Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Det må da have været en lille fryd at finde ud af ;)


    Edit: Nu forstod jeg det så som, at han var blevet gift med din tidligere. Og så skilt fra samme?


    Ja måske lidt tyndt formuleret af mig (retter det lige til) - men det var mig der blev sep. og skilt. ;) Vi prøvede at finde ud af det, mest for børnenes skyld, men det gik ikke - tilliden var smadret for meget !

  • Haha :D
    Mange fede ting :P


    Fordi min computer ikke gad starte, stak jeg en kniv ind i mit kabinet...


    Har også engang kastet min mobil så hårdt jeg kunne ind i min murstens væg, så den lå ud over hele gulvet..


    men når jeg bliver sur nu, er det min blæser der får et kæmpe slag, altså min bordblæser :D den kan så ikke køre rundt mere fordi jernet er bulet helt ind i propællen..
    Eller også er det klappe ind til mine CD/DVD drev der får sådan et slag at den klapper i :D


    Ellers råber jeg bare..
    Har da løftet musen en par gange, men da jeg lige har fået ny mus var jeg heldigvis så klog at lægge den stille og roligt ned :D

    Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

  • det her er ikke noget jeg gjorde med vilje.
    den gang jeg gik i folke skole havde jeg sådan en grim phillips mobil telefon, og kunne godt tænke mig en ny men måtte ikke for de gamle da den virked fint nok, en da skete det som man havde håbet på, jeg skulle ud til bussen da jeg skulle hjem fra skolen, men bussen begyndte at køre lige for næsen af mig, så jeg løb op til bus døren og banked på den. lige i det høre en grum lyd, KNAS der var min mobil faldet ud af jak lommen og under bussens dæk, hvor den så holder stille. jeg spørger om han ikke lige ville køre 1 meter længer frem så jeg kunne få min mobil igen, hvilket han så gjorde og jeg gik ind i bussen og kom hjem, de gamle var ikke glade over min ulykke, men vi havde jo en mobil magen til , som bare samled støv den fik jeg så, FEDT igen en grim gammel mobil. nå men efter en uges tid, hvor jeg var ude og køre knallert lave jeg en hurtigt venstre sving og ser min mobil overhale mig da den igen var faldet ud af lommenog ind i en kantsten, siden da fik jeg ikke en ny, da jeg ikke kunne passe godt nok på mine ting. så købte en ny da jeg blev konfimert. for dengang havde man jo penge nok.

  • Før jeg fik min fladskærm brugte jeg en normal analog skærm. Da jeg så skulle flytte for et par år siden, var der et kæmpe hul i væggen bag skærmen. Skærmen havde stået lidt skråt i forhold til væggen, og et hjørne af skærmen havde så boret sig ind i væggen, da hver gang jeg blev gal på den, slog den af al kraft direkte på glasset. :boxing:

  • Jeg knaldede skærmen en lige på og hårdt, farverne blev underlige :D Måtte slukke og tænde et par gange, og så det der for at få magnetismen væk eller sådan noget. Det hjalp.

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Jeg knaldede skærmen en lige på og hårdt, farverne blev underlige :D Måtte slukke og tænde et par gange, og så det der for at få magnetismen væk eller sådan noget. Det hjalp.


    Hvilket hjalp? At slå for at få agretionerne ud eller at slukke og tænde :D


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    -Sandman- det må da gøre skide nas og hamre hånden ind i det glas på en CRT ? :P


    Har selv brugt den afreagerings procedure dengang jeg havde en crt :P det gode ved den metode er netop at man får afreageret fuldstændigt og det eneste skade der sker er på ens egen hånd :D så lærer man også stille og roligt at håndtere sin vrede :))


    Quote

    Originally posted by Mjensen
    burger# vil du være venlig og moderere dit sprog


    Nu ska du ikke være grov :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nej jeg vil ikke, for det fejler absolut intet. Derimod, er det på tide du begynder at finde relevante indlæg frem hvis du ønsker at forblive som bruger på tweak.dk ;)


    The mother has talked!!! ;)


    Mvh Mads :T

  • Har dog ikke ødelagt det store i raseri :D


    men et par ting er det gået ud over. stort set alle tastaturer (undtagen en stor klods af et IBM tastatur fra 1985) har fået det ene "ben" slået af efter flere slag i tastaturet (de virker ellers fint).


    Ellers er der et kabinet der har fået et slag... Kanterne på det var som barberblade, og efter flere gange hvor jeg skar mig, hamrede jeg simpelthen en knytnæve ind i bagenden på det, der er vist stadig mærke fra knoerne på det efter jeg har rettet det ud (gud bevare hammeren).

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • NFS:MW er der fandme røget mange ps2 controllere, huller i væggen, forslåede hænder, bøger, spil osv. Det spil kan fuldstændig tænde mig af :boxed:

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

  • Quote

    Originally posted by qstR
    NFS:MW er der fandme røget mange ps2 controllere, huller i væggen, forslåede hænder, bøger, spil osv. Det spil kan fuldstændig tænde mig af :boxed:


    Det er fanme også nederne når man ligger og kører lvl 5 politijagt og går efter mindst en times jagt og så bliver smadret efter 57 minutter :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Det er fanme også nederne når man ligger og kører lvl 5 politijagt og går efter mindst en times jagt og så bliver smadret efter 57 minutter :boxed:


    Ja det!! men det der irriterrer mig mest er når man fx har kørt 98 % af et mega svært løb, og så lige banker i et eller andet!?!?!?! så tænder jeg da bare fuldstændig af :P

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

  • der var så osse en mere men det var så ikke i vrede men mere ved et uheld


    jeg kom en gang til at knuse skærmen på min gamle pda (acer n30se) ved at jeg kom til at sætte mit knæ på den. og fuck hvor var det bare trÆLS... og det værste ved det var at ikke var min egen. men skolens. da at vi kører noget pda project... men det bedste var at de voksne forstod da at det var ved et uheld og så at jeg slap for at erstatte den og det var da dejligt men det værste ved det er at jeg har fået en undskyld at jeg siger det.. pisse træls pda

  • Quote

    Originally posted by qstR


    Ja det!! men det der irriterrer mig mest er når man fx har kørt 98 % af et mega svært løb, og så lige banker i et eller andet!?!?!?! så tænder jeg da bare fuldstændig af :P


    Kan fuldstændig relatere mig til det der, men det er dog ved et andet bilspil.