Overall, sort trøje
Ellers cowboybukser, og en t-shirt
Overall, sort trøje
Ellers cowboybukser, og en t-shirt
Læste lige på politikken.dk at mænd skal til at være mænd igen
Det betyder altså ud med de der klamme stramme pigebukser, og ind med normale jeans...f.eks..
jeg har ik rigtigt nogen tøjstil jeg går i det jeg har
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GummiMogens
Hey..
Nu har vi haft så mange tråde om både det ene og det andet, så ny synes jeg lige denne muligvis også passede ind.
Hvilken tøjstil har du?
Går selv i stort tøj, primært Pelle Pelle, DaDa Supreme, Johnny Blaze, Sir Benni Miles, New Era & noget af det Old School Karl Kani
ouuuh dejlig emne =)
Jeg elsker den gode stil med udemæket stort tøj.. jeg går i følgende:
DC
Etnies
America
Carhartt
és
Adio
og mange andre skate/hip-hop mærker..
Streetware er der også nogen der kalder det, ellers kalder jeg det vel Skate/Hip-Hop
http://www.streetammo.dk fed shop =)
ja bare noget tilfældigt jeg hiver ud af mit tøjskab
Hætte Trøjer og Blend jeans
Er sq ikke det store modedyr, forstår ikke hvordan man kan gå så meget op i om det hedder dit eller dat..
Jeg har lidt forskelligt, men ikke noget super dyrt. Dyreste bluse = 400 kr (Huzar). Køber også næsten udelukkende i Tøjeksperten, de har sq styr på tingene.
Min stil? Aner ikke hvad den hedder.. Normal? det synes jeg.. Cardigans og Jeans til dagligt i skolen og håret sat op til fest.
Men altså..
Huzar
Leveis
Blend
Jack & Jones
Addidas
Tjaa går i forskelligt, kommer an på situationen.
Men normalt er det ret casual skjorter og T-Shirts, et par stramme (ikke mega stramme) jeans, ofte i sort eller blå med afblegning eller et par Læder bukser hvis jeg er i rock humør, samt Converse sko.
Har også 2 armbånd, 2 finger ringe og 4-5 halskæder på
80er stil styrer.
QuoteOriginally posted by celfa
Hehe der nu også grænser for hvor stramt de skal sidde
Men jeg kan ikke lide store slaskede løse bukser. Men er sq heller ikke rart at have så stramme jeans at man ikke kan løfte benene.
Ikke enig
De skal være stramme og så med hængerøv!
Mærkerne er som regel dem som de sælger i Skate House: Emerica, Cheap Monday, Volcom, Obey, És, Blah Apparel, osv. osv.
tjae en kortærmet skjorte og sort habit er jo altid en fin blanding til alt muligt...til festival kører jeg mere army stil...lortet bliver jo alligevel hamrende beskidt og skal formodentligt bare smides ud igen....
jeg er os totalt ligeglad med mærkevare.. faktisk sys jeg mange mærkevare er direkte grimme.. fx D&G boxershorts er enten hvide el sorte.. ikk noget der skiller sig ud..
min stil er udelukkende street.. køber næsten alle mine t-shirt i xxl og bruger G-unit og andre streetmærker..
grunden til at jeg sys mærkevare er grimme er ikk fordi jeg ikk har råd til det ska li siges.. min stil er dyrere end de fleste af dem jeg kender der næsten kun går i g-star... ska li siges at jeg godt ka li evisubukser selvom det er mærkevare...
Det er et sjovt fænomen.
Sommetider kommer der en totalt stranger ind og laver sit første indlæg i en tråd der er mindst 1 år gammel.
sry... faldt bar li over siden hehe
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Det er et sjovt fænomen.
Sommetider kommer der en totalt stranger ind og laver sit første indlæg i en tråd der er mindst 1 år gammel.
Ja jeg mente nu også at have set den her tråd for længe siden
"The return of the random thread" fænomenet ! Kalder jeg det fra nu af
Men siden jeg vist ikke har svaret i denne tråd før kan jeg da nævne at jeg går i afslappet tøj såsom en t-shirt og et par denim bukser + halskæde. Ikke så mange dyre mærkevare, det har en SU modtager sku ikke råd til.
Ja der bliver rodet lidt rundt i de gamle tråde her. Men så må man jo hellere komme med et indlæg.
Går mest i:
Hugo boss, Sand eller Matinique bukser.
Sand, Loyd eller Eterna skjorter.
Og så det der ellers hører til inden under.
Det er sjovt når det sker.
Hopper på din ide JUICE.
The return of the random thread.
FredeK.
Wtf, nu nå den er igang
Går mest i Tætsiddende T-shirts og tætsiddende hoodies, og baggy jeans.
Bukser går jeg altid efter G-star og nogle gange diesel og levis.
T-shirts: Samsoe&Samsoe, G-star og J.Lindeberg.
I sweatshirts/Hoodies hedder det: Pa:nuu, J.Lindeberg og WESC.
Bælter: J.lindeberg
Sko er det enten Fred perry eller Lacoste. Så har vi vist været det hele igennem
Ved sgu ikke hvad stilen hedder
Overalls slidt t-shirt og cap på mit skaldede hovede er vel lidt af en bonderøv.
armani, g-star, D&G, Hummel, Franky Dandy, Björkvin, Diesel Denim, Puma
Går mest i jeans eller sportsbukser som Hummel og så en t-shirt, nogle gange tætsiddende
SKo er Puma Sneakers eller Nika Shox
QuoteOprindeligt indlæg af JegGørDetZelda
sry... faldt bar li over siden hehe
hehe faldt over den:)) den lå jo også lige på en af de første sider
Mvh Mads