: Opel Astra '98 8V 75hk (Morfar version)


    Jeg giver pt. 76xx kr. for ansvar med over 9k i selvrisiko og max 10.000km om året (ikke meget men kan godt holde mig under)


    Får jeg boksen i falder den pris jo så med 25%, og det første år vil jeg have sparet 900kr ca. og næste år ca. 1900kr.