Er usikker på kondom...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Men nu har jeg et fast forhold, og har haft det over 3år, så spekulerer ikke længere på de problemer. Nu er problemet nærmere at damen sover når man kommer hen til sengen :))


    -Og sex er guddommeligt med den rette..
    Sex med en død klud er ganske kedsommeligt..


    Skræmmende hvor meget jeg er ening i det du siger der ;) har boet sammen med min kæreste i næsten 3 år nu :D


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    bare tag tøsen uden, det gummi er noget værre noget ;)


    Det er det mest tomhjernet jeg har hørt fra dig Simon. . :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Personligt får jeg den trunte, det nu er blevet til den aften - til at indtage "doggy style" (Fransk ord, for bagfra!), ...lige inden klimax.
    Jeg samler så alt det spyt jeg kan kapere i munden, og fyre så "klatten" ned på ryggen af tøse-barnet, hvor efter hun vender sig som (det er så sikker som amen i kirken), og jeg afskyder min anden væske i løbet af seancen, lige i flæsket på hende!


    Bumelum, kondomet er sparet, p-pillerne er sparet, jeg har fået et godt grin og man er helt sikker fri, for at se hende igen.

  • utroligt så vamle børnene kan blive herinde..i wonder why......


    kan kun sige at jeg teoretisk er 100% for kondomer, specielt hvis tøsen er med til at montere det :) ...alt andet er sq for dumt, medmindre man vil være forældre....men nogle gange kan tingene udvikle sig så hurtigt og man er for stiv og liderlig til overhovedet at tænke på det..og har modparten det på samme måde så kan det sq nemt ende med en smutter....så hav altid nogle i pungen, og check sidste salgsdato..den ER ikke der for sjov.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    utroligt så vamle børnene kan blive herinde..i wonder why......


    kan kun sige at jeg teoretisk er 100% for kondomer, specielt hvis tøsen er med til at montere det :) ...alt andet er sq for dumt, medmindre man vil være forældre....men nogle gange kan tingene udvikle sig så hurtigt og man er for stiv og liderlig til overhovedet at tænke på det..og har modparten det på samme måde så kan det sq nemt ende med en smutter....så hav altid nogle i pungen, og check sidste salgsdato..den ER ikke der for sjov.


    Jeg er sgu enig med dig i det Fragman. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Personligt får jeg den trunte, det nu er blevet til den aften - til at indtage "doggy style" (Fransk ord, for bagfra!), ...lige inden klimax.
    Jeg samler så alt det spyt jeg kan kapere i munden, og fyre så "klatten" ned på ryggen af tøse-barnet, hvor efter hun vender sig som (det er så sikker som amen i kirken), og jeg afskyder min anden væske i løbet af seancen, lige i flæsket på hende!


    Bumelum, kondomet er sparet, p-pillerne er sparet, jeg har fået et godt grin og man er helt sikker fri, for at se hende igen.


    LOL, jesus christ ... :)) :crazyeyes:


    Min personlige mening er også helt klart at kondom er til det løse og det usikre, altså hvis man formåer at slæbe noget med hjem fra byen osv. Ellers foretrækker jeg godtnok damen på pillen når det er et seriøst forhold, det så meget bedre :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    LOL, jesus christ ... :)) :crazyeyes:


    Min personlige mening er også helt klart at kondom er til det løse og det usikre, altså hvis man formåer at slæbe noget med hjem fra byen osv. Ellers foretrækker jeg godtnok damen på pillen når det er et seriøst forhold, det så meget bedre :)


    det er bare indtil damen tager en søsygetablet og i pludseligt skal være forældre, eller hun beslutter at i skal :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Beck du bliver da nød til at vise ham hvordan det skal gøres ;) så bare lav en video :cheers: :razz:


    Haha, det kunne du tænke dig, hva'? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    det er bare indtil damen tager en søsygetablet og i pludseligt skal være forældre, eller hun beslutter at i skal :)


    :)) *LOL* Ja det er sket en del gange har jeg hørt. Men der er mange kringlede måder de kan gøre det på. :9xo Når du har lavet akten så har de magten. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Personligt får jeg den trunte, det nu er blevet til den aften - til at indtage "doggy style" (Fransk ord, for bagfra!), ...lige inden klimax.
    Jeg samler så alt det spyt jeg kan kapere i munden, og fyre så "klatten" ned på ryggen af tøse-barnet, hvor efter hun vender sig som (det er så sikker som amen i kirken), og jeg afskyder min anden væske i løbet af seancen, lige i flæsket på hende!


    Bumelum, kondomet er sparet, p-pillerne er sparet, jeg har fået et godt grin og man er helt sikker fri, for at se hende igen.



    Thumbs up, haha! .. Fuck jeg grinte :D :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Personligt får jeg den trunte, det nu er blevet til den aften - til at indtage "doggy style" (Fransk ord, for bagfra!), ...lige inden klimax.
    Jeg samler så alt det spyt jeg kan kapere i munden, og fyre så "klatten" ned på ryggen af tøse-barnet, hvor efter hun vender sig som (det er så sikker som amen i kirken), og jeg afskyder min anden væske i løbet af seancen, lige i flæsket på hende!


    Bumelum, kondomet er sparet, p-pillerne er sparet, jeg har fået et godt grin og man er helt sikker fri, for at se hende igen.


    Nice one!!! Hehe, flad af grin!!!

  • Selvfølgleig er kondom nedern, men medmindre I har lyst til at punge ud de næste 18 år så gør det, det kan sagtens ske og man er slet ikke så stor bagefter når man først har gjort trunten gravid, så græder du snot!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Selvfølgleig er kondom nedern, men medmindre I har lyst til at punge ud de næste 18 år så gør det, det kan sagtens ske og man er slet ikke så stor bagefter når man først har gjort trunten gravid, så græder du snot!


    Eller du får AIDS (Eller én af de andre hundredevis af kønssygdomme der findes), og ikke opdager det med det samme og når at sprede sygdommen til alle e andre du har haft sex med siden.
    Jeg taler af erfaring når jeg siger at det ikke er ret fedt at skulle rundt til diverse éngangs knald og fortælle at de muligvis er blevet smittet med AIDS eller lignende af dig. :oops:


    Jeg var bare så "Heldig" at det kun var en uskadelig kønssygdom som kunne kureres let, men tro mig når jeg siger at det var MEGET skræmmende at tænke på at hende der smittede mig kunne have haft HIV/AIDS istedet..... :boxed:


    Du ville vel heller ikke spille russisk roulette om et knald?
    Det er i teorien det du gør når du har sex med fremmede uden kondom.


    Så nær du næste gang du i kampens hede har lyst til at "Glemme" kondomet, så tænk lige over hvad prisen i værste fald kan være, bare fordi at du ikke havde lyst til at bruge kondom.


    Det er jo ikke en flere MM tyk sort skraldesæk vi snakker om, så stor forskel er der sku heller ikke.
    Selvfølgelig er det bedst uden kondom, men gem det til du er i fast forhold.


    Det må være nok belæring for idag :)
    Pyyha jeg føler mig gammel...

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • [quote:]Oprindeligt indlæg af SenZer
    Beck du bliver da nød til at vise ham hvordan det skal gøres Wink så bare lav en video Cheers razz


    Haha, det kunne du tænke dig, hva'? Big Grin[/quote]


    lang weekend. så først tilbage nu :)


    Jeg er jo en fyr ;) Og nu har du jo heller ikke lige det værreste billede inde :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    [quote:]Oprindeligt indlæg af SenZer
    Beck du bliver da nød til at vise ham hvordan det skal gøres Wink så bare lav en video Cheers razz


    Haha, det kunne du tænke dig, hva'? Big Grin


    lang weekend. så først tilbage nu :)


    Jeg er jo en fyr ;) Og nu har du jo heller ikke lige det værreste billede inde :$[/quote]


    Der var vist en lille kompliment gemt inde bag al den perverse snak? :) Ej, vi er totalt uden for emne nu. (:

  • Nu tror jeg vidst "kondomet" har været vendt et par gange i den her tråd, i overført betydning. :)


    Så jeg tror bare vi lukker her.



    (Og hvis nogen ellers har brug for at få afklaret flere spørgsmål om sex og prævention, så har Sexlinien åben i hverdage mellem 15 og 17)