Indlæg af TheNIX

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Toby


    kan ikke lige se hvor den viser en hvordan man får dem ud??


    Det Ebo hentyder til er fanen "Watch Videos"
    Her er der flere videoer om Obsidian 800 (næsten det samme som 700, der bare er med vindue og hot-swap).


    I videoen "Build a computer using the Corsair Obsidian 800D Chassis" viser de mod slutningen hvordan du sætter et optisk drev ind i kabinettet.


    Direkte link til videoen: http://www.youtube.com/watch?v=QHi_nsofbhA

    - Axwell
    - Sebastian Ingrosso
    - Morten Breum
    - Faustix
    - Steve Angello
    - Swedish House Mafia
    - Laidback Luke
    - Alexander Brown
    - Morten Hambenberg
    - David Guetta


    Lige hvad jeg kunne komme i tanke om...


    Prøv evt. at gå ind på beatport.com her kan du finde de fleste kunstnerne og høre samples af deres musik, og købe det hvis man vil det :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Forskellen er bare, at den der ender på .net, der mener de det seriøst.. skræmmende!


    Som jeg forstår det så er hele "Landover babtist church" en parodi og ikke bare den ene af siderne.


    Hvis du går ind på .org siden og trykker på forum, kommer du ind på .net siden...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Haha jeg tror skam de er ganske seriøse, prøv at læs videre i tråden :clap: :crazyeyes:


    Minder mig om denne side, de er lige så gak.
    http://www.theflatearthsociety.org/forum/


    Ej com on... ved godt der findes en del lettere forskruede mennesker derude, men den side er altså bare for sjov...


    Kig på sidens "terms of service" http://www.landoverbaptist.org/tos.html


    Nederst kan du markere en hvid tekst hvor der står: "The Landover Baptist Church is a complete work of fiction. It is a satire/parody. "


    :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Så må jeg jo hellere fyre en af så her kommer en fra en, efter min mening, genial film:


    "We don't sell Tic Tacs, we sell cigarettes. And they're cool, available, and addictive. The job is almost done for us."


    Anders


    Det må næsten være "Thank you for smoking"

    Jeg har en helt nyt MSI 4890 OC, som jeg lige har fået tilbage på RMA.


    Som sagt fik jeg det på en RMA, da mit kort var defekt.
    Jeg har kun lige sat det i mit system for at tjekke at det virkede.


    Kunne det være noget?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Køb en 700-800w med en 70-80 ampere på 12v railsne. Den skulle da kunne køre et par 4870 eller 4890 i CF


    Er det nødvendigt at gå op i 700-800w? Kan den 650'er jeg har valgt ikke gøre det?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Har denne og den er yderst støjsvag også ved belastning af systemet + den er modulær. HX620W


    En med lidt mere power. Thermaltake


    Kan også anbefale at tage et kig på denne side ang psu´er. JonnyGuru


    Den ser også spændende ud den PSU der, kan den klare dette system med crossfire?
    Og super link der til JohnnyGuru :9xo


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Jeg kan ikke se nogen fejl eller mangler ved det system du har opstillet. Lyder super lækkert, og jeg er sikker på du nok skal blive glad for det.


    Ja tror jeg også jeg bliver :dance:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Hvis du bare skal spille på den så vil en Phenom II X3 720BE være fin.


    Forskellen på en 955 og en 720 i spil er tæt på nul dog er 955 noget bedre til wankermark.


    Ellers ser det rigtig fint ud :9xo


    Skal både spille og bl.a. lave lidt photoshop og lign, men ikke nok til at jeg synes Core i7 er nødvendigt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Du kan vel få det til samme pris på en dansk side/forhandler?


    Har heller ikke haft problemer med oc.uk, de er super gode, men jeg kan nu bedst lide at holde det i landet :)


    Synes det ser lækkert ud. Jeg ville også hellere tage en 955 end en i7 920, da jeg synes den som platform giver mere for pengene :)


    Ja jeg sidder lige og regner på det, kan godt være jeg skal købe i DK, men jeg kan ikke finde gfx og cpu-køler her så det bliver nok bestilt derover fra.


    Jeg ligger sådan set også fast på x4 955 BE nu sammen med MSI MB'et og corsair ram'ne.


    Det eneste jeg stadig er usikker på er PSU'en.
    - Vil den kunne køre et crossfire system senere hen?
    - Nogle andre forslag til PSU som er bedre end den fra be quiet? Skal være stille og helst modulert opbygget.