Indlæg af Claes

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Jeg er helt sikkert frisk når det udkommer til den tid :D


    Hvis, jeg må være den lidt passive spiller, er meget social, men gider ikke raide konstant og hele tide, og er imod ventrilio i mmos.. har jeg aldrig brugt og aldrig haft brug for i min tid hehe..


    Har smidt en ansøgning på jeres forum..


    Det lyder godt :) Jeg kan se du allerede er blevet accepteret, så velkommen ombord ;)


    Som skrevet på vores forum, går vi også meget op i det sociale. I bund og grund handler det jo om at nyde spillet :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Silasblume
    Hvad handler det omtalte spil om? Og hvad ligger prisen på?


    Det er et mmorpg fra NCsoft. Prisen ligger på 50€, hvorefter der betales et månedligt beløb i samme stil som WoW.


    Du kan læse mere om det her: http://eu.aiononline.com/uk/
    Der er simpelthen for meget til at jeg har tid til at skrive det her :) Men et utroligt underholdende spil. Og jeg kan kun anbefale det for dem, som nyder at spille mmorpg'er.

    Jeg og nogen kammerater har valgt at starte en dansk legion, på Elyos siden. Og som enhver anden nystartet legion, mangler vi selvfølgelig members ^^.


    Som det står til lige nu, er vi ca. 10 members. De står dog ikke alle anført på websiten endnu, da den næsten lige er blevet færdiggjort :)


    Men skulle det have interesse for dig og dine venner at spille sammen med ligesindede danskere, så kan i tjekke os ud på http://www.dazedNamused.eu ;-)


    Håber at en spiller eller to kan lokkes til :) Det er en enestående chance for at være med til at bygge en legion op, da vi har tænkt os at dedikere os 100% til dette spil. Vi har et dedikeret leder-hold bag legionen, folk som har været hele rutinen igennem før.


    Ansøgninger er der LIGE blevet åbnet for, for et par minutter siden, så i skal ikke tage jer af at forummet måske er lidt tomt. Der er jo en hel måned til release, så det sku gerne vokse en del inden.


    Hvis i har nogen spørgsmål, er i mere end velkomne til at stille dem her, eller på vores forum.


    Håber at høre fra jer!


    EDIT: Denne "reklame" er også posted her http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/76623/
    Folk har spurgt lidt mere ind til os, og har (forhåbentlig) fået de svar de skal bruge :) Så tryk endelig på linket, hvis du er mere nysgerrig.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Harddiske koster næsten ingen penge, jeg ville helt sikkert købe en ny og lægge alting over på.
    Jeg ved ikke om det evt kan være virus?


    Jeg fandt ud af det! Tilsyneladende var windows mit problem. Finder det nok fejl, skifter den til en langsommere mode - uden at spørge eller gøre opmærksom om det overhovedet. Ved at skifte mode til den gamle, virker den fint igen! 70mb/sec :)


    dette løste mit problem (I tilfælde af at folk på google søger efter hjælp til samme problem ;))
    1. DMA/PIO mode related. Windows will downgrade your device DMA mode when CRC error occur along the interface. After UDMA-1, it will downgrade to PIO mode. This might be why your transfer speed is slow. PIO mode is VERY slow. You can check at the Device Manager, under IDE ATA/ATAPI controllers. Depending on which channel your harddisk is plugged into. Say "Primary IDE Channel". When you open up the property window, look under Advanced Settings. The "Current Transfer Mode" should be "Ultra DMA". If it's PIO Mode, then you might be having this problem. There's a few way to go around this. You can set the Transfer Mode to PIO, restart, the set back to DMA.

    Hej twakere.


    Jeg har fået et problem med en computer der er ca. ½ år gammel. Et par dage efter installationen af windows, begynder den at sagtne farten på både downloads, kopiering og udpakning af filer. Spil kører også dårligere og dårligere.


    Jeg kører windows XP 64bit og havde før i tiden 32bit, men blev træt af at jeg ikke kunne udnytte mine 4GB ram. Jeg havde kun brugt 32bit i 1½ måned, men der var der ikke nogen problemer.


    Jeg mistænker harddisken, fordi det kun er programmer på D:\ drevet som ikke kører optimalt. Også kun filer udpakket på den harddisk åbner langsomt. Hvis jeg formaterer og installerer windows igen, kører alt som det skal. I et par dage. Jeg er nu begyndt at tvivle på min windows installation, og overvejer at erhverve mig windows vista 64bit, selvom jeg ikke er meget for det styresystem. Jeg vil bare meget gerne have at det virker.


    Min computer er også begyndt at fryse fast i lang tid, ofte flere minutter, hvor jeg INTET kan gøre. Installation af spil varer også uendeligt lang tid.


    Mine specs er således:


    E6850 3,00GHz dual core
    GeForce 8800GTS 640mb
    4GB Kingston RAM


    Hvad skal jeg gøre? Installere et nyt styresystem? Eller sende HDD'en til RMA, hvor den sikkert virker fint i et par dage og de så konstaterer at den ikke har fejl.


    Og er det mit styresystem der er problemet? Eller min HDD? Det er min lager HDD, så jeg vil være ked af hvis den står af.


    Harddisken er en samsung HD103UJ.


    Håber i kan hjælpe :(


    EDIT: Hmm det må bestemt være harddisken, se selv på denne benchmark: http://img371.imageshack.us/my.php?image=benchmarkic7.jpg
    Det er D drevet den er gal med. C drevet er en raptor, og F drevet er bare en gammel 80gb HDD fra 2005 jeg bruger til små backups.


    Det kan et styresystem vel ikke være skyld i? Og hva skal jeg gøre nu? Jeg har en del personlige ting på min harddisk som jeg ikke tør risikere ved at sende den ind, men det vil tage en evighed at tage backup af det hele. Hva gør jeg lige?


    Bruger du L2j? Eller er du dygtig nok til at bruge off files? :) Jeg er bare ikke meget for emu servers, da der ofte er vildt mange problemer/bugs. Og spawns er ikke dynamiske, så mobs spawner det samme sted hver gang, hvilket ikke er særlig fedt. Vha off files, bliver mobs spawnet i et area istedet for et punkt.


    Siden du kører Gracia, går jeg ud fra det er emu. Held og lykke da.

    Mener i virkelig det?


    Der sker jo intet i den film. Den er fandens flot, som altid når blizzard laver dem, men der sker nada.
    Jeg tror kun det er fordi I VIL have at den skal være vild.

    Jeg er selv med i betaen.. og det kommer til at sparke så meget røv.


    Til ham der sagde AOC var free, det er det langt fra.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Selvfølgelig kan man hacke blizzards servere (ikke at jeg kan!) alt kan hackes!
    Men ja selvfølgelig er det ikke tilfældet her, han hare bare fået en keylogger.


    Alt kan ikke hackes, det er sku noget af en misforståelse. Måske kan den hackes, men chancen er så minimal at ingen ville gøre det for en account.

    Der er ingen der kan hacke blizzards servers.. hvis der var, så havde serverfilerne nok været stjålet og solgt til højestbydende.


    Jeg tror bare det er din guild-master som har været for dum. Han ved sikkert godt hvordan han har misted sin account, men han vil nok ikk så gerne dele det.

    Hold nu op med at tro på den gutter :P


    Den har været i omløb mange mange gange. Der har endda været en måde man ku sende den rundt og der så stod at afsender var noreply@blizzard.com, hvilket er den rigtige måde.


    Den drillede jeg vennerne med i tidernes morgen :P


    Lidt lissom dengang man ku skrive:


    /w ens-vens-navn (masse mellemrum) You are speaking to GameMaster (indsæt tilfældigt navn). It has come to our attention that you have been using 3rd party programs to gain superior power. You will be banned in a moment.



    Og så stod det som om der var en GM som havde whispered :P Ret sjovt.

    En af mine venner snublede over et trappetrin og da han lå på jorden råbte han: "Damn jeg hader IRL lag!"


    Hvad i alverden mener du? Ja selvfølgelig findes de! Det var da det jeg sagde?