Så er sommerferien bestilt, hvor skal i hen ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Tager 2 uger til Rhodos med den bedre halvdel! :)


    Hvordan får du din computer med derned...!?:D


    Anywho...


    Jeg regner med at have huset for mig selv i 4 uger - den første uge, skal jeg være alene og slappe af, gøre klar til fest og sådan - de sidste 3 uger skal jeg have venner på besøg næsten 24/7.... Tror det bliver fedt..:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Ja jeg skal jo så langt ind i landet i Argentina at NetCafé'erne har en 512/512 linie..


    Og så har de vel 15-20 computere.. :T


    Men hva' skal jo kun lige bruge PC'en til at maile hjem..


    Ellers er det jo ferie vi skal på..


    (Godt man har den bærbare med)


  • Det hedder en bærbar computer og trådløst wlan på hotellet! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • jeg tager til USA i 3 uger med familien. Vi skal køre rundt i en autocamper, og det kan være at jeg lige når at få kørekort inden vi tager afsted, så jeg får lov at køre den :D Og så skal jeg en uge til Bornholm når jeg kommer hjem :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    en uge til Rhodos.
    en uge til azorerne.
    en uge til Tyrkiet.


    3x1 uge til USA med arbejdet. Jeg er rigtig globetrotter i år.


    Hvor på Rhodos og hvornår?
    Hvis du skal bo i Rhodos/Ixia vil jeg klart anbefale dig til at tage ind til bargaden, og besøge baren "Faces". Den er drevet af danskere, så det er der danskerne hænger ud :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • I sommerferien skal vi en uge i sommerhus i jylland med hele familien. En uge hjemme med besøg af en del af familien, blandt andet min nevø og niece. Og så en uge alene hjemme hvor vi skal "slappe af".


    Senere på året bliver det så Skallerup klit feriecenter og måske en forlænget weekend til Karup for at fiske.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Jeg skal en uge i sommerhus i Jylland med kæresten og svigerfamilien :)


    Og d. 1 september rejser kæresten og jeg 3 måneder til Vietnam! ;)


    Nice nok.. Hvordan har man fået råd til sådan noget? Er det ikke smådyrt at komme til Vietnam?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nu sidder jeg jo allerede i Adelaide, Australien, så det er jo oplagt at rejse lidt hernede, når jeg er færdig med mine eksamner på universitetet.
    Så først bliver det til ca. 4 ugers rundrejse her i Australien. Først Ayers Rock og så videre til Cairns hvor jeg lejer bil og kører til Brisbane.
    Når jeg nu allerede er på den anden side af Jorden, kan man jo lige så godt tage den anden vej rundt hjem. Så det bliver også til 9 dage på New Zealand, 8 dage på Fiji og så endelig 9 dage i USA (Californien og Oregon) inden jeg lander i DK igen i slutningen af august.


    Så alt i alt bliver det til omkring 2 måneders rundrejse + 5 måneder på universitetet hernede.


    Så der skulle være potentiale for at få taget nogle gode billeder med mit nye Nikon 18-200 VR objektiv... :))

  • 11 dage til læse ferie :D¨
    Så skal der fandme spilles, ellers skal jeg 2uger til Phuket i Thailand, og ellers bare 2uger til Californien til sprogrejse :9xo


    Glæder mig vildt!

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Er lige kommet hjem efter 7 uger på havet så nu skal jeg læse til eksamen de næste par uger.


    Derefter håber jeg på at jeg er hjemme længe nok til at nå til Roskilde Festival.


    Mig og en ven har også planer om at skulle en tur til Kiev i Ukraine hvor vi har en ven der arbejder, så hvis der evt er nogle derved hvordan man kommer nemmest og nogenlunde økonomisk derned (fly, bus, tog???) så sig lige til!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Nice nok.. Hvordan har man fået råd til sådan noget? Er det ikke smådyrt at komme til Vietnam?


    Det er nu ikke rigtig sommerferie... Vi skal lave frivilligt arbejde på et børnehospital (lege med børnene og underholde dem) i et par timer om dagen. Ellers kan vi gøre hvad vi vil :)


    Selve det at komme afsted koster knap 24.000 kr. (fly, ophold og mad), men vi kommer til at skulle bruge 40.000 kr. på rejsen pr. stk!
    Jeg har lige solgt min bil, så derfor har jeg råd ;)

  • Jeg skal et par dage til England for at besøge noget familie, inden jeg den 4. august rejser til Brasilien (Sao Paulo) for at leve der et år :D