Indlæg af SGN_X

    Hej alle,


    Jeg har i denne tråd haft virus problemer på min Acer predator med masser af virus hvor jeg ikke kunne se hvad der var på mine harddiske, selvom mine sange og alt andet stadig lå på computeren! Jeg fik aldrig løst problemer og derfor valgte jeg at formatere hele computeren, men nu kan jeg simpelthen ikke få installeret windows 7 på min computer.


    Hver gang det bliver færdig med første fase af installationen, siger den at den ikke kan få computeren til at genstarte i næste fase af installationen og den derfor fejler! Er der noget galt med mine harddiske eller er der nogle af jer som har oplevet dette problem før?


    På forhånd tak for hjælpen

    Jeg har bare sat et hdmi kabel i og så skiftet over på hdmi på skærmen, men kan ikke finde ud af hvor jeg skal sætte indstillingerne! Jeg har nu sat min opløsning til 1680 x 1050, så ser det nogenlunde ud.. Men hvis jeg går ind under hdtv indstillingerne i ccc og sætter det til 1080p bliver skærmen helt grumset

    Hej alle,


    Jeg har lige skiftet mit vga stik ud med et hdmi stik på min P2770HD skærm fra samsung, men alt ser mega grumset og dårligt ud.. Nogle indstillinger jeg skal rode med i windows 7?


    Jeg kører forresten med 5850HD kort


    Mvh.
    Anders

    Hej alle


    En ven og jeg selv skal 5 måneder afsted på ski som ski guider!


    Vi skal lave en del opgaver på computer og vil derfor gerne selv have en med; da det vi får stillet til rådighed vil være af dårlig kvalitet!
    Kan nogle af jer linke til en god computer som maksimum må koste 2500 eller lige deromkring!


    Vi har selv kigget på denne eller denne her!


    Nogle som har nogle forslag til noget bedre måske?


    På forhånd tak for hjælpen


    Mvh.
    Anders


    Edit: Vi skal altså ikke spille særligt meget men bare have godt flow på computeren til musik, office og andre arbejdsopgaver

    Hej


    Skal være ski guide her den næste kommende tid og kommer derfor til at have mange aftener hvor jeg formentlig gerne bar ville slappe af med nogle film !


    Søger derfor nogle som har en USB harddisk af større størrelse som de gerne vil af med !
    Eneste krav er bare at den skal kunne sættes til en PS3 :)


    Mvh.
    Anders

    Hej alle


    Kan ikke lige finde et open office forum (på dansk) og mit problem virker ikke så omfattende at jeg behøves at rette alt muligt, men i må da meget gerne henvise mig til et forum :)


    Mit problem er at jeg i Open Office Calculator ikke kan få mine ord til at have et stort begyndelsbogstav! Har tjekket at jeg under funktioner har slået funktionen fra og til og alt muligt :( Kører version 3.1 på dansk :)


    På forhånd tak for hjælpen!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Mine forældres maskine har samme problem. Problemet opstod lige pludselig i starten af året, og jeg har endnu ikke kunne fikse det. Jeg formoder du får en meddelelse i stil med: Not optimum mode....?
    Jeg har sagt til mine forældre de skal købe en ny skærm, for det lader ikke til jeg kan fikse lortet.


    Præcis det der står, også selvom jeg med den anden skærm sætter den til de indstillinger som skærmen siger den skal bruge :ohmy:


    Jeg bruger bare et helt almindeligt vga kabel?


    Homie, nu skal jeg ikke være bedre vidende eller noget :)


    Men købte min bærbar på første år (bliver student d. 19 ;) (blev lige nødt til at skrive det :P))! Men du finder lynhurtigt ud af at vægt er meget vigtigt. 15" eller 17" er maks hvad du har brug for i skolen! og Blåtand er også uvurderligt i skolen :)


    I hvert fald mange som ikke gider og tage deres bærbar med, i min klasse, fordi deres bare er for stor og klodset :)

    Hej alle


    Jeg har lige fået en gammel fladskærm af min ven. En Samsung 913N.


    Men når jeg sætter den til min computer siger den at den kører bedst ved opløsning 1280 x 1024 ved 60 hertz. Når jeg sætter mine indstillinger til at de skal være det bliver den ved med at sige det!


    Hvad kan jeg gøre ?


    Mvh.
    Anders

    Ja jeg har, men da det er en medion special ting kan den ikke finde noget :)


    Fordi jeg kan og fordi jeg regner med at den er blevet opdateret fordi der er nogle ting som skal rettes i biosen. Eller ved selvfølgelig ikke om det er for sjov at medion har lagt den ud :T

    Virker ikke som om nogen kan hjælpe :boxed:


    Nogen der så har en nem (helst dansk) guide til at få brændt biosen ned på en cd-rom med et freeware program? :rolleyes:

    Hej alle


    Jeg skal flashe en ny bios til mit motherboard. Men den computer jeg har, har ikke noget diskette drev og jeg har intet diskette drev.


    Jeg har forsøgt at følge denne guide. Men jeg kan ikke højreklikke på min usb og formattere den sådan at jeg kan oprette en MS-DOS diskette men jeg kan godt få HP programmet til at gøre dette. Min bios ser også USB'en når jeg booter men jeg har ikke endnu fået den til at starte op i dos.


    Nederst i guiden siger de også jeg skal skifte destination på min bios batch fil men i den bios opdatering jeg har står der ikke helt det samme som der står i guiden, der står det her:


    @echo off
    cls
    echo. start flashing BIOS MS7091?
    pause
    AWFL859G.exe W7091MLN.314 /Py /Sn /Cd /Cp /Cc /E /R


    Nogen som har nogle bedre guides til at få mig igang med det hele eller på nogen måde hjælp? :boxed:


    På forhånd tak for hjælpen!


    Mvh.
    Anders


    PS. Mit motherboard er MS-7091 og købt med i en medion 8383 XL

    Hej alle


    Når jeg logger ind på min XP bruger så siger computeren først at der er fejl i min registreringsdatabase. Efter dette siger den at den logger mig ind på en midlertidig bruger; hvor jeg (hvis) jeg laver nogler ændringer, vil de ikke træde i kraft når jeg logger af!


    Håber nogle har nogle ting jeg kan gøre mod dette, udover at formatere!


    På forhånd tak for hjælpen :D

    Hvis en iPhone koster 200$ kan det da sagtens svare sig!


    Har fundet på AT&T hjemmeside at det koster 175$ at lukke abonnomentet. iPhonen koster så 375$ hvilket lige pt svarer til en 1.993,50,- DKK! Dette synes jeg er rimelig billigt da jeg så står med en iPhone som er uden et abonnoment - da Telia iOn har ingen værdi for mig, da jeg aldrig nogensinde har brugt for 699,- DKK på en måned før! :)


    Jeg ved dog ikke hvor dyrt det bliver hvis jeg skal betale told af det, hvor meget koster det mig? Altså hvor mange procent koster det mig? :boxed: