Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • Quote

    Originally posted by origin
    hmm tror faktisk aldrig jeg har gjort noget i vrede.. men mit tastatur er druknet i sprut og cola et par gange :P


    Der er det sjovt nok altid min telefon det går ud over.


  • Hahah tjoooh :))


    WebT - LOL, nikket en gameboy en skalle... :D Ville ha lagt vandret af grin hvis jeg havde set det!!


    Har hamret en skruetrækker i min spacetast, men virker da fint nok endnu, sidder og skriver med det nu. Og det har altså godtnok også fået mange slag, rigtig mange endda. Ellers tror jeg faktisk ikke jeg har decideret smadret noget sån, altså tastaturet bøder altid for diverse "fejl" og bummerter ( som den self er skyld i :P ) der skulle ske :D

  • Quote

    Originally posted by THe_BLacK_BIrd


    Den hopper jeg med på, min mus er lidt underlig på grund af noget hustler der røg ned i din :S


    har også et keyboard liggende med klistede cola taster :oops:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • okay jeg kom da osse til at vandskade min nuværende mus... hvilket at jeg så syntes at det var pinligt så hvad gør man så jo man skynder sig at pille den fra og skille den af og sætte den til at tørre og dagen efter virkede den perfekt


    og det skete fordi at jeg blev rasende over at jeg ikke kunne komme på nettet på frund af det elendige trådløse netværk... men det skal vel ende lykkeligt så jeg genstartede bare min com indtil at jeg kunne få hul igennem og så var dagen reddet og jeg var faldet ned igen

    • Smidt en 17" CRT ud gennem mit vindue (UT2k4 turnering + lag)
    • Flækket mere end 4 tastaturer med at tyre albuen midt ned igennem..
    • Smidt en gammel mus mod væggen engang - den blev siddende på :/
    • Engang OC'et en Geforce 4 Ti4600 til den begyndte at ryge.. sniff....


    "Rekorden" må dog være montageforsøg af en Athlon TB.. Sidder SÅ forsigtigt og forsøger at presse den her fandenivoldske køler ned på plads og så pludselig.. "... knirk... knnNNAKS.." -> Sh*t*F*ck*OMGWTF!"#/&(¤)( whargh! *slåslåslåbide!* .. Den gik jeg helt kold over - måtte gå en lang tur får at komme ned på jorden :O

  • Har langt om længe fundet ud af at man ikke ska ha hverken skarpe eller tunge remedier og aggregater liggende i nærheden når man roder med et eller andet :)) det plejer at være nok med et velplaceret slag i tastaturet... så er min hidsighed nogenlunde renset ud :crazyeyes:


    En god ting er når man rammer Alt + F4 i kampens hede... så går det ikke helt galt lige med det samme

  • Ha ha, hvor langt ude med alle dem der..
    Alt det skal man ha på video, hvis det vel og mærket var muligt..
    Tror ikke rigtigt jeg har lavet det store..
    -I hvert fald ikke noget jeg husker..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Spillede 4x4 Evolution engang for nogle år siden. Et spil der kunne gøre en ellers fredelig personlighed noget rød i knoppen, så røg stod ud af ørene.


    Nå men, det skete af og til man havde kæmpe i længere tid med en føring og lige før mål køre galt. Dette resulterede i et smadret keyboard. :$


    Min tidligere 17" skærm har også fået et par slag over Diablo 2 :razz:

  • Er generelt et fredeligt menneske, men engang i mine unge dage (i Amiga-tiden) blev jeg så sur at jeg smadrede min hånd igennem væggen. Jeg skjulte det for mine forældre i flere år, med en malplaceret plakat.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Slå engang hånden ned i tastaturet fordi jeg tabte med 0,11 sekunder i en vigtig bane i NFSU2, så alle tasterne i venstre side af tastaturet ikke virkede mere. Engang jeg spillede meget CS, døde jeg som sidste mand i en vigtig PCW, så jeg tog det glaskrus ved siden af mig og fyrede ind i væggen, det var fuld af cola :/ Har også gjort mange andre dumme ting, men kan sgu ikke huske det hele.

  • Haha, den fedeste tråd længe! :))..


    Er ikke så hidsig, men har da gjort lidt forskelligt;


    • Død i CS; SMADREDE mit hånd ned mod bordet - men nej, der var jo en musemåtte, en Icemat - BANG - Glasskår ud over det hele... :oops:
    • Overclocket computer ville ikke boote - Smadrede 8 glas imod en væg i raseri... :ph34r:
    • Tabte i Warcraft, men forstod at styre mig - Gik ud og huggede brænde i ½ time :))


    ... så helt fri er jeg da heller ikke :$

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • ¨


    Hahahahah :D god måde at få sit raseri væk på :D


    Har sådan en boksebold ude i vores garage, så hvis der sker et eller andet, går jeg bare ud og aflader lidt på den :) den kan jo holde til det :D


    Men ja, som alle andre, har jeg givet min skærm et pap på siden, hårde slag.. Slået min keyboard et utallige gange, men virker stadig :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    hehe.. lader til vi alle er nogle dårlige tabere.


    .. vi er alle i samme båd :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]




  • hahahahahahaha!!! er flad af grin!! :))

  • vil da også lige tilføje et par:


    - min comp vil ikke loade windåse og derfor smider jeg min xp cd i. Installationen starter men fryser halvejs, men igen skal det da prøves... fryser på det samme sted igen :rolleyes: ud kommer cd'en, jeg vender den og ser til min store ærgelse at der er en større rids i den :finger:
    - keyboardet bliver derefter hamret den i gulvet, hvilket resulterer i en ubrugeligt keyboard og en halv sur fader, pga. 2 hakker i gulvet :oops:


    ikke rigtig computer, men her kommer den:
    - jeg har/ havde en apple shuffle MP3 afspiller, min trofaste ven - altid i venstre lomme - og men OVERALT. Det siger sig selv at det absolut skal gå galt :$ jeg er ved at hænge tøj op og det er mine buksers tur ....og gæt hvad der falder ud af venstre lomme..... ja og med vand dryppende ud af usb "stikket"....
    - desværre går det udover vasketøjsstativet som bliver kastet ind i vægen, og slår noget af en mursten :$
    ( nu kan den så kun bruger som usb-pen :S )



    Tobias

  • Quote

    Originally posted by Bizzz
    - desværre går det udover vasketøjsstativet som bliver kastet ind i vægen, og slår noget af en mursten :$
    ( nu kan den så kun bruger som usb-pen :S )


    Vasketøjsstativet eller murstenen?

  • Har mistet 4-5 tastaturer på den konto.. og et par forstuede hænder/fingre..
    Blev nødt til at stoppe med at spille spillet, da det gik for meget ud over min førelighed..