Indlæg af Beck

    Jeg tror ikke på, at Jomfru Maria fødte Jesus, Guds søn og alt det der, men kristendom er måske alligevel det, der kommer tættest på mig. Det har muligvis noget at gøre med, at vi i Danmark er protestanter, og har en masse traditioner omkring det. Jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord end vi mennesker lige kan forstå, og det er egentlig nok for mig.

    I kunne også bare oprette en tråd, hvor I diskuterede Århus' og Københavns Strøge? (Hedder det det?) :D

    Efter 4 minutter og 19 sekunder - hvor jeg også fik sms'et og lidt andet, havde jeg 34 rigtige.
    Sådan en test er da lidt sjov at tage, men jeg kan ikke rigtig se, hvad man kan bruge den til. Synes ikke det har så meget at gøre med, hvor dansk man er.

    Hey allesammen. Ville bare lige høre, om der er nogle, der ved, hvad olieækv. står for? Det er i forbindelse med energi ved jeg. Hvis der nu står 726 kg. olieækv. pr. indbygger, hvad betyder det så?

    Synes det er på tide nogle banker ind i de unges hoveder, at de altså ikke bare kan gøre, hvad der passer dem. De må også lære at respektere andre mennesker og deres ejendom. Synes også de får rigelig opmærksomhed efterhånden.

    Jeg synes ikke det er rimeligt, langt fra, men på den anden side tror jeg ikke nogen straf kunne være tilstrækkelig i et tilfælde som det her. Har stemt nej.


    Har også hørt, at når faderen kommer ud, må han aldrig være sammen med børn under 18 uden politiets tilladelse. Ikke engang som gæst i et hjem, eller hos familie eller noget. Det synes jeg er godt.

    Haha. God humor. Den må næsten prøves. Er dog ikke helt sikker på, at personen ved siden af bliver stille. Måske han/hun begynder at skrige? Alligevel, mega sjov. :D

    Quote

    Originally posted by SeePee


    You fail to see the point my friend.... Det er jo bare en kampagne, som der skrives. Det er jo sådan en send-den-videre-til-din-nabo ting og så får Rådet for større Færseldssikkerhed sendt deres budskab videre ;)


    Aha! :D Ups. Så er det jo godt, at der er nogle, der kan forklare mig, hvordan det hele hænger sammen. Syntes også det var ret så mærkeligt.


    Men men men, nu kan jeg så godt se det sjove i det. En lidt anderledes kampagne, men hey, sex sælger, siger man jo.

    Oh my god! Haha. Hvem har dog fået den latterlige idé? Kan godt være nogle folk sætter farten ned for at kigge, men det er hverken skiltet eller vejen de har øjnene på. Hvad tænker de dog på? Langt ude efter min mening, og en smule pinligt, at det sker i Danmark.
    Og stakkels tøser. Nogen har vel bildt dem ind, at de gør gavn? Tjaeh, personligt ville jeg da aldrig gå med til sådan noget, ikke engang, hvis det hjalp.

    Haha! Hvor godt! Ejj, tror sgu' lige jeg springer over. Hvis de kunne finde en anden måde at sætte hår på, ville de være til at holde ud at se på.