Indlæg af NiEn

    Har fået en fejl 43 på grafikkortet i Windows, har prøvet at slette driver geninstaller samt
    Ny Windows på. Men får stadig denne fejl.
    Nogen der evt har en løsning på dette ?


    Kortet er 14 dage gammel og virker ellers fint nok. Får også bedsked på open cl mangler.

    Har nu ingen erfaringer med Chevrolet, men personligt ville jeg ikke købe dem.
    Men ja ta evt et kig på de små tyske produceret biler, der ved man hvad man får og det holder til det danske vejr.
    Om det skal være diesel eller benzen ville jeg mene er en smagssag, du kan nærmest få benzin biler som køre samme antal km/L som diesel..


    Selv køre jeg for 6 år i en gammel polo 6n 1.6 benzin fra 96, køre fra Vojens til Odense hverdag ligger omkring 17 km/L

    Hey
    Vil høre om nogen har inde, har erfaringer med denne Apple Magic Trackpad ?
    Jeg har tænkt på at skifte min nuværende Apple trådløs magic mouse, ud med denne trackpad i håb om at mindske smerte i håndledet.


    Hvis i har andre gode alternativer, må i meget gerne komme med dem ;)


    Mvh Jakob N

    Fandt ud af at deres antenneudbyder tilbyder dansk kabel tv.
    Efter hvad jeg kunne finde frem til, så skulle de være rimelig med deres forbindelse samt stabilitet. Nogen som kan be/afkræfte dette ?

    Hey
    Hey da jeg snart skal flytte fra mit kollegie, hvor vi har en 100/100 forbindelse. Skal jeg nu ud og finde en anden udbyder, Der er desværre ikke mulighed for fiber der hvor jeg flytter hen :pokey:
    Det jeg ligger mest vægt i, er at det er stabilt og min 5-10 mibt upload. Da det skal bruges til arbejde, inden for web-udvikling.


    Hvad kan i anbefale af udbyder?

    Hey, vil høre om nogen her inde benytter sig af meebox ?
    Jeg har lidt et problem med at finde rundt i deres file manager. da man ikke bare kan oprette en mappe i roden, som man evt kan kalde test og så køre sin side fra den mappe til man er færdig med at udvikle sin side.


    eks, ved one.com kan jeg oprette en mappe "Test" i roden. så benytter jeg denne url http://www.jakob.dk/Test hvor den så køre min index osv.


    mvh Jakob

    Hej
    Har denne Acer Aspire One AOA110, som skal væk da den ikke bliver brugt i huset mere.
    Den er købt hos proshop d.15 marts 2009, Fejler intet, kvit og org emballage medfølger.
    Der er installert ubuntu.


    HBO 400,-


    Kan afhentes i Odense ellers sendes på køberens regning.


    Hej
    Har denne Acer Aspire One AOA110, som skal væk da den ikke bliver brugt i huset mere.
    Den er købt hos proshop d.15 marts 2009, Fejler intet, kvit og org emballage medfølger.
    Der er installert ubuntu.


    HBO 400,-


    Kan afhentes i Odense ellers sendes på køberens regning.


    Hej
    Har denne Acer Aspire One AOA110, som skal væk da den ikke bliver brugt i huset mere.
    Den er købt hos proshop d.15 marts 2009, Fejler intet, kvit og org emballage medfølger.
    Der er installert ubuntu.


    HBO 400,-


    Kan afhentes i Odense ellers sendes på køberens regning.


    Prøver en ny HBO 300 kr,

    Hej
    Har denne Acer Aspire One AOA110, som skal væk da den ikke bliver brugt i huset mere.
    Den er købt hos proshop d.15 marts 2009, Fejler intet, kvit og org emballage medfølger.
    Der er installert ubuntu.


    HBO 400,-


    Kan afhentes i Odense ellers sendes på køberens regning.

    Hey, fik løst mit problem det tidspunkt.. Men ja, det er fordi man ikke bare kan trække det ud af filezilla. Det skal trækkes over i en lokal mappe i filezilla.. Hvilket man jo ikke skal i windows :D

    den hak er ikke noget man ser med mindre man ved den er der, nu ændre højtaler sig ikke ret meget med tiden som alm elektronik gør.. så vil ikke mene de er så langt nede i værdi..