Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • slår bare meget hårdt i tastatur eller skrivebord så min comp ryster helt vildt så det er ikek det store men en jeg kender har trykket sin 19" fladskærm ud med tommelfingrne i hver side og knæk men nu har han så bare fået en ny 21" fladskærm det er så hvad han kan lære af det ! :T

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Har aldrig slået på mit kabi, og slet ik fordi uanset hvad jeg gjorde, gik min computer bare ned, med blue screen, genstart eller gik bare helt død, jeg blev simpelthen så super glad og kyssede og krammede den, forstår ikke hvorfor der er 4 knomærker i mit kabi :$


    Det må være naboen der kom forbi og hamrede den en så :P


    Og jeg er glad for jeg kan underholde alle med mit teenage hummør overfor min stakkels gameboy :D


    Har dog ikke været deroppe og ringe i mange år, men musen får da ofte et ekstra slag ned i bordet bare sådan lige for at sætte den på plads - den løber altid tør for strøm lige når jeg skal bruge den!

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Glemte at nævne, at jeg også har råbt en del af min computer. Endda så højt/meget, at mine forældre kom ind for at sige, jeg skulle dæmpe mig.


    Verbale tæsk til systemet er altid godt, det kan jeg nu også godt komme til stadig - især hvis det er rigtigt varmt og windows ikke heelt vil som jeg vil!

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Glemte at nævne, at jeg også har råbt en del af min computer. Endda så højt/meget, at mine forældre kom ind for at sige, jeg skulle dæmpe mig.


    ARgh, ville jeg SÅ gerne have set! :razz:


    ... hvad råbte du til den? :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Ja hehe hun er en 60årig gammel dame, så det kan sagtens være hende :))


    Haha Macimuz kan lige forstille mig det :cheers:

  • Super fed tråd btw :clap:


    Hmm jeg har ikke smadret de vilde ting i tidens løb... (Mit tastatur har dog fået så mange bank at al den slagkraft den har fået i sig kunne smadre en kampvogn, men den holder stadig "Compaq tastaturer ftw!"


    Ellers er den eneste ting jeg har smadret i raseri, var da jeg spillede cs med nogle venner og tabte et par gange i træk og efter at have bidt i space knappen på tastaturet og sloges med vennerne fordi jeg var pissed på det tidspunkt, så gik jeg hen til en væg og så fik den ellers bare et trykspark med knald i, så kom der et pænt hul som kostede mig en god slat penge :rolleyes:

  • Hehe, jeg har gjort masser af dumme ting, men der er nogen herinde der er en del slemmere:D:


    1. Dengang jeg lige fik min pc i 7. klasse. Der havde den en tendens til at crashe nu og da og så råbte jeg lidt af den og slog hånden ned i tastaturet. Det skete så tit at der altid var en inde og sige jeg sku dæmpe mig
    2. Engang til et lan ku jeg ikke connecte til netværket. Det resulteret i at jeg fyrede min mus ind i min fladskærm.
    3. Crash = Tastatur fyrede ind i fladskærm.
    4. Crash = Fladskærm tyrede ind i væggen bag den.


    Og det sjove er at fladskærmen stadig lever uden problemer :D. Den har sku os kostet $$$. Det eneste er en lidt halvødelag tænde knap som sagtens virker man ikk sidder rigtig på :P.


    Nu til dags hvis en lille ting sker så bliver min mus hamrede i flere gange, dog ikke med så stor en kraft. Er det mellem bliver min hånd tyrede ned i låret på mig selv :D. Er det rittig slem får mit keyboard et par slag.


    Og næsten altid bliver det her gjort: "lzshgoiseituhsgeutgeisyugseiu" eller "¤%WW¤%%/¤/%&&/W#"%"#%¤%(&/)=(&)%(#¤"%¤!%#¤&/"


    :))


  • Nice :D og rimeligt heldigt at den fladskærm ikke er død, har da også smækket min skærm (crt) et par på siden af og til igennem tiden dog ikke for nyeligt tror sku sådan et monster af en 19" crt slår igen :boxing:


    Tror alle har prøvet i frustration og sparke/slår et eller andet der ikke helt virkede, men prøv lige at vende den om - computeren giver dig et mega stød hver gang du ikke gør det rigtigt

  • Hmm.. Okay..
    Normalt kan jeg godt styre mig når jeg bliver sur på computeren, meen.. Nogen gange går den bare ikke.


    På et tidspunkt var min computer begyndt at larme, så hamrede den en i siden, da jeg efterhånden var blevet pænt irriteret over det. Så slukkede skærmen og computeren bare. Fandt aldrig ud af hvad der var gået i stykker, så måtte købe en ny.


    For et par uger siden begyndte min nye computer så også at larme. Så fik den også bare et par slag på siden (Godt tænkt :$). Larmen stoppede dog ikke.
    Men en dag jeg tændte computeren, så blev propellen på blæseren til grafikkortet, flået af og kastet ind i siden på computeren. Så måtte jeg købe en ny blæser.
    Ved ikke om den her er min skyld.


    Har engang smadret en noname mus. Blev sur over et eller andet, så slog lige ned i den. Så fløj der mussestumper i alle retninger.


    Jeg tabte engang i Jetpack eller Dynablaster, så hamrede hånden ned i tastaturet. Mellemrun stoppede med at virke.


    På et andet tidspunkt igen, der blev jeg også sur over et eller andet jeg ikke kan huske. Denne gang slog jeg dog ikke på computeren, men ind i væggen med knytkæve.
    Fik en kraftig forstuvning.

  • plejede at hamre mit ibm tastatur ned i et egetræsbord..på trods af bordskåneren endte der med at blive mærker..og tasterne fløj af tastaturet, men så kunne man lige bruge 2 min på at køle ned mens man satte dem på igen.....da jeg fik et mere flimsy tastatur blev det musen der måtte tage volden...så havde altid en ekstra liggende.....ie 3.0 holdt til det, men logitech mx510 måtte udskiftes 3-4 gange om året :( ..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Normalt er jeg meget stille og rolig.... Men det sker da at mit tastatur eller skabet ved siden af skrivebordet får et slag eller to. For det meste når jeg spiller NFSMW eller BF2....

  • øhhh...


    Jeg har smadret min Razor Mus ned i Bordet da jeg døde i CSS, så den ikke virkede bagefter, alt i den var faktisk i stykker da jeg skildte den af, der var mange små dele i den, som der ikke skulle være :P


    Har sparkede til mig gamle Kabinet MANGE gange, og nok ødelagt 4 tatstrtuer, helt billige og ret dyre...


    øhh.. og en fladskærm kan altså ikke li at få en Knytnæve lige ind i den, så virker den ikke mere :P

  • Ja jeg har jo gjordt mange dumme ting så som..


    Mit stereoanlegg vil ikke skrue op hver gang jeg skruede op skruede det ned, en fejl på knappen, det resulterede i at jeg sparkede min fod i gennem det alle knapper fløj ind, forskjoldet og det hele var smadret, bagefter fandt jeg så ud af at jeg kunne have brugt fjernbetjeningen :crazyeyes:


    Og når jeg spiller computer er det mit tastatur der nogen gange får en tur, og før i tiden var det min skærm, men nu har jeg fået fladskærm.


    Smadret et par skabslåger.


    Kastet med min cykle.

  • Smadrede her for en måned siden en Logitec mus da jeg tabte en hånd i poker :rolleyes:


    Hold'em NL ($1/$2) - 2006/09/02 - 18:47:03 (ET)
    ----- HOLE CARDS -----
    dealt to alf_ [Ac 4s]
    Wyern: calls $2
    Ganda: calls $1
    ----- FLOP ----- [Ah 4c 4h]
    Ganda: checks
    Wyern: checks
    ----- TURN ----- [Ah 4c 4h][3c]
    Ganda: checks
    Wyern: bets $4
    Ganda: calls $4
    ----- RIVER ----- [Ah 4c 4h 3c][7c]
    Ganda: checks
    Wyern: bets $177 and is all-in
    Ganda: is all-in $128.25
    Returned uncalled bets $48.75 to Wyern
    ----- SHOW DOWN -----
    Wyern: shows [7s 7d] (A Full House, Sevens full of Fours)
    Ganda: shows [Ac 4s] (A Full House, Fours full of Aces)
    Wyern collects $271.50 from Main pot
    ****HAND ENDS****


    Rimelig bitter efterfølgende..

  • Min gamle CRT Compaq skærm fik altid slag på siden når jeg tabte i cs. Men jeg har ikke smadret noget endnu. Dog plejer jeg at smadre hånden i bordet, derved afreagerer jeg lidt. Men min dame bliver altid bange når jeg knalder hånden i bordet.
    Nu har jeg fået et glasbord så det er jeg holdt op med :crazyeyes: :boxing:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().