Indlæg af Spyro

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Hmm tror altså ikke at den nyeste 2,40 GHz T7700 er så meget hurtigere end T7250... Der er i hvert fald ikke en hel verden til forskel... Men har du nogensinde prøvet en T7250?? Jeg synes sgu de køre meget godt må jeg indrømme?? Har da ikke fundet noget den ikke kunne trække ved maks opløsning endnu??


    Selv BioShock, som jeg frygtede lidt kan den trække ved max opløsning og max details.. Det synes jeg fandme er lækkert på en bærbar!


    Du tror simpelthen ikke der er forskel på 2.0 - 2.4 GHz ? Så er der sgu noget galt. Det er jo ikke for sjov man laver CPU'er med forskellige clocks.


    Hmm, CPU krafter og opløsninger har INTET med hinanden at gøre. Det er din grafikchip.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    RAM sidder oftest under en plade bagpå..


    .. det sker dog også jævnligt, at de sidder placeret under tastaturet..


    .. og til tider er de faktisk umulige at skifte :)


    Ja det passer så ikke.


    RAM kan altid skiftes. Det er bare ikke altid man selv kan gå ud og købe nye moduler, da disse kan være helt anderledes end dem man ser i de gængse bærbare computere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Fra hvad jeg har læst er der ikke ret stor ydelses mæssig forskel på T7300 med 4mb cache og så til T7250 med 2mb cache... T7250 har bare den fordel at den ikke bliver nær så varm som T7300 pga. af den lavere cache... Så jeg er sQ meget godt tilfreds.... Men skal da afprøve bioshock når jeg får den hjem, vil da lige se hvad den kan :D


    Hehe er enig i at man ikke kan sammenligne det med en stationær E6850, et 8800 GTX osv. Men jeg er rimelig meget på farten og har behov for en computer jeg kan tage med mig... Så synes faktisk at Zepto'en her er rimelig kraftig, faktisk noget af det kraftigste jeg har set på det bærbare marked... med mindre man vil rende rundt med en 17" slæbbar med SLi grafikkort... Så jeg glæder mig sQ :D


    Hvem snakker om T7300 ? Hvem vil have noget så tøset som en 2.0 GHz CPU?


    Der er ingen der har sagt den kan sammenlignes med en stationær til samme pris.


    Nu er der jo også noget der hedder 15,4", og der kan man få mere power i. Det koster dog ekstra i de fleste tilfælde, men er som regel hver en øre værd.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]


    Sidder du og kalder mig wanker også?


    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Tja, altså jeg har bare installeret driveren der fulgte med.. Og jeg ved det plejede at virke.. Og ja jeg har sat det op til 5.1 i windows...


    Men om jeg sætter det til 5.1, stereo eller enda no speakers så spiller den stadig bare stereo :crazyeyes:


    Hmm okay. Hvad med det software der fulgte med lydkortet? Bruger du det?

    De fleste lydkort tvinger lyden ud igennem alle højtalere, uanset om det er stereo eller i et surround kompatibelt codec.


    Har du tjekket i softwaren til dit lydkort?


    Og sat lyden op inde i Windows til at køre over 5.1?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Det er da ikke Source hun sidder og spiller :$


    Når man ikke en gang kan se hvad hun spiller, så spiller man sgu selv for meget wow. :roller:


    get a life



    men sjov video.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    IMO skulle du droppe det grafikkort, og købe et "almindeligt" 8800GTS med 640MB RAM. Hvis du vælger Vista kan du godt tage 3-4GB RAM. Ellers ser det fornuftigt ud. Mht. PSU ville jeg vælge en Corsair ( se dem under støjsvage på shg ). Har selv 620W modellen og den er bare for lækker, modulær og utrolig støjsvag.


    Lad være med at vildlede. Kan får ikke bedre udbytte af 4 GB RAM, fordi at han tager Vista. Ikke før det er 64 bit Vista, og så kan han lige så godt tage 64 bit XP, med mindre man gerne vil prøve noget nyt og er frisk på en udfordring.


    Hvis OEM:


    Nej. Dog kan du ringe til M$ hver gang du vil installere om eller flytte licensen og sige at dit bundkort/hdd er ristet, så du må reinstallere.


    Hvis Retail.


    Ja, uden problemer. Men du må selvfølgelig ikke bruge den på 2 maskiner på samme tid.
    1 licens, 1 maskine.

    når man bruger sådan en cpu som hp kunne finde på at bruge i sine maskiner, så er man sgu blevet for oem.. hvad er det fede?


    det er jo ikke sjovt at sidde med et 8600M GT og en snottet lille T7250 med sølle 2 MB Cache.. Godt nok en ærgelig oplevelse.


    Men jo da, bestemt en lækker sag (pænere i virkeligheden end på billeder). Dog er højtalerne i skærmen alt, alt for fremtrædende hvilket imo er meget ærgeligt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Jeg læste da en reklame for ca. 10 dage siden, hvor den kostede 3.999 kr, men kan ikke lige huske hvor fra.. som du selv skriver, så fåes den ofte til 5k, men så får man oss en extra controler og 2 spil.


    Mener det laveste tilbud lige i øjeblikket er 4.500,- inkl 2 dårlige spil og en controller.


    Men man kan jo også bruge google, hvis man nu kender den service.


    Ja tak einsten. Jeg har selv haft GTS640 og har et GTX nu..


    Men GTX er totalt overkill til 1280 x 1024, når du ikke kan se de ekstra FPS du får. Så det er kun for at sige at man har et (hvilket så signalerer at man er dum nok til at bruge ekstra penge for noget man ikke har brug for eller nogensinde får brug for, så længe man ikke har en skærm der er større end 17-19").

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Det er da DIG der sidder og snakker om min tisser :ohmy:


    Du er da lidt af en frækkert hva :P


    Nah, men det er det du VIL have jeg skal snakke om.. ;)


    Men beklager, jeg spiller ikke for det hold.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Det var min også :)) :finger:


    Nu snakker jeg om mobiltelefoner, ikke din tissefly. ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Haha tror han mener at alle Nokia'er er noget lort :crazyeyes:


    Præcis.. Bortset fra 8600 Luna :9xo


    Og dog.. Min er skæv, fra fabrikken. :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Metro, en kæde af butikker for erhversdrivende (momsregistrerede) har en PS3 til 3000,- excl moms med to spil mener jeg, men så er spgs. bare om du for det første kender en momsregistreret og hvordan man kan trække en PS3 fra i skat :) hehe


    Nu er moms og skat jo ikke liiige det samme.. Bare fordi at man køber noget som firma, trækker man det ikke automatisk fra i skat.