Indlæg af FlexQ

    Hej Alle sammen,


    Den her er nok til de oldies her inde, jeg håber i kan hjælpe.

    Jeg har i forbindelse med et projekt med nogle kolleger arbejdet forsøgt at finde en gammel bruger på overclocking.dk, overclockers.com som gik under aliaset Peter Pan - i 2001-2-3-4'ish.


    Han kørte et three stage phase change system til køling af hans cpu. Så vidt jeg husker kørte han også cool car Race I en Opel manta.


    Vi søger specifikt lidt information om hans system og hvordan det var bygget.


    Er der nogen her der kan huske ham, og evt. Pege mig i retning af et aktivt forum hvor han var dengang? (Så jeg kan kontakte ham) :)


    Tak på forhånd,


    /Q

    Hej gutter,


    Tusind tak for jeres bud, det vil jeg kigge på med det straks :)


    Han får et nyt gfx og ssd.


    God søndag,


    /Q

    Hej Folkens,


    Jeg har af min svoger fået til opgave at opgradere hans computer, men jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke har kigget på PC HW de sidste par år. Så jeg har lidt brug for jeres hjælp.


    Han har problemer med at spille Assasins creed syndicate (Han er MEGA fan af franchisen).


    Hans setup er som flg.:


    Mobo: Asus Sabertooth P67
    Proc: I7 2600
    RAM: 8GB hyperX DDR3 1600MHz
    HDD: en eller anden 500GB sata
    GFX: Radeon 6950DCII


    Han har ikke som sådan noget budget, men vi er ikke ude i en total ombygning.


    Jeg håber i kan hjælpe


    /Q


    Overhovedet ikke, jeg tror de har set mit tag og har bare tænkt det så fedt ud og har så kaldt det det ;).


    (indsæt selv ironi)


    /Q

    Hey folkens,


    Mit tag har jeg haft siden 8 klasse, hvilket er ved at være over 7 år siden, hvor en kammerat og jeg sad i en dansk time og taggede, hvor jeg fandt ud af at FlexQ så mega sejt ud når man skrev det.


    Jeg har aldrig set det brugt af andre, nok mest fordi at det for nogen godt kan give kvindelige assosiationer, hvilket egentlig rager mig langsomt.


    Men nu viser det sig at navnet er blevet kommercielt:


    http://www.hardwareheaven.com/…-cooler-introduction.html


    Selv skrivemåden har de nappet, kunne simpelthen ikke lade være med at grine.


    Er der nogen her der har oplevet det samme?


    Mvh


    FlexQ (Henrik)



    :D


    woops, sådan kan det jo gå når man sidder ud på de sene timer.


    Men, hvordan vil du vurdere dxva performance ? Og det samme med afvikling af hd lyd ? (:


    Henrik

    Oy Mates


    Sidder og skal have opdateret mit aldrende mediecenter, og skal høre om nogen har nogle indspark til hvad jeg burde købe. Det skal være lowcost, lavt strømforbrug og helst kompakt.


    Jeg skal bruge;


    cpu - core i3
    mobo, hdmi 8 kanals lyd og spdif udgang. (Det skal være fremtidssikret til når jeg får ny amp, så jeg kan skifte fra spdif til hdmi lyd out ;))
    og ram der til - omkring 2GB burde være fint til at drive et mediecenter.


    Har så haft kigget på:


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=713925 cpu
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=798379 mobo
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=798379 og ram


    Er det det bedste jeg får for mine penge, eller er der bedre alternativer ?


    Tak på forhånd


    Henrik

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Har du prøvet at kontakte HP's normale forhandlere for at spørge ad, om det er en de får hjem inden for den nærmeste fremtid?


    Det er tilsyneladende en helt ny model, så kan være den først er ved at blive sendt ud til forhandlerne.


    Dav Burger


    Jeg har kontaktet dem, men det er fona, xpert, computercity og elgiganten. De ved intet, og når man spørger om man kan blive stillet videre til nogen der ved noget får man bare af vide man kan kigge i deres reklamer for at finde deres varesortiment.


    Mere eller mindre ordret fra dem alle :|.


    Men jeg har prøvet at finde en måde jeg kan kontakte HP på, men det er ikke muligt, kun via. erhverv. Og det tror jeg ikke rigtig vil virke, desværre.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    hvad med en macbook pro 13" godt nok har den kun 2gb men det er sku en nice maskine..


    Hey Mate


    Tak for dit svar, men tror ikke rigtig du fik læst min post ordentligt.


    Den når jo ikke rigtig mine specificerede specs (:

    Mjellow Guys


    Jeg er i den uheldige situation at nogle personager syntes mine ejendele så bedre ud i deres hjem end i mit, så jeg er på udkig efter en ny bærbar computer.


    Jeg er egentlig ganske godt klar over hvad jeg vil have, jeg kan bare ved min død ikke finde det.


    Mit budget ligger på 9k ikke mere.


    Jeg har haft kig på Acers 6593


    Det er en lækker computer, men gfx er en generation gammelt, og skal man have nyt, så skal man altså have nyt.


    Derfor kiggede jeg på HP's HDX 16x1300


    Det er simpelthen lige i skabet, lige som jeg vil have. Prisen er god, der er en god cpu i, godt med ram og nyeste generation GFX.


    GENIALT


    Bortset fra at jeg ikke kan få fat i den, ingen af HP's listede kumpaner har den. Desuden er det computercity, el-mutanten, phoney (fona) og expert :| ...


    En tvivlsom flok af banditter og svindlere.


    Så, det efterlader mig med mit spørgsmål til jer, jeg vil gerne have en laptop til under 9k med følgende specs


    Skærm: ikke blank, og over Sxga opløsning og ikke over 16".
    cpu: intels dualcore p9xxx serie (hvis det er muligt self).
    gfx: nyeste generation far ati eller nvidia, jeg er ikke så sart.
    hdd: total ligegyldig da det er en spille laptop.
    ram: pga. gfx skal være top notch, så minimum 3gb.
    Drev: Blueray er total ligegyldigt da jeg har et fint setup til at klare det ved siden af klappen, så det vil jeg ikke betale extra for :). Det samme gælder for skærmen, dem behøves bestemt ikke at kunne gå i fuld hd opløsninger.


    Har i nogle gode bud boys?


    Henrik

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    hvis du skal game med en trådløs controller på computer skal du købe en modtager. Jeg tror at du har fået fat på USB recharge kittet i stedet for, den kan du ikke bruge til at game med controlleren på din computer, kun oplade batteriet.


    Lige præcis, det letteste er faktisk hvis du kender en der har en død box, så skal du bare scrappe modtageren, sætte et usbkabel på den, og sætte den til pc, så er du kørende :).


    Ellers kan du købe den her: http://www.xbox.com/en-US/hard…60wirelessgamingreceiver/

    Alle de officielle tråede guitarer til GH bygger alle på den samme standard, om du bruger den til weeee'n, ps3, box eller pc :). De trådløse dect guitarer er dog kun til Xbox, hvor der så findes nogle uofficielle trådløse BT til ps3 :)

    Jeg er helt klart frisk, men kan være jeg kommer til at stå på den forkerte siden af baren.
    Men det må vi bare tage med.


    jeg er ligeglad med datoen, bare en eller anden smid mig en mail med resultatet.


    Tak for tippet karla ;), er jo aldrig her inde mere.

    Mjellow ppl


    Har fået mine fingre i en billig laptop, however, dc-dc converteren i den er død, og den skal skiftes ud.
    Er der en her inde der har kendskab til en forhandler der sælger dele til sådan en klap?


    pft


    Q

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Det er bare for sjovt det der. Give me some more plz. :dance:


    Du kan jo bare høre falafelsangen... puha :D ... *tører en tåre af min kind*

    Tja, fjernede alt nvidias møg, installerede ffdshow og satte den op til at al lyd bare skulle sendes ubehandlet ud på spdif porten. Og så hentede jeg ac97 driveren på deres hjemme side - og prut finale, så virkede det :).


    /Q



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Jeg kan godt lide Zepto......Og jeg kan oven i købet stave det. :$


    Jamen så er du da en lille helt - er du ikke ?


    hvis du både kan finde ud af at flame en tråd, føle dig hævet over andre i en total upassende og selvfed tone og samtidig udstille dig som en stor fed ***.


    jesus crist .... Du burde virkelig have bedre ting for end at finde tråde du kan smide ligegyldige indlæg i.