Indlæg af JakobPP

    Hey.


    Jeg har nu benyttet Post DK døgnpost 2 gange indenfor kort tid. Begge gange med "almindelige brev" forsendelser (spil og cd). Første gang tog det dem 6 dage fra Coolshop sendte( inkl. lørdag og søndag ) Her anden gang har det taget 2 dage fra brevet blev afsendt. Er det for lang tid siden jeg har benyttet PostDK med breve, tager det dem virkelig 2 dage at breve frem nu ? Jeg tænker bare om det ville gå hurtigere med privat omdeling istedet for, jeg ved bare ikke om jeg er hjemme når posten kommer så.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Goffer
    Kan du mødes med ham omkring kgs. nytorv?
    Evt. lige PM dit mobilNr. er lidt nemmere der.


    Sure. Jeg smider lige mobilnr i pm til dig.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Goffer
    Mjarh, er lige langt nok væk, var fordi jeg ville have haft en bekendt til at hente det på vejen, han arbejder ved strøget.
    Jeg vender tilbage hvis det er.


    Okay. Vi kan nok også finde ud af noget med at mødes halvvejs, hvis det er. Synes bare det er en skam at smide det til storskrald. Hva' vil du give ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Goffer
    Hvor og hvornår kan det afhentes i KBH?


    Hvornår har du tid ? :) Engang om eftermiddagen passer nok mig bedst, ellers i weekenden. Amager, tæt på DR Byen (og metroen)

    Hey Tweak.



    Har denne ældre svend stående, den fungerer perfekt, og har gjort det lige siden jeg købte den for vel snart 5-6 år siden. Grundets dens vægt blev den stående i Nordjylland da jeg flyttede fornyligt, og den kan derfor afhentes der. Tør ikke sige om den har nogen reel værdi, men hvis der skulle være nogen derude som kunne tænke sig denne her skærm, så sig til :-)

    Hey.


    1 x 1TB WD Caviar GP 10EADS fra ~ februar 2009 (kostede ~900 stykket da)
    2 x 1,5TB WD Caviar GP WD15EARS fra ~ februar 2010 (kostede 725 stykket da)



    Hvad vil I skyde dem til at være værd nu ? Er bare for at få en idé, da jeg muligvis ska bruge dem i en byttehandel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sToreBatFar
    Dette skyldes, at jeg ikke benytter gmail, men mit egen domæne til mail. Jeg benytter derfor Outlook 2007 som email og kalender program.


    Da jeg også har flere domæner leder jeg efter den tidligere nævnte funktion / software.


    Uden at kunne sige det med 100% sikkerhed. Så mener jeg altså også at man nu kan bruge sine egne domæner på gmail

    Det du skal gøre er at få fat i afbryderskruer, eller nogle tynde skruer, de er vidst ca 3mm . Vil skyde på du skal have dem i en længde mellem 40 og 20mm, men det kan du selv måle dig frem til :)
    De gribere der sidder derpå nu bruger man normalt kun i forfra-dåser, dem som sidder i gips-vægge fx.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6


    Styr dog lige tonen! Han er +45 år og havde ringet til mig for at få hjælp, jeg kom skiftede hans PSU ud og der opstod problemer med HDD'en at han ikk laver backups er ikke min skyld så vil da ikke høre på dine hentydninger, indrømme jeg ikke er EKSPERT (hvilket du åbenbart er, men lad dog vær med at flame min post...)
    :offtopic:


    Slap dog af.


    Men ja, få fat i en ny printplade, eller køb en ny harddisk og lær ham at tage backup :)

    Som Sam vist også prøver at sige, så lad os da for guds skyld ikke ødelægge spillet ved at indføre timeouts og jeg skal give dig. Jeg er meget for at fx. indføre bolde med chip i, så man kan undgå situationer som i Tyskland kampen idag, men alt andet der udover, nej tak. Hvorfor skal alt være 100% korrekt ? Og stop så med at whine over det mål, Tyskland er / var bare bedre, op i r*ven med alle de der "hvis nu".