Indlæg af Mathias

Hej har set mange af mine venner der har fået pc'ers webcam til at virke som et overvågnings kamera.. jeg kan bare ikke finde noget software der virker.. har 4G hos Oister og har problemer med at åbne port forwarding i den,,kan simpelthen ikke finde ud af det.. nogle apps siger de slet ikk ehar brug forwarding.. har prøver, yawcam, ispy osv

kender i nogle god løsning.. tak på forhånd god weekend

Hej jeg har et ældre MSI 1050 ti 4gb til at ligge efter opradering. det er ca 4 år gammelt vil jeg skyde på, men det køre som nyt og fejler intet.

Jeg har også 8Gb DDR 4 ram (RAMAXEL) i overskud jeg gerne vil sælge..

Samlet 525 kr + porto

Grafikkort alene 450

Ram alene 150

Køber betaler porto.. helst gennem DAO

Billeder kommer hurtigst muligt da jeg kun har webcam i tiden.

Jeg vil gerne evt bytte det hele til en OK up to date smartphone, huawei, redmi, samsung osv bare den ikke er låst i en andens google konto. :rules:

kan evt afhentes i 7800 SKive

Hej jeg har et sæt kingston 1600mhz ddr4, men under CPU-z siger den at de kun køre 1585 mhz..

Ved ikke om det først er nu jeg lægger mærke til det.. men jeg mener der plejer at stå 1600..

har så også haft 8gb ekstra i fra en anden producent og tænkte det nok var derfor den satte sig på 1585-1590..

Men problemet fortsætter vis jeg tager den nye pind ud med 8gb i.. og har resetet bios

hwinfo melder de køre 1600 mhz.. :ph34r:

Hej Tweak..

Jeg tænkte om en af jer evt kunne hjælpe mig med at finde en forsvundet video på youtube..

I et lydklip, en optaget samtale. ringer Rune Tolsgaard og spørger politiet om han skal andmelde sig selv for at have stukket sin gris en lussing? og laver en masse sjov med det..

Har nogle af jer nogensinde set det? og hvis ja ved i hvilket klip jeg snakker om på youtube? det plejede at være der men kan intet finde. ;(

Hej Tweak.

Mine microsoft mails har været udsat for alt for meget spam gennem tiden og har derfor besluttet at lave en ny tredje microsoft konto/mail. Jeg har også fået en en ny bærbar jeg gerne vil starte med en frisk microsoft konto på.

Problemet er så jeg har gears of war ultimate edition på spam mail 1. og forza horizon på spam mail 2.

Jeg vil så høre om der er nogen mulig måde på at få de 2 spil over på den nye friske microsoft konto nr 3?

Jeg læste noget om man kan indsætte et alias på en konto. Er det vejen frem? Eller skal jeg skrive til microsoft eller ligende?

Fandt ud af det var fordi jeg genbruger et moddet HP kabinet vis front audio har et stik med samlet højtaler/microfon og det kunne mit asrock bundkort ikke lige forstå at bruge åbenbart.. tog stikket ud og alt virker igen .. det var den weekend :T

Hej Tweak..

Jeg har et problem med min nybyggede pc (spec i signatur)

Lyden falder ud af og til uanset hvad man laver? youtube eller spil.. det køre normalt 30 sekunder og lige pludselig --------- helt stille -------- så normalt igen...

Har prøvet ALT syntes jeg selv og sørget for hver enkel del ikke fejler noget..

de fleste af delene er splinter nye påner cpu som er købt brugt på ebay..

alt andet køre perfekt og får gode fps og god fart på skrivebordet..

kan ikke finde nyere lyd drivere end nogle fra 2016 inde på asrock hjemmeside.. og andre jeg instalere virker overhovedet ikke..

Det er virkeligt frustrende og ødelægger 100% ens spiloplevelse..

jeg har formateret og undgå forskellige programmer køre ved siden af hindanden og laver konflikter .. intet hjælper???

Hej Tweak

Jeg prøver at instalere Forza Horizon 3 efter jeg har formateret min pc..

Men hver gang jeg prøver for jeg bare en fejl med 0x80073CF0..

Har prøvet wsreset command
    stop, start windows update
    omdøbt, slettet Softwaredistribution mappen..
    kørt powershell command om re-register.
    prøvet og ændre destination for download..

Intet hjælper

Det samme sker hver gang jeg går i gang med at downloade??

EDIT: Fandt ud af man ikke skal disable nogle services.msc før man henter apps.. Alt virker igen :pinch: :what:

Jae.. men læs lige de tråde jeg har linket til igennem..

De beskriver det nøjagtig samme problem.. det jo for underligt ???

Fjern ledningerne, Ryk din pc 2 meter, tænd op på ny, og bum 1 stk død pc pga en simpel forvirring..

Ahhhh kan det virkelig passe? Isåfald er min tillid til teknik nok efterhånden røget