Største bommert?

  • Tror ikke du skal tage det så bogstaveligt Curious :P
    Hvis du kører for stærkt, og bliver taget, ja så bare betal, det var din egen fejl.
    Men hvis vi nu snakker om vold osv, så er det vidst en anden snak ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Tror ikke du skal tage det så bogstaveligt Curious :P
    Hvis du kører for stærkt, og bliver taget, ja så bare betal, det var din egen fejl.
    Men hvis vi nu snakker om vold osv, så er det vidst en anden snak ;)


    Ved godt hvad du mente - kunne bare ikke du mig ;)

  • Tjaeh, jeg har ikke lavet så meget dumt (eller også har jeg glemt/fortrængt det meste) :)


    Dog brækket mig i en taxa for ikke så længe siden, men chaufføren var sød og jeg skulle ikke betale ekstra for det.
    Ville ellers ikke have klaget mig i den tilstand. Havde han bedt om 2.000 kr., ville jeg have undskyldt og sagt: "Jeg har kun 700," for 15 km :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Beck
    Tjaeh, jeg har ikke lavet så meget dumt (eller også har jeg glemt/fortrængt det meste) :)


    Dog brækket mig i en taxa for ikke så længe siden, men chaufføren var sød og jeg skulle ikke betale ekstra for det.
    Ville ellers ikke have klaget mig i den tilstand. Havde han bedt om 2.000 kr., ville jeg have undskyldt og sagt: "Jeg har kun 700," for 15 km :D


    Hehe. Min bror har også brækket sig i sin vens taxa. Han nåede ikke at få vinduet ned så det blev noget værre svineri.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Curious


    Så det er okay at bryde loven, bare man tager sin straf som en mand? 8o


    Love er til for at blive brudt, nogle er ikke til for andet ;)


    Da jeg var ca. en 3-4 år gammel, var familiens polske venner på besøg. De har en datter på ca. den samme alder som mig. Nå men vi (deres datter og mig) beslutter os for at have lidt sjov ved at hoppe rundt i min mor og fars seng med det resultat at jeg skvattede i en af dynerne, falder ned på gulvet og knalder hovedet meget hårdt ind i døren til soveværelset.
    Resultat: en tur til skadestuen med en blødende knold for at blive syet, og som om det ikke var nok, skulle jeg også gennemgå seks lange kedelige dage pga. en heftig hjernerystelse.



    Mange år senere skulle der ske en bommert, som stadig er kendt i den lille landsby jeg boede i på det tidspunkt. Her var det typisk sådan at hvis man var i festhumør og havde noget drikkelse (læs sprut) til at ligge, ringede man rundt til vennerne. Inden for en fem-ti minutter stod alle klar med deres portion sprut, samt evt. en scooter med indbygget stereoanlæg oppe ved den lokale tribune.
    Først engang blev der drukket så vi dårligt nok kunne gå, derefter viste det sig at én havde rullet et par joints inden han tog afsted... med skunk (samme slags hamp, men ikke presset i klumper, typisk lavet på topskud... noget rimelig stærkt stads). Efter at have drukket og røget vores samlede stash besluttede vi os for at gå videre ned til "drukbænken", en bænk der stod i en lille "park" ved den lokale købmand. Siden jeg havde min knallert med, kunne jeg ikke bare lade den stå.
    Så dum som jeg nu var, havde jeg ikke tænkt på at trække knallerten, men i stedet køre på den. Det næste jeg husker er at jeg ligger i en stak brændenælder, rimeligt langt fra den kurs jeg lige oprindeligt havde udstukket....


    Note til mig selv.... aldrig køre pissefuld og hamrende skæv på knallert :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Curious


    Så det er okay at bryde loven, bare man tager sin straf som en mand? 8o


    Jeg siger ikke det er ok at lave noget i ulovligt, men bliver man taget i at lave noget ulovligt så må man squ også tage sin straf. Der er ikke noget mere ynkeligt end pivehoveder som tuder over at de er blevet straffet for at have lavet et eller andet lort (blev desuden udført som massepiveri i forbindelse med Ungdomshuset, men det er en anden sag).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Hehe. Min bror har også brækket sig i sin vens taxa. Han nåede ikke at få vinduet ned så det blev noget værre svineri.


    Anders


    Nåede jeg heller ikke. Mit tøj var ret ulækkert, da jeg fandt det på gulvet næste morgen :s

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Beck
    Tjaeh, jeg har ikke lavet så meget dumt (eller også har jeg glemt/fortrængt det meste) :)


    Dog brækket mig i en taxa for ikke så længe siden, men chaufføren var sød og jeg skulle ikke betale ekstra for det.
    Ville ellers ikke have klaget mig i den tilstand. Havde han bedt om 2.000 kr., ville jeg have undskyldt og sagt: "Jeg har kun 700," for 15 km :D


    Haha :D Ka jeg godt huske du snakkede om! :P


    [SIZE=6]Og så går du og praler med at du er ÅH så fin og aldrig gør noget forkert, tsk tsk...[/SIZE]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Beck
    Tjaeh, jeg har ikke lavet så meget dumt (eller også har jeg glemt/fortrængt det meste) :)


    Dog brækket mig i en taxa for ikke så længe siden, men chaufføren var sød og jeg skulle ikke betale ekstra for det.
    Ville ellers ikke have klaget mig i den tilstand. Havde han bedt om 2.000 kr., ville jeg have undskyldt og sagt: "Jeg har kun 700," for 15 km :D



    Har lavet samme stunt, bare i en vens forældres bil :O

  • kan ikke lige komme i tanke om en jeg selv har lavet men kom til at tænke på min eks. en bommert han lavet..!!


    han gik rund på sit arbejde og skar film af nogle paller, som kom der en vips summende hen til ham og fløj op omkring hans øre, da han rent refleks agti svinger hånden op for at vifte den væk havde han helt glemt han havde kniven i hånden og kom så til at snitte sig i øret, og måtte en tur på skadestuen :P klovn altså


    hmm kom lige i tanke om nogle jeg har lavet på mit arbejde:


    Skulle hente en ekstra vandsuger på mit arbjede, får den ind i bilen sammen med en polak, og så køære vi ellers mod skade stedet, da vi så kommer der ud og skal ahev vandsuger ud af bilen er den væk! vi står og glor dumt på hinanden kan ikke engang snakke sammen da han kun kan polsk og så begynder vi at grine og måtte ellers ind i bilen og køre samme vej tilbage for at prøve at finde den, dog uden held, måske en der så den der lige stod og manglede en vandsuger :crazyeyes:


    så har jeg smadret hele bagsmækken på en firma bil en ford transit, bragede lige ind i en container da jeg skulle holde øje med jeg ikke ville ramme en anden bil og nogle paller, ved ikke hvad der var bedst bil og paller eller en container :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Tror ikke jeg behøver sige mer end. Gaffeltruck, lagerhal, for højt hævet gafler, vandrør, meget vand :oops:


    Haha, konge bommert :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Tror ikke jeg behøver sige mer end. Gaffeltruck, lagerhal, for højt hævet gafler, vandrør, meget vand :oops:


    Det må da have kostet kvajebajer :cheers:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Har faktisk ikke gjort noget dumt rigtigt.. Ingen brækkede knogler eller slemme skader ever. (7-9-13) ..


    Men har tilgængeld været en idiot tit, (det måske også dumt) .. har brækket mig i en bil, har overbrækket en kammerats toilet (abetis herinde) ... har ofte kommet hjem fra en bytur og i min brandert smider jeg mig i min seng og vågner nogle timer efter med bræk udover det hele... Kan bare ikke tåle og mixe alkohol =) ..


    På arbejde har jeg også lavet mange bommerter, eller nærmere uheld. Vi havde lige sat loft op, og jeg gik over det og var igang med at isolere loftet. Vi havde endnu ikke lavet en gangbro, så det eneste man kunne gå på var spærene som ligger med 1m afstand. Men det var jo mandag og jeg tænkte mig ikke om, så jeg satte foden på loftet, som er troldtex plader, og til dem som kender det, ved i man ryger lige igennem det hvis man ligger vægten i. Så jeg røg ned igennem taget, heldigvis var der intet under, men det gjorde fandme nas. De elektrikere der gik og satte lamper op, kiggede fandme lidt :) .. Men det kostede lige 4 nye troldtex plader, a 600kr stykket.. mester var ikke glad for mig der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Har faktisk ikke gjort noget dumt rigtigt.. Ingen brækkede knogler eller slemme skader ever. (7-9-13) ..


    Men har tilgængeld været en idiot tit, (det måske også dumt) .. har brækket mig i en bil, har overbrækket en kammerats toilet (abetis herinde) ... har ofte kommet hjem fra en bytur og i min brandert smider jeg mig i min seng og vågner nogle timer efter med bræk udover det hele... Kan bare ikke tåle og mixe alkohol =) ..


    På arbejde har jeg også lavet mange bommerter, eller nærmere uheld. Vi havde lige sat loft op, og jeg gik over det og var igang med at isolere loftet. Vi havde endnu ikke lavet en gangbro, så det eneste man kunne gå på var spærene som ligger med 1m afstand. Men det var jo mandag og jeg tænkte mig ikke om, så jeg satte foden på loftet, som er troldtex plader, og til dem som kender det, ved i man ryger lige igennem det hvis man ligger vægten i. Så jeg røg ned igennem taget, heldigvis var der intet under, men det gjorde fandme nas. De elektrikere der gik og satte lamper op, kiggede fandme lidt :) .. Men det kostede lige 4 nye troldtex plader, a 600kr stykket.. mester var ikke glad for mig der.


    LOL det må godtnok ha' gjort nas :) En kollega har lavet samme nummer da han stod oppe på et loft hvor der var træplader, hvor han stod. Han tænkte sig så ikke lige om, er noget der har det med at ske for ham, og han trådte så ud på sådan et pladeloft med de hersens rockfon plader, som sån set bare er 2cm tykke "plader" lavet af rockwool, kan så ikke huske hvor langt der var ned, men der har der været et par meter og han brækkede også noget.

  • jeg tror mine største bommerter er at da jeg var lille (1 kl) ville jeg lege snøvsen ned af trappen med mine ben bundet sammen og mine bundet på ryggen... da min mor så kaldet sku jeg hope ned af trappen... efter det første trin snubler jeg 20 trin ned. av for silven det gjorde nass :oops:


    og det samme år kom jeg til at vende vores økse forkert og da jeg slår den ned i træet er der et eller andet som slår den tilbage.. og den flyver lige op i hagen på mig... har stadig aret.. :oops:

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    LOL det må godtnok ha' gjort nas :) En kollega har lavet samme nummer da han stod oppe på et loft hvor der var træplader, hvor han stod. Han tænkte sig så ikke lige om, er noget der har det med at ske for ham, og han trådte så ud på sådan et pladeloft med de hersens rockfon plader, som sån set bare er 2cm tykke "plader" lavet af rockwool, kan så ikke huske hvor langt der var ned, men der har der været et par meter og han brækkede også noget.



    Det gjorde også pikke ondt... for at gøre det hele værre, glemte jeg at skrive vi også havde forskallet loftet (selvfølelig) .. forskallingen sad med ca 70cm mellemrum (det var en grisestald så der andre regler for hvor tæt forskallingen skal sidde, de skal fx sidde meget tættere i et hus) .. så jeg faldt faktisk også igennem forskallingen hvilket gør det hele endnu mere dumt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Tror ikke jeg behøver sige mer end. Gaffeltruck, lagerhal, for højt hævet gafler, vandrør, meget vand :oops:


    Du er nu ikke den eneste der har kørt en gaffeltruck til ug, kryds og bolle :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak


    Var ikke andet end 17år tror jeg. Kan huske jeg blev så bange at jeg flygtede ud af hallen, måtte ikke engang køre den truck, men skulle da lige prøve den :P


    hahah, det gør det hele endnu mere åndsvagt :))


    men kender det godt, man skal sku lige prøve at køre med den, men det er dog ikke endt skidt for mig endnu :crazyeyes:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().