Nyser hver gang jeg får chokolade. Hvorfor?

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    jeg hoster når jeg stikker en vat pind i øret...
    nogle spørgsmål er bare for store for os mennesker !


    Gør jeg også ;) Et bestemt sted i øret....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Gør jeg også ;) Et bestemt sted i øret....


    I AM NOT ALONE 8o

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Jeg nyser når jeg kigger op mod solen eller ser stærkt lys.


    Det er forholdsvist normalt, det hjælper i hvert fald hvis man er ved at nyse, da det forstærker den irritationseffekt som gør at man nyser :D

  • Quote

    Originally posted by CarStone


    I AM NOT ALONE 8o


    haha, gør jeg os :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Jeg nyser når jeg kigger op mod solen eller ser stærkt lys.


    ditto, hjælper altid :cheers:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Det værste jeg har prøvet i denne kategori er nok at jeg engang hikkede midt i et gab. Som resulterede i at jeg kastede op.... :ohmy:
    Er vidst også lidt allergisk over for græs. Det klør hulens meget og længe efter jeg har ligget på græs i bar overkrop. :baby:

  • Quote

    Originally posted by Freakshow
    Det værste jeg har prøvet i denne kategori er nok at jeg engang hikkede midt i et gab. Som resulterede i at jeg kastede op.... :ohmy:
    Er vidst også lidt allergisk over for græs. Det klør hulens meget og længe efter jeg har ligget på græs i bar overkrop. :baby:


    Haha det må have set vildt ud. Var der nogen, der overværede det?

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Jeg nyser altid 1-2 gange hvis jeg spiser noget mint tyggegummi eller pastiller.


    Men kun li de 2 gange og så ka jeg æde alle dem jeg vil :crazyeyes:


    Hehe, samme her. Skummelt nok. Og også ved noge vin. :s Ikke al alkohol, bare kraftig vin. Morer mine forældre sig meget over.

  • Quote

    Originally posted by Freakshow
    Det værste jeg har prøvet i denne kategori er nok at jeg engang hikkede midt i et gab. Som resulterede i at jeg kastede op.... :ohmy:
    Er vidst også lidt allergisk over for græs. Det klør hulens meget og længe efter jeg har ligget på græs i bar overkrop. :baby:


    hahahahaa


    det med græeest er vist bare fordi det stikker lidt, hvis det er vådtklistre klør det også, tror du ville nyse hvis du var allergisk

  • Quote

    Originally posted by Johnni
    det er fedt at nyse , bare ikke når man køre bil :))


    Det er noget med at et nys i nydelse svarer til en 1/8 orgasme (nogle siger 1/16). Ihvertfald forsøger jeg at nyse så meget jeg kan komme til det!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har hørt at græs er lidt giftigt for huden?


    Men det samme sker for mig. Jeg klør mig helt vildt efter vi har spillet fodbold udenfor, og man har lavet en glidende tackling eller noget.

  • Quote

    Originally posted by dna


    Det er noget med at et nys i nydelse svarer til en 1/8 orgasme (nogle siger 1/16). Ihvertfald forsøger jeg at nyse så meget jeg kan komme til det!


    - Anders


    Det er også dejligt... :D bare ikke hvis der flyver lidt snot med ud og rammer en eller anden. Skete for mig engang :)

  • Nårh ja. Jeg hikkede engang jeg drak juice. Jeg havde lige sunket juicen og så kom der et hik og juicen løb ud af næsen på mig. :$

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Har endnu ikke henvendt mig til lægen. Er først lige begyndt at tænke over det nu, selvom jeg har gjort det næsten altid.


    Ja, måske er jeg bare mærkelig 8o


    Kan du ikke også få lægen til at tjekke hvorfor du konstant laver grinagtige tråde.

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Har endnu ikke henvendt mig til lægen. Er først lige begyndt at tænke over det nu, selvom jeg har gjort det næsten altid.


    Ja, måske er jeg bare mærkelig 8o


    Lad os håbe at det ikke udvikler sig mere... se bare denne stakkels mand :crazyeyes:


    http://www.youtube.com/watch?v=szEZZPosUwE

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l