Så er sommerferien bestilt, hvor skal i hen ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Beck
    Jeg skal et par dage til England for at besøge noget familie, inden jeg den 4. august rejser til Brasilien (Sao Paulo) for at leve der et år :D


    Jeg har lige sejlet sammen med en aspirant fra Sao Paolo i uger. Hvad skal du helt år i Brasilien...studie?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Jeg har lige sejlet sammen med en aspirant fra Sao Paolo i uger. Hvad skal du helt år i Brasilien...studie?


    Anders


    Jeg skal være udvekslingsstudent. :) Bo ved 3-4 værtsfamilier, gå i skole, lære sproget, møde masser af nye mennesker, rejse lidt rundt i landet med andre studenter. :) Kort sagt et oplevelsesår, der forhåbentlig udvider min horisont og mit netværk :)

  • Tager en tur til Sunny Beach, Bulgaria både for Pleasure og business.



    Nogle syge steder i skal hen! :ohmy:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Beck


    Jeg skal være udvekslingsstudent. :) Bo ved 3-4 værtsfamilier, gå i skole, lære sproget, møde masser af nye mennesker, rejse lidt rundt i landet med andre studenter. :) Kort sagt et oplevelsesår, der forhåbentlig udvider min horisont og mit netværk :)


    Det lyder squ lækkert. Held og lykke med det!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Vi udskyder vist resjen til Dubai et år da vi lige er flyttet i lejlighed, så pengene siger ikke lige gogo, men jeg kommer da til Italien i septemper i en uge som udviklingsstudent :D Det skal nok blive sjovt at bo alene hos en italiensk familie i en uge :ph34r:

  • Skal holde 14 dages sommerferie efter min barsel. Har lige fået en lækker søn! :clap:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • skal på score/drukferie til Ibiza her den 12/7. MUMS :cheers:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg drager i første omgang til Skive Beach Party herefter står den på Rock Under Broen i Middelfart og så slutter jeg af med 3 uger rundt i USA, hvor vi skal kører fra San Francisco --> Las Vegas --> Los Angeles..

    When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.

  • vi kom hjem fra ferie i lørdags, det var en super hyggelig uge i jylland, vi boede i herning og kørte elleres derfra og rundt de forskellige steder, så som legoland, randers regnskov osv, dejlig dejlig uge men man bliver dog noget hurtig træt af og køre rundt der over hos jyderne, med alle de rundkørsler og lande veje... få lige nogle motorveje på banen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    vi kom hjem fra ferie i lørdags, det var en super hyggelig uge i jylland, vi boede i herning og kørte elleres derfra og rundt de forskellige steder, så som legoland, randers regnskov osv, dejlig dejlig uge men man bliver dog noget hurtig træt af og køre rundt der over hos jyderne, med alle de rundkørsler og lande veje... få lige nogle motorveje på banen ;)


    Vi prøver, vi prøver. Og vi har da lidt motorvej og motortrafikvej. Nu mangler vi så bare, at folkene på Borgen tager den endelige beslutning om de vil føre motorvejen igennem Silkeborg eller igennem Gudenådalen, så kan vi da også komme helt til Århus på et tidspunkt :D


    Rundkørsler kan vi godt lide, og jo større jo bedre, så kan folk nemlig bruge dem som affyringsramper :crazyeyes:


    Min sommerferie hedder nok Costa Del Altan eller hvis det går vildt for sig, min fars kolonihave. Derudover så får jeg forhåbentlig lavet en stor del af min kandidatafhandling nu hvor jeg alligevel har valgt at udskyde den nogle måneder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Jeg tager sammen med min dejlige hustru, Signe & Nicoline til Jesperhus Blomsterpark på Mandag, jeg håber på at vi også kan smutte en tur forbi Randers Regnskov. :)


    Jesperhus Blomsterpark er et rigtig hyggeligt sted, har selv været der to gange sammen med familien. Der er med garanti også mulighed for at få taget nogle fede billeder.


    Og god tur til dig Bubbi, dælmer snyd. :)

  • Nu starter min ferie i Hyperborea wee.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Så er det dælme nu..


    I dag begynder vores 1 måneders ferie i Argentina..


    Kan i alle have det godt til vi ses..


    damn, nice, god tur :D