Hej tweakers.
Pga køb af nyt sælger jeg min vandblok med tilhørende fjedre og skruer. Samt et 4 år gammelt Gigabyte HD 7870 OC 2Gb. Har ikke original køler mere. Kortet køre perfekt. Håber på afhentet men kan sendes forsvarligt. Kan afhentes nær Sønderborg.
Nogle bud?
Indlæg af hot_fifty
-
-
6-7000?
-
Hej Tweak
Længe siden!
Min kammerat har fornylig købt sig nyt HW med skylake CPU og derfor sælger jeg hans gamle grej.
i7 920 CPU med god stor køler
Gigabyte bundkort med tripple channel socket 1366
6GB OCZ DDR3 ram
550W Corsair PSU
Nogle WD Raptor diske
Coolermaster HAF 912 plusJeg gad godt høre en ca pris, da det jo ikke er nyt HW mere
-
Hey
har denne 6 kanals blæserstyring (sort) i overskud.
http://www.coolerkit.dk/shop/zalman-zm-mfc1-plus-678p.html
150kr afhentet i århus eller pp. kan sendes fra 39 inkl forsikring.
Alle kabler, forlængere osv følger med.
-
Har en BenQ XL2420T, hvis det kunne være noget.
-
-
umiddelbart solgt for 200pp
-
Hey Tweakere
Har bygget mig et stort custom loop i mit hightower, så sælger min hydrocooler fra Cool It
Den er knap 2 år, har desværre ikke kvit mere. Virker upåklageligt, og slangerne er nemme at pladsere/fleksible. Har både været i et hightower og en lille cube, hvor den har klaret det fint. Der følger 2 x 120mm blæsere med og køleren er PWM controlled og der flere indstillingensmuligheder på køleren, silent, turbo og xtreme mener jeg de hedder. Og lyset kan ændres fra gul blå rød grøn osv., samt den skriver vandtemperatur i displayed.
Den siger ikke meget selve pumpen.Der til socket 1155/1156, og et bracket mere, skal lige måle den og se hvad den passer på.
HBO: 200 evt 200pp
-
tro på det. fik den solgt til 1500. tråd lukkes
-
nogle uforpligtende bud evt?
-
Hej jeg vil gerne sælge min store 27", da kæresten mener den er for stor.
Den har super flotte farver, (IPS panel), fremstår som ny og der er kvit fra elgiganten. Der faktura / kvit fra Elgiganten fra d. 11/2-13. HDMI 1,4a kabel medfølger samt MHL kabel, som gør du f.eks. kan tilslutte din smartphone.
Er åben for bud, men forbeholder mig retten til ikke at sælge.
Den befinder sig i Sønderborg -> Sønderjylland og foretrækker helt klart afhentning. Kassen haves ikke mere.Læs mere her http://www.lg.com/us/monitors/lg-IPS277L-BN-led-monitor
-
-
1gb. der dog ikke meget forskel i ydelse med mindre man er oppe i 2560*1600.
Kan ses lidt sammenligning her.
-
jeg fik underligt nok BSOD i 3dmark 11, da min core clock var for høj. for høj ram plejer at give artifacts.
Mit 7870 køre næsten 1200 på coreclock igen ekstra volt. Med ekstra volt kan det 1225 -
800 budt på dba
-
Hey tweakers
Pga opgradering sælger jeg mit HD7850 som er 28 nm teknologi. Det med kvittering og kasse. Købt ved computer salg Dec 2012. Fremstår i perfekt stand. Alt følger med. Har aldrig haft problemer med det.
Kortet er ved mig 22 grader idle og har aldrig været over 40 grader i load. Har heller ikke overclocket det. Det kølet af dual fan x som også gør jobbet yderst lyd svagt. Høre dem slet ikke.
Det befinder sig i Sønderborg og kan afhentes eller sendes på købers regning:)
HBO 800 (evt + pp)
Lukker salget onsdag midnat.
Forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis jeg mener prisen ikke lever op til mine forventninger.
Lidt info:
Offering excellent performance at the price, SAPPHIRE HD 7850 shares the features of the HD 7000 family with Dual-X cooling technology, a highly efficient multi-heatpipe cooler with dual fans providing quiet and very cool operation during normal operating conditions, and superb cooling performance even under extreme load.
-
solgt for 300pp på hwt
-
-
Hej
Sælger denne SSD. Købt 9/12/12 ved Dustin, og fungere super godt 500/400 i hhv read/write. Der medfølger bracket, kvit, sata kabel
HBO: 300 evt +pp
Befinder sig i Sønderborg
Der er budt 300 inkl. porto indtil videre
-
Jeg tænker på at gå over til bærbar pga. pladsmangel. HELST SAMLET, da det hele bare spiller og den køre super godt. Synd at skille ad, kan ses i brug!
Alder på delene svinger meget, enkelte dele er sprit nye, den ene SSD, gfx, kabinet, modulær PSU mm.
Der stort set kvittering på det hele og alt er under 2 år gammelt.Kabinet Coolermaster HAF X, med 3 x 200mm blæsere + lidt 120/140 mix, godt med luft og ret støjsvagt.
Bundkort Asrock Fata1ty Z68 Professionel Gen 3
CPU i7 2600k@4,4 stabilt ved 1,26 vcore, men køre dagligt bare 4ghz ved 1,20.
GFX: Sapphire 7850 med lækker store blæsere, utrolig lydsvagt og bruger minimal watt, og idle temps er under 30! helt nyt
Ram Crucial Ballistix Elite 4x4GB DDR1600
PSU Thermaltake Modulær M430 eller M450, husker ik lige, ny
Køling Cool IT Vantage vandkøler (lukket system), gode temps!
HDD Helt ny Intel 330 80GB Sata6 + en ca 6 mdr gammel adata 120GB Sata6
Tilbehør Evt. trådløs tastatur og mus kan medfølge, mk300 fra logitech, samt en 5L Steel series mussemåtte.
Hvad vil den evt. kunne indbringe? evt samlet og i dele? Ved seriøse bud og ved afhentning kan jeg meget mulig overveje salg. Hvem ved
Ps. computeren bruger under 70W i idle/windows, målt ved 230v stikket med watt måler. ved spil ca. 160w og bench kommer den lige op over 200w. Så den er ret strømbesparende.