Din tøjstil?

• Jeg går ikke efter bestemte mærker - mere hvad jeg synes er fedt, og lidt mere originalt - vil helst have noget ingen andre har. Min stil er lidt storby street - lidt poppet og lidt badass - andre gange stilet arbejdstøj. En sjælden gang kan man også finde mig i et par Nike træningsbukser, morgenhår (så vidt det nu er muligt med 3mm) og en tilfældig t-shirt...

Dog har følgende mærker fundet meget plads i mit skab:

Levis - deres bukser forelsker jeg mig som regel i - gerne lidt løse

Lost property - unikke t-shirts der desvære koster kassen..

Philosophy Blues Original - skal jeg have skjorter shopper jeg dem - dejlig kvalitet og pasform, og fede designs.

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

• Hmmm, går meget i street tøj..

Jeans, t-shirt og hættetrøje..

Freesoul
    Dunderron
    Revolution
    SuperDry

og bare nogle hvide sneakers :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

Originally posted by Prectar
    hmm, slet ingen som går i noget dickies lignende herinde? :P

Har da et par bukser liggende..

Bruger dem dog sjældent.. De er ikke Baggy nok, hehe..

En livvidde 30 sidder på mig uden bælte, så jeg køber 32/33..

Mine Dickies er 34, men trods det er mine Dada Supreme i en str 32 mere baggy selvom de enda ikke er vildt baggy i forhold til de andre mærker jeg går i..

Kender dog ikke de nye modeller.. Er ikke rigtig stødt på dem..

Har du link til jeans evt? :)

• Puuhaaa :P

DC og DVS er vejen frem :T

Pt er det sådan 2 par her der bliver jokket rundt i

Monster lækker sko!

• sådan nogle store sutter gik jeg også rundt i engang, men det er lang tid siden.. synes sku det blev større og større for hvert par jeg købte :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

sådan nogle store sutter gik jeg også rundt i engang, men det er lang tid siden.. synes sku det blev større og større for hvert par jeg købte :)

Hehe :D Sko skal være store som klude

• Har en meget moderne tøjstil, hvis jeg selv skal sige det.

Sådan lidt Pop med en snus street, blendet til en dejlig kombi, agtig noget.

De mærker jeg sådan mest benytter mig af er:

- Fred Perry
    - Billabong
    - Burberry London
    - Samsøe Samsøe
    - J. Lindebjerg
    - Björn Borg
    - D&G
    - Junk de Luxe
    - Why Not London
    - Jack & Jones
    - osv...

• Dolce & Gabbana, T. Hilfiger, Diesel, Armani. I denne boldgade hvertfald :9xo

Får original D&G billigere pga. en kontakt, samt jeg synes det er for fedt, derfor min primære tøjmærke

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

• Min stil er sgu unik....eller :P
    Går ALTID i jeans og store T-shirts eller trøjer. Jeg er bedøvende ligeglad hvilket mærke det er.

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

Rettet en gang, sidst af momonoa ().

• Går i lidt forskelligt :).. Har på;

G-star (busker)
    D&G (t-shirt)
    Gucci (bælte)

.. men har da også lidt Samsøe, Minus, PBO og Kronstadt (skjorte), Diesel osv. derhjemme :)..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet 2 gange, sidst af Dare_Devil ().

• Godt at se med 2 Dickies tilhængere :)) Ved da også at Tashda går i det :9xo Hmm, Jeans, altså, der hvor jeg køber deres jeans er i en butik der hedder Boxn som ligger i næstved :D http://www.boxn.dk men hvis man skal købe dickies workpants, så skal man ikke købe dem der, medmindre man er mindre end størrelse 30 :rolleyes:

• Well.. Jeg går selv i J&J jeans, mest sorte hoodies, har lige fået mine nye Puma Suede Colors (bruger de orange snørebånd) og så min lækre Hugo Boss frakke, i det kolde vejr.. (H)

Originally posted by Dumpen

Din tøj stil minder mig om min fars tøj stil :P

Er du også typen der køber 10 par ens par cowboy bukser på tilbud? :T

Dog ikke, jeg køber tøj som er moderigtigt, for vil jo godt bare se nogenlunde ud. Men går ikke op i det.

griber det der ca. passer sammen, en gang voks i garnet og så ud af døren :P ...

Og det ka jo ik være helt skidt når jeg stadig har god kontakt med damerne :P