Din tøjstil?

• ouuuh dejlig emne =)

Jeg elsker den gode stil med udemæket stort tøj.. jeg går i følgende:

DC
    Etnies
    America
    Carhartt
    és
    Adio
    og mange andre skate/hip-hop mærker..

Streetware er der også nogen der kalder det, ellers kalder jeg det vel Skate/Hip-Hop

http://www.streetammo.dk fed shop =)

• Hætte Trøjer og Blend jeans

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Er sq ikke det store modedyr, forstår ikke hvordan man kan gå så meget op i om det hedder dit eller dat..

Jeg har lidt forskelligt, men ikke noget super dyrt. Dyreste bluse = 400 kr (Huzar). Køber også næsten udelukkende i Tøjeksperten, de har sq styr på tingene.
    Min stil? Aner ikke hvad den hedder.. Normal? det synes jeg.. Cardigans og Jeans til dagligt i skolen og håret sat op til fest.

Men altså..
    Huzar
    Leveis
    Blend
    Jack & Jones
    Addidas

• Tjaa går i forskelligt, kommer an på situationen.

Men normalt er det ret casual skjorter og T-Shirts, et par stramme (ikke mega stramme) jeans, ofte i sort eller blå med afblegning eller et par Læder bukser hvis jeg er i rock humør, samt Converse sko.

Har også 2 armbånd, 2 finger ringe og 4-5 halskæder på :)

80er stil styrer.

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Originally posted by celfa

Hehe der nu også grænser for hvor stramt de skal sidde;) Men jeg kan ikke lide store slaskede løse bukser. Men er sq heller ikke rart at have så stramme jeans at man ikke kan løfte benene.

Ikke enig ;)

De skal være stramme og så med hængerøv!

Mærkerne er som regel dem som de sælger i Skate House: Emerica, Cheap Monday, Volcom, Obey, És, Blah Apparel, osv. osv.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• tjae en kortærmet skjorte og sort habit er jo altid en fin blanding til alt muligt...til festival kører jeg mere army stil...lortet bliver jo alligevel hamrende beskidt og skal formodentligt bare smides ud igen....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• jeg er os totalt ligeglad med mærkevare.. faktisk sys jeg mange mærkevare er direkte grimme.. fx D&G boxershorts er enten hvide el sorte.. ikk noget der skiller sig ud..
    min stil er udelukkende street.. køber næsten alle mine t-shirt i xxl og bruger G-unit og andre streetmærker..
    grunden til at jeg sys mærkevare er grimme er ikk fordi jeg ikk har råd til det ska li siges.. min stil er dyrere end de fleste af dem jeg kender der næsten kun går i g-star... ska li siges at jeg godt ka li evisubukser selvom det er mærkevare... ;)

• Det er et sjovt fænomen.

Sommetider kommer der en totalt stranger ind og laver sit første indlæg i en tråd der er mindst 1 år gammel.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Det er et sjovt fænomen.

Sommetider kommer der en totalt stranger ind og laver sit første indlæg i en tråd der er mindst 1 år gammel.

Ja jeg mente nu også at have set den her tråd for længe siden :crazyeyes:

"The return of the random thread" fænomenet ! Kalder jeg det fra nu af :roller:

Men siden jeg vist ikke har svaret i denne tråd før kan jeg da nævne at jeg går i afslappet tøj såsom en t-shirt og et par denim bukser + halskæde. Ikke så mange dyre mærkevare, det har en SU modtager sku ikke råd til.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Ja der bliver rodet lidt rundt i de gamle tråde her. Men så må man jo hellere komme med et indlæg.

Går mest i:

Hugo boss, Sand eller Matinique bukser.

Sand, Loyd eller Eterna skjorter.

Og så det der ellers hører til inden under. :))

• Wtf, nu nå den er igang :crazyeyes:
    Går mest i Tætsiddende T-shirts og tætsiddende hoodies, og baggy jeans.

Bukser går jeg altid efter G-star og nogle gange diesel og levis.

T-shirts: Samsoe&Samsoe, G-star og J.Lindeberg.

I sweatshirts/Hoodies hedder det: Pa:nuu, J.Lindeberg og WESC.

Bælter: J.lindeberg

Sko er det enten Fred perry eller Lacoste. :) Så har vi vist været det hele igennem :D Ved sgu ikke hvad stilen hedder :P

• Overalls slidt t-shirt og cap på mit skaldede hovede er vel lidt af en bonderøv. :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• armani, g-star, D&G, Hummel, Franky Dandy, Björkvin, Diesel Denim, Puma

Går mest i jeans eller sportsbukser som Hummel og så en t-shirt, nogle gange tætsiddende :9xo

SKo er Puma Sneakers eller Nika Shox

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.