Indlæg af ---Da guy---

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Men jeg kan trøste sig med at jeg fik et 12 i engelsk mundtlig i fredags :D


    Ved ikke lige hvor meget det hjælper :D
    Men du kunne jo tage ud med gutterne og lave noget sjovt. Men der er vel ikke rigtigt en "kur" om man vil. Man må bare hænge i.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Kig i toiletkummen!


    Dumme spørgsmål fortjener dumme svar!


    Anders


    Hvis du ikke har noget konstruktivt at skrive, så foreslår jeg at du blot ignorerer den her tråd? Pointen med den her tråd er bare at hvis folk havde fundet et forsvundet spil et eller andet underligt sted, så kunne de måske foreslå det. Hvis jeg hvirkelig mente at den var så relevant at den skulle tages op til diskution, så havde jeg nok ikke smidt den i Snik-Snak?

    Hey folkens! Jeg tænkte lige at det kunne være rigtig fedt at gennemføre MGS4 igen på det sværreste niveau (og spille det online). Men det er desværre blevet væk! Jeg har kasetten til spillet men selve spillet er ikke i.
    Og her er pointen hvorfor jeg skriver: Kan i komme på steder hvor det kunne være? Bare hvis i selv har været ude for en så skrækkelig episode i jeres liv kunne i måske give mig et hint? :razz:

    Hey folkens.. Jeg er gået lidt død i animer, og jeg ved ikke hvilke jeg skal se nu. jeg har set:
    Full metal achemist
    Darker than black
    Bleach
    Deathnote
    Naruto og Naruto Shippuden
    Trigun

    Jeg sad og spiste morgenmad da det skete. Jeg sad i min sædvanlige morgenkoger og spiste en bolle med syltetøj. Da det hele ligepludselig rystede og jeg tabte jeg min mad på gulvet... med syltetøjet nederst ;(
    Når der endelig kommer et jordskælv efter 78 års pause, så skal det selvfølgelig gå ud over mig!! X(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Dude
    Jeg er tæt på at have gennemført spillet på pc - jeg må ærlig talt sige jeg er skuffet, på trods af at jeg elskede de gamle spil. Synes på både godt og ondt at det fedt at man ikke kan dø. På den ene side er det fedt at man ikke skal loade spillet igen hvis man fejler, men på den anden side, har jeg ikke fået nær så klamme svedige hænder som jeg plejer, hvilket leder mig videre til næste kritikpunkt.


    Jeg synes generelt at spillet har været for let, det har været superhurtigt at gennemføre. Jeg fortryder til tider at jeg har købt det, for at være helt ærlig.
    En anden ting jeg også synes var ret ærgeligt, er kameraet - den mulighed man tidligere havde for at kigge rundt omkring, er alt for fastlåst mange steder i spillet - på den måde opdagede jeg ikke lightseeds, på trods af at jeg var hoppet lige forbi dem.


    Kampscenerne synes jeg i visse tilfælde er superfede, men de kan til gengæld også blive virkelig kedelige, med de transformationer som fjenerne går igennem.


    Ja. Det system var jeg også lidt utilfreds med, det var lidt irreterende at man ikke kunne slås som man ville. Men selv kampene er pisse flotte, og synes de skal fortsætte som de gør. Triologien var god, nu skal der bare noget nyt på bordet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead


    Såvidt jeg husker det Super Mutants der har skudt 'dA BiG sHinY tIIIng' af Three Dawgs sendemast og man skal så hente en sattelit fra et rumfartøj i Museum Of Technology så han igen kan sende de samme 3 numre på repeat.


    Ja.. Man kan godt blive lidt skør til sidst. Det hjælper ikke engang at dræbe ham :D Så kommer der bare en dame i stedet der hele tiden siger siger: "Some idiot killed our DJ, here's some music!" og spiller de samme numre igen. Men hey! Jeg fik hans seje solbriller og bandana dims :hb:

    Hey guys. Nu er det nye Prince jo kommet til PS3, og ville lige høre hvad folk har at sige om det nu hvor der er skiftet hovedperson, grafikstil og spilstil. Personligt synes jeg at det er fedt nyt styresystem, lækkert med en hjælper med personlighed, elsker også det nye manga-lignende univers man løber rundt i. Har spillet alle forgængerne og de er enormt gode alle tre, super historie, elsker især den fede vending den tager i 2'eren. :D
    Men jeg synes også at historien og plottet i 4'eren er mega fed og er på en måde glad for at vi har skiftet person, nu slog den gamle prins sig jo ned med Farah, så der bliver nok ikke lige så meget action fra hans side.
    Men jeg ville blot høre hvad folk synes om det nye koncept, slå jer løs! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fino
    Jeg får et eller andet fuldstændig ubehageligt mareridt som jeg simpelthen ikk kan forklare. Så vågner jeg. og i de næste fem minutter går jeg i angst tilstand. ALT er jeg bange for.. ALT køre enten for hurtig eller for langsomt og mine øjne zoomer enten ind eller ud. Jeg bliver så skide angst så du tror det er løgn. Og narkose mareridt er det værste jeg nogensinde har været ude for. Der er alt det med brækkede ben og alt det fysiske skade. men det her er simpelthen psykisk. Det er utroligt slemt.


    Har haft præcis det samme! Det var dog ikke igennem narkosebehandling. Da jeg var 10 år havde jeg sådanne drømme som ikke kunne forklares. Jeg lå og skreg i søvne. Når mine forældre vækkede mig for at trøste mig var jeg hunderæd, jeg var endda bange for dem. Jeg har det dog heldigvis ikke længere.


    Jeg har ALDRIG nogensinde sovet så godt som da jeg blev narkosebedøvet. Faldt også i søvn mens jeg kiggede på en herre lækker sygeplejerske. Da jeg vågnede havde jeg sovet længere end de havde forventet. De vækkede mig da mine forældre kom. Jeg gad ikke hjem, så jeg sov lige videre. UFF!! Det var dejligt :D

    En GPS. Det går sgu ikke at når man lige har fået kørekort, ikke kan køre vennerne op i et sommerhus i Sverige uden at farre vild 50-60 gange. :D
    Nåårh ja... Hvid jul!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Vil anbefale dig at se Anime serien "Death Note". Serien er simpelthen genial, og jeg er aldrig blevet så optaget af en serie siden sæson1 af prison break. Desuden er der kun 37 afsnit i alt, så det er ikke nogen evighedsserie.


    Plottet er lidt svær at forklare, men taget fra imdb (som desuden har 9.2 i rating): An intelligent high school student goes on a secret crusade to eliminate criminals from the world after discovering a notebook capable of killing anyone whose name is written into it.


    Death Note er en fuldstændig gennemført anime. Jeg elsker L :D Han er så sej.