Indlæg af Beck

    Hvis nogen skulle være interesseret i at købe noget drikkeligt dansk vin - både rød og hvid, kan I da bare kontakte mig.

    Det må nok være noget i retningen af Sauterne. Mums, men aner ikke, hvor det kan fåes. Og så selvfølgelig vores egen hvidvin - Dybbølvinen. :D


    Er ikke så meget til rødvin - især ikke Bordeaux, da de ofte "dufter" af svedig hest og våd sadel. ;)

    Den får 4 af mig. Var lige ved at give den 5, men synes sgu' ikke den er særlig sjov, når jeg tænker over det. Som så mange andre også siger, har jeg det fint med at se Joey når jeg zapper forbi, og smiler da også engang imellem, men synes i bund og grund, at det er lidt spild af tid. Kunne nævne mange andre af den slags serier, som jeg finder meget sjovere.

    Quote

    Originally posted by Dumpen


    Haha godt :)


    Vi kan jo ikke have Burger på nakken af mig fordi jeg skræmte pigerne væk fra Tweak :boxing:


    Haha. Nej, det ville da ikke være så smart. :)

    Quote

    Originally posted by Dumpen


    Ja, det tør siges :P


    Nu skræmte vi dig ikke for meget vel ? :))


    Arhh.. Tror lige jeg overlever. :)

    Jeg ved sgu' ikke rigtig. På den ene side er det flot, og herligt med noget ordentlig vinter. På den anden side er der intet værre end at fryse røven af hver morgen, når man venter i 3 minutter på bussen.
    Det ville være meget lettere med en god gang sol og sommer.

    Quote

    Originally posted by Dumpen


    Haha nemlig :)


    Jeg forstod det hellere ikke i starten :razz:


    Haha. I er sgu' hurtige. Men kan forstå, at piger er en smule sjældne her på Tweak. :D

    Quote

    Originally posted by Krapylet^


    Det finder du ud af senere i dit liv :roller:


    Åhr tak. Kan næsten ikke vente. (Men tror ikke lige, stumme kvinder er min kop te)

    Uhh! Jeg eeelsker at stå på ski. Den hvide sne, den blå himmel, solen og frosten der bider lidt (når altså vejret er bedst, haha). Og så farten når man suser derneda'! Weehaar!!
    Mine forældre har taget mig med på skiferie hvert år, siden jeg var omkring 3, så tør godt sige, at jeg er ved at være rimelig okay til det. :D Har stået på almindelige ski i mange år, men forrige år kom jeg så på snowblades. Ved ikke rigtig, hvad jeg skal i år, men tror det bliver en blanding af noget almindeligt, og så snowblades.
    Jeg har prøvet at stå på ski i Norge, Sverige og de sidste 4 år har vi så været i Østrig. Næste år skal vi til Italien, glæder mig helt enormt.


    Det korte af det lange: At stå på ski, er noget alle burde opleve.

    Må hoppe med på Brian Adams - Summer of 69! Sådan et fedt nummer. Kan høres igen og igen, man bliver aldrig træt af at skrige med på den (det skal bare være så højt, at ingen kan høre dig)


    Der findes også en masse andre gode numre, men det var nu den jeg lige kom på.

    Jeg har et lille fritidsarbejde, hvor jeg pakker slik i en hyggelig specialbutik.


    Så er jeg hjælpetræner på et gymnastikhold med 3-4 årige unger. De er så søde - de fleste.


    For øjeblikket er jeg også vikar på et hold med 5-6 årige piger.


    Ud over det går jeg selv til noget rytmegymnastik. En blanding af dans, smidighedsøvelser og en smule styrke.


    Så elsker jeg at læse gode bøger. Fx Harry Potter, Ringenes Herre, og alle af Dan Brown, for at nævne et par stykker.


    Der er selvfølgelig også vennerne.


    Plus, at jeg vasker tøj.


    Oven i det kommer skole og hvad dertil hører, men det kan man vel ikke rigtig kalde hobby.

    Quote

    Originally posted by DeH


    Af og til prioterer jeg min dovenskab højere.. Især i weekenderne, eller når jeg skal lave Dansk:)


    Ja, men af og til behøver jo ikke betyde det helt store for dine gennemsnitlige karakterer. Som jo ligger helt pænt. :))

    Quote

    Originally posted by DeH


    Klogeste og klogeste :))
    Det har jo gjort at jeg skal lave meget mere, og det er jo ikke godt hvis man er en smule doven som jeg er:)


    Som folk siger så har intelligente mennesker nok bedre muligheder for at få høje karakterer, men uden nødvendigvis at udnytte dem (som Einstein ikke gjorde).


    Det klogeste er jo at udnytte de muligheder man har, og det har du jo trods alt valgt at prioritere frem for din dovenskab. ;)