Indlæg af Beck

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Hehe. Min bror har også brækket sig i sin vens taxa. Han nåede ikke at få vinduet ned så det blev noget værre svineri.


    Anders


    Nåede jeg heller ikke. Mit tøj var ret ulækkert, da jeg fandt det på gulvet næste morgen :s

    Tjaeh, jeg har ikke lavet så meget dumt (eller også har jeg glemt/fortrængt det meste) :)


    Dog brækket mig i en taxa for ikke så længe siden, men chaufføren var sød og jeg skulle ikke betale ekstra for det.
    Ville ellers ikke have klaget mig i den tilstand. Havde han bedt om 2.000 kr., ville jeg have undskyldt og sagt: "Jeg har kun 700," for 15 km :D

    Forret: Lakse og sandartsouffle med caviar


    Hovedret: En god kalvemørbrad med nye kartofler og tilhørende lækker blandet salat


    Dessert: Creme Brulee (hvordan man nu staver det) eller chokoladefondue



    Ja, jeg er vokset op i et hjem, hvor vi gør meget ud af mad.
    Det bliver nu også til en frysepizza eller fransk hotdog engang imellem, og en god gammeldags cola i stedet for hvidvinen (:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    Ej men altså nu ska det jo siges at man for det første ikke regnede med at der var piger på tweak, og for det andet hvis det var piger herinde, at det var sådan nogen Geeek piger som absoult ikke lignede en man ku finde på at røre med en ildtang.


    Og det synes jeg jo ikke er tilfælder ;)


    Som en af de få piger herinde bukker og takker jeg :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Jeg har lige sejlet sammen med en aspirant fra Sao Paolo i uger. Hvad skal du helt år i Brasilien...studie?


    Anders


    Jeg skal være udvekslingsstudent. :) Bo ved 3-4 værtsfamilier, gå i skole, lære sproget, møde masser af nye mennesker, rejse lidt rundt i landet med andre studenter. :) Kort sagt et oplevelsesår, der forhåbentlig udvider min horisont og mit netværk :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    [quote:]Oprindeligt indlæg af SenZer
    Beck du bliver da nød til at vise ham hvordan det skal gøres Wink så bare lav en video Cheers razz


    Haha, det kunne du tænke dig, hva'? Big Grin


    lang weekend. så først tilbage nu :)


    Jeg er jo en fyr ;) Og nu har du jo heller ikke lige det værreste billede inde :$[/quote]


    Der var vist en lille kompliment gemt inde bag al den perverse snak? :) Ej, vi er totalt uden for emne nu. (:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Du har ikke tænkt dig at slette dem igen Charlotte? :P Eller venter du på der kommer en mod og gør det? ;) Dovne....


    Skulle jo lige spise inden pølserne også blev kolde :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Bare brug det gamle råd :P træk dig før du kommer :P Kender mange der har levet på den. og ikke har gjordt nogen gravid.. men den er ikke lige frem så sikker :D


    Som pige ville jeg i hvert fald ikke gå med til "bak-med-læs-metoden" (: Få nu fat i det kondom dreng og få det afmystificeret. Kan jo også være pigen, der sætter det på ;)

    Quote

    Originally posted by JuiCe
    Jeg nyser altid 1-2 gange hvis jeg spiser noget mint tyggegummi eller pastiller.


    Men kun li de 2 gange og så ka jeg æde alle dem jeg vil :crazyeyes:


    Hehe, samme her. Skummelt nok. Og også ved noge vin. :s Ikke al alkohol, bare kraftig vin. Morer mine forældre sig meget over.