Hvor inkompetent er man så?

  • Quote

    Originally posted by Brition
    http://newz.dk/forum/item/69657/#


    Jeg er fuldstændig flad af grin, men samtidigt skræmt over, at en mand som åbenbart har ansvar for Danmark IT-sikkerhed, kan fremstå med så uintelligent en udtalelse. Seriøst, hvor mange herinde kender IKKE til .rar formatet? Håber for guds skyld han er blevet fejltolket, selvom jeg dog tvivler, for så dum kan og må man simpelthen ikke være i en stilling som hans.


    Håber han bliver betalt i vingummi, for umiddelbart virker han da ikke som nogen større gavn for landets sikkerhed på IT-området.


    Jeg har ikke gidet at læse alles kommentarer, så forventer heller ikke alle læser min :)


    Men kunne det tænkes at ham it-sikkerhedsgutten har hørt forkert i telefonen, og troet at journalisten har ment .tar filer ?


    Hvilke jo egentlig giver ham delvis ret i hvad han siger.


    Som sagt, har jeg kun hurtigt skimtet historien igennem.

  • bare skyd skylden på linux folket X(


    enhver kan jo stort set komprimere i det format de ønsker, om det så er .ace, .rar., .7z eller .tar, med de rigtige programmer self.


    man skal da også lige tænke på at mange styresystemer (macOSX, beOS, linux, for at nævne et par) har samme rødder...


    nu skal man nok også lige tænke på hvor meget han rent faktisk VED om computere... gad vide hvad han ville score i en pop-quiz der havde med computere at gøre... gerne med spørgsmålet "hvilket OS blev RAR lavet til?"


    (rigtigt svar er DOS)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Minder lidt om ham der den pædofile chat-sikkerheds konsulent. IKKE AT DET HAR NOGET DIREKTE HAR NOGET MED HINANDEN AT GØRE!!!
    Manden i den forkerte stilling.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Brition
    [Seriøst, hvor mange herinde kender IKKE til .rar formatet?


    Ja, det gør jeg så ikke, men jeg er sikkert også den eneste. :)