Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Kan fuldstændig relatere mig til det der, men det er dog ved et andet bilspil.


    eller hvor man banker ind i et eller andet 5 cm fra mål... Har prøvet det i samtlige bilspil jeg har, damn det er irriterende, eller at der er en anden bil der braser ind i dig på det sted der.


    men det der pisser mig mest af er at en modstander kommer i mål 0,0001 sekund før mig

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • forstuvet lange finger ved at slå på min skærm :D


    var lidt beruset og blev gnaven over lortet frøs midt i en sag hele tiden så det skulle skærmen have en lige venstre for :D


    men... jeg havde vist under vurderet tykkelsen af sådan en skærm og over vurderet min egen styrke :)


    mit tastatur og mus har jeg aldrig turde flippe ud på :P
    så er det godt med et godt tykt træ bord som kan tage et par slag :boxing:

  • Jeg blev før ofte meget sur når jeg for eksempel blev ganket for 10. gang af en level 60 mens man selv er en lille level 30 der er på et mob... Så greb jeg bare det nærmeste der var i nærheden, hvilket ALTID var min mobil telefon, og kastede den ind i vægen alt hvad mine arme kunne... Efter et par gange var jeg nødt til at skifte telefon, og er ikke ond mod den jeg har nu :roller:
    Men der er stadig "buler" i vægen :boxing:

  • jeg har lige en mere


    det var dengang at jeg havde min socket a 3000+.. men nok om det


    men jeg sad en gang og surfede på nettet hvor at jeg så blev smidt af... og der blev jeg så rasende at jeg tævede mit gode gamle delux DLC m76 så hårdt i fronten at min powerknap røg af og samtidig fik en træls revne i fronten... men det blev så hurtig løst men jeg har stadig en den revne endnu... indtil at jeg er færdig med mit lille project

  • Cool nok hidsige folk der er her inde, men her er lidt jeg har kommet til..


    Gamede og tabte self = Bankede hånd ned i nyt PC bord adskellige gange så udtrækspladen flæggede og selve rammen blev flået ud. Dette skete så et par gange for mig så selve bordpladen flæggede og keyboardet smadret totalt.


    Computeren Crashed = Min hånd ind i en væg og cd'reol som er på vægen, gjore så at jeg tog til lægen da jeg ikke kunne bevæge min finger og fik konstateret at jeg havde fået et meget hådt slag på min kno :S seelf! plus lidt rifter


    Computeren drillede igen = at jeg hamrede min kno igen ind i en væg så min kno flæggede..


    Havde en dorlig uge i spil igen = have købt 3 tastature i brugsen for 20kr stk.. alle var færdige samme uge..


    Købte mig en ny mussemåtte, nice og god.. Blev hidsig igen, og hakkede min mus ned i og fik lavet en ridst så stor i den plastik mussemåtte at den ikke kunne bruges igen da musen ikke kunne køre over det hak :S


    Da jeg havde PS2 blev jeg da også lidt hidsig, det resulterede normalt i et joypad i gulvet, eller PS2 i gulvet.. der skete ikke andet end der var lidt meget reslen af knækket plastik i joypadet.. Men Gaffa kan jo fixe alt.


    Da jeg var lille var jeg ved at spille på en sega megadrive, og kan huske jeg var nået rålangt. Så kom min søster og slukkede for maskinen inden jeg fik gemt.. Resulteret jeg lossede hende i ryggen :S


    Jeg har og gør stadig engang i mellem råbt/råber af min computer endnu.. så meget at mine forældre kommer ind flere gange og siger jeg skal dæmpe mig.. Selvom de har 3 lukkede døre mellem mig og ca en afstand på 8m. +-


    Var ignang med et case mod, så sad jeg og skar med drimlen, og så brændte skidtet satme af! DREMLEN!!
    Nå men så igang med nedstryger, og endelig et vindue i siden af min kabi.. Nå men så skulle jeg have den liste på, og min tolmodighed var ved at løbe godt op der.. Drimel fiser af, man bakser med at save et vindue ud med NEDSTRYGER, man får varmen mildt sagt det var sommer.. Jeg skulle have det vindue i, så skulle jeg smække gummi listen i og så vinduet. Der var så noget der gik galt der, og min kabi side fik et fint 180 graders buk.. Det blev godt foldet sammen... :S
    Men den gamle far rede det så det så godt ud igen :P Tak PaPa


    Der er vidst det.. lidt af en smøre at få skrevet men sådan er det når sådan et cool emne kommer op =)

  • Der er da ingen hidsige folk herinde på tweak :clap:


    Jeg tror jeg taler for alle når jeg siger-- computerne havde fortjent det!


    Har også et par gange smadret hånden ned i bordet, råbt lidt osv dog næsten holdt op, tager i stedet for i motionscenter og styrketræner når det kommer dertil hvor man skal af med lidt aggressioner - faktisk der man træner bedst hehe.


    Sjovt nok er det for det meste spil der kan få folk op og køre, sådan var det også for mig - men nu er det mest sindsrivende jeg spiller vist Settlers 2 10th anniversary.


    Synes stadig denne tråd kan underholde mig helt vildt - utroligt hvad raseri kan få en til til tider


  • mnjahh jeg går sku da bare med smækkende døre istedet

  • Når jeg spiller på min Playstation må den da også flyve rundt i værelset. Utroligt den stadig er i live.


    Har også en gang smidt mit tekken 2 ud af vinduet i raseri over ikke at kunne vinde. (lucky me, overlevede det)



  • Det ser da også ud til at du har givet dit nuværende keyboard et par slag..
    for det ser da ud til at Å knappen ikke er så funktionsdygtig mere .. :)) :))



    Kunne bare ikke lade være :p .. btw fed historie haha ..