Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • Må erkende, at jeg aldrig har smadret noget hardware. Det er jeg s.. for nærrig til. ;) Arj kan virkelig ikke hidse mig så meget op, at noget HW skal smadres - det ligger mig meget fjernt.
    Har aldrig været destruktiv i hverken tanke eller handling.
    På nær én gang, da jeg fandt ud af, at konen havde været i kanen med min bedste ven, mens jeg fik fjernet min blindtarm på hospitalet. Det var bare for meget !
    Der splittede jeg min hovedpude ad med tænderne - i stedet for at gå løs på hende. X( Dagen efter konfronterede jeg dem begge med mit syn på den slags lausige røvhuller !!
    Men det er vist også en anelse mere tæt på, end et eller andet uvirkeligt spil, hvor man taber et ligegyldigt game.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Må erkende, at jeg aldrig har smadret noget hardware. Det er jeg s.. for nærrig til. ;) Arj kan virkelig ikke hidse mig så meget op, at noget HW skal smadres - det ligger mig meget fjernt.
    Har aldrig været destruktiv i hverken tanke eller handling.
    På nær én gang, da jeg fandt ud af, at konen havde været i kanen med min bedste ven, mens jeg fik fjernet min blindtarm på hospitalet. Det var bare for meget !
    Der splittede jeg min hovedpude ad med tænderne - i stedet for at gå løs på hende. X( Dagen efter konfronterede jeg dem begge med mit syn på den slags lausige røvhuller !!
    Men det er vist også en anelse mere tæt på, end et eller andet uvirkeligt spil, hvor man taber et ligegyldigt game.


    Den er sku også ulækker. Jeg havde gjort mere end at bide en pude i stykker højst sandsynligt :))

  • Har aldrig gjort noget skade på min computer, pånær smadret i tastaturet et par gange, men det gør vi alle vel. :))


    Men en af mine venner havde lige fået en ny 200gb harddisk, så nu havde han 2. En kold vinterdag 2 uger efter købet, gik lortet kold (troede han). Så han tog sin nye harddisk ud og smed den ned i sneen og trampede på den, og gik ind for at spille igen.


    Først dér fandt han ud af, at han havde smadret sin "raske" harddisk :oops:


    Og hvad kan man så lære af det? :roller:


  • Hahahaha, hvor har jeg bare ikke ondt af ham!!!! :))

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Må erkende, at jeg aldrig har smadret noget hardware. Det er jeg s.. for nærrig til. ;) Arj kan virkelig ikke hidse mig så meget op, at noget HW skal smadres - det ligger mig meget fjernt.
    Har aldrig været destruktiv i hverken tanke eller handling.
    På nær én gang, da jeg fandt ud af, at konen havde været i kanen med min bedste ven, mens jeg fik fjernet min blindtarm på hospitalet. Det var bare for meget !
    Der splittede jeg min hovedpude ad med tænderne - i stedet for at gå løs på hende. X( Dagen efter konfronterede jeg dem begge med mit syn på den slags lausige røvhuller !!
    Men det er vist også en anelse mere tæt på, end et eller andet uvirkeligt spil, hvor man taber et ligegyldigt game.


    Tjah kan da godt afsløre at min reaktion havde været lignende.. Går ikke ud fra at nogen af de der titler er i nutid også så?


  • At man skal smadre begge harddiske i første omgang, så man ikke skal ud i kulden 2 gange. :))

  • Quote

    Originally posted by teko
    Sparkede til kabinettet -> brækket tå+defekt mobo+vandskade=defekt GFX -> i smerte over tåen væltede jeg bordet og dræbte skærmen..


    Dette er klart den bedste :)) :)) :))
    Hvor uheldig kan man dog være???
    den efterlod mig fanme grinende i 5 min, tak teko ;)


    Har det osse med at bitche af skærmen hvis jeg dør når det er vigtigt i ut2004 eller hvis jeg skal gøre noget om igen i et singleplayer spil efter 10 gange, men det værste var dog Starcraft.. først irriteret i en front.. så en anden.. så en tredje.. AARGH.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Uha.. Har voldtaget (på den gode måde) 1 stk. AsRock bundkort til socket 754, da det hverken ville det ene eller andet, så tog jeg nogle træsko på og trampede lidt på det!


    Ellers har jeg smadret en CRT-skærm med et tastatur, hvor FarCry ikke makkede ret..


    Det var sådan set det! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Uha.. Har voldtaget (på den gode måde) 1 stk. AsRock bundkort til socket 754, da det hverken ville det ene eller andet, så tog jeg nogle træsko på og trampede lidt på det!


    Først tænkte jeg.... på den gode måde..? Men så læste jeg det der


    Så må jeg jo næsten give dig ret i at det er den gode måde :))



    Var der ikke nogen her fra tweak der brændte et bundkort af på et tidspunkt? :P

  • Nu har jeg ikke ligefrem verdens mest hidsige temperament, men kan dog alligevel godt blive hidsig hvis computeren ikke vil som jeg. Det resulterer dog oftest bare i at jeg er meget gnaven og banker lidt i stolens armlæn eller i bordet, og er det rigtig slemt så går jeg en tur..


    En af de gange hvor det var rigtig slemt var da jeg skulle prøve en vapochill for første gang, det var nok den mest nedern ekstrem-kølings-oplevelse nogensinde. Jeg fik den, satte mit trofaste socket a system i med en god gammel 1700+, og smadrede kernen ved første montering (her rammer mit humør så gnaven-og-slå-i-bord-stadiet). Nå i med en ny cpu og prøv igen, monteringen gik fint, ingen knaselyde så vidt jeg kunne høre, men den ville ikke starte, afmonter igen og så tjekke cpu. Som jeg tager vapoen af så følger der et lille stykke ar cpu kernen med (endnu-mere-gnaven-og-slå-noget-hårdere-i-bord-stadiet)... Så køber jeg en brugt cpu, og fanme om kernen på den ikke også bliver smadret! Så sælger jeg vapoen til 400 kr mindre end jeg havde købt den for, og står tilbage med 3 døde socket a cpu'er med superstepping, det krævede en lang gåtur!

  • Tror aldrig jeg har smadret noget i vrede, men her for et halvt års tid siden havde jeg hjulpet min storebror med at købe en ny syg computer. Da vi så havde fået den samlet, skulle vi lige have et par bajere til at runde det af med. Jeg stilte så min bajer på kabinettet, og inden vi overhovedet havde fået den startet, kom jeg til at vælte den så det væltede med øl ned af bagsiden af kabinettet (der hvor alle kortene sidder). Så alt der sad omme på bagsiden inkl bundkort, var søbet ind i dejlig klisteret humle.


    Man kan vist roligt sige at jeg havde lidt røde øre hehe

  • Har vist for mange år siden klappet et tastatur en dog uden det døde af det. Ellers har jeg vist primært brugt det der med at råbe af tingene og måske en sjælden gang banke lidt i bordet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Tjah kan da godt afsløre at min reaktion havde været lignende.. Går ikke ud fra at nogen af de der titler er i nutid også så?


    Nej det er noget der skete for en hel del år siden. Min tidligere bedste ven, har jeg ikke set efter konfrontationen - han flyttede. Jeg blev kort efter separeret og efterfølgende skilt.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nej det er noget der skete for en hel del år siden. Min tidligere bedste ven, har jeg ikke set efter konfrontationen - han flyttede. Og blev kort efter separeret og efterfølgende skilt.


    Det må da have været en lille fryd at finde ud af ;)


    Edit: Nu forstod jeg det så som, at han var blevet gift med din tidligere. Og så skilt fra samme?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by mojn
    Tror aldrig jeg har smadret noget i vrede, men her for et halvt års tid siden havde jeg hjulpet min storebror med at købe en ny syg computer. Da vi så havde fået den samlet, skulle vi lige have et par bajere til at runde det af med. Jeg stilte så min bajer på kabinettet, og inden vi overhovedet havde fået den startet, kom jeg til at vælte den så det væltede med øl ned af bagsiden af kabinettet (der hvor alle kortene sidder). Så alt der sad omme på bagsiden inkl bundkort, var søbet ind i dejlig klisteret humle.


    Man kan vist roligt sige at jeg havde lidt røde øre hehe


    Ja, nu gik der øl til spilde :))