Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

  • Tror det dummeste jeg har gjort var da jeg døde i Hardcore i sacred underworld (Diablo klon :D) blev så rasende at min sækkestol eller hvad det nu er den hedder den blev mere eller mindre sprættet op på midten og spil æsken fik sig en flyvetur, har aldrig ødelagt nogen form får Hardware måske et PS joystick
    Pga GT 2. Kan siges der er mange flamingo kugler i sådan en sækkestol ting. :boxed:

  • har aldrig ødelagt noget..
    men råbe kan jeg.. min overbo har været nede et par gange for lige at høre hvad der var galt.. for slår hårdt i bordet og råber :D


    men det går aldrig udover hardware.. men har forstuet mit håndled engang fordi jeg slog hårdt i bordet.. men har heldigvis en Qpad så den kan ikke gå i stykker :D

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Der er røget et par logitech tastaurer igennem hos mig, men de kan fanme holde til meget. :P


    Nogle gange når jeg at tælle til 10 og går ind i mit soveværelse og tæver en pude istedet, det er både billigere og gør mindre nas. :$

  • det værste spil til at blive sur i er sgu CS :) men ja, som de andre også siger, så er man jo et fornuftigt menneske, så har kun en enkelt gang flækket en Icemat fordi jeg hamrede musen ned i den :) hold kæft, hvor kan man blive sur over ens medspillere :D

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    det værste spil til at blive sur i er sgu CS :) men ja, som de andre også siger, så er man jo et fornuftigt menneske, så har kun en enkelt gang flækket en Icemat fordi jeg hamrede musen ned i den :) hold kæft, hvor kan man blive sur over ens medspillere :D


    Hehe, det går sku ikke når folk ikke gør som man gerne vil have det :))


    Steelpad :$ :))

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    det værste spil til at blive sur i er sgu CS :) men ja, som de andre også siger, så er man jo et fornuftigt menneske, så har kun en enkelt gang flækket en Icemat fordi jeg hamrede musen ned i den :) hold kæft, hvor kan man blive sur over ens medspillere :D


    passer ikk :P.. Jeg bliver tit usr i WOW når jeg bliver ganket (blive dræbt med lavt liv pga man er i gang med et eller andet) eller der sker et eller andet der ikke passer mig..

  • Sparkede til kabinettet -> brækket tå+defekt mobo+vandskade=defekt GFX -> i smerte over tåen væltede jeg bordet og dræbte skærmen.. Så ku den bare la vær med at gå ned fordi min far slukkede for strømmen uden at nævne det :O Nok meget sundt for mig og min puter at jeg ikke bor hjemme, samt har fået et 1,2mm stål kabinet :evil:


    Edit: har faktisk aldrig fræbt en mus, og kun ødelagt de der "ben" på tastaturet til at hæve det lidt..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Mit raseri er som regel gået ud over de clan mates som jeg spillede med, dog har musene fået en stor del af skylden for at det gik dårligt :(Det var bestemt ikke mig der skød ved siden af!!)

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Ville være ekstremt god stil hvis du selv deltog :))


    Jeg har da fortalt hvad jeg kan huske - Du skal bare huske at læse alle indlæggene. ;) Mine bekendelser står på side 1, tror jeg vist.


    Derudover så har jeg vist også råbt en del, ligesom Macimuz. :)) Tastaturet har også haft sine ture, men enten er det meget solidt eller også er jeg bare slap, for det fungerer stadig. :O

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Jeg har da fortalt hvad jeg kan huske - Du skal bare huske at læse alle indlæggene. ;) Mine bekendelser står på side 1, tror jeg vist.


    Derudover så har jeg vist også råbt en del, ligesom Macimuz. :)) Tastaturet har også haft sine ture, men enten er det meget solidt eller også er jeg bare slap, for det fungerer stadig. :O


    A-ha. Min fejl. Var lige et der jeg ikke havde set hvor kom fra. Syntes ellers jeg havde kigget efter :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Jeg har da fortalt hvad jeg kan huske - Du skal bare huske at læse alle indlæggene. ;) Mine bekendelser står på side 1, tror jeg vist.


    Derudover så har jeg vist også råbt en del, ligesom Macimuz. :)) Tastaturet har også haft sine ture, men enten er det meget solidt eller også er jeg bare slap, for det fungerer stadig. :O


    Haha, tror det er det sidste :cheers:

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    det værste spil til at blive sur i er sgu CS :) men ja, som de andre også siger, så er man jo et fornuftigt menneske, så har kun en enkelt gang flækket en Icemat fordi jeg hamrede musen ned i den :) hold kæft, hvor kan man blive sur over ens medspillere :D


    Du har tydeligvis ikke prøvet 4x4 Evolution :T


    Quote

    Originally posted by Mikkel
    Derudover så har jeg vist også råbt en del, ligesom Macimuz. :)) Tastaturet har også haft sine ture, men enten er det meget solidt eller også er jeg bare slap, for det fungerer stadig. :O


    Omend bedre at råbe af computeren eller af nogle en fredag/lørdag aften i byen.


    Tag du et spil 4x4 Evolution, så skal jeg love dig, at dit keyboard ikke virker bagefter, når du taber et løb på målstregen, fordi du banker ind i et træ ;)

  • Det må vel være de utallige keyboards jeg har smadret når jeg døde på level 90+ i diablo 2 hardcore ladder i ræsene om at blive den første til 99 :)

  • Jeg ahr aldrig smaderet noget, men hvis jeg bliver lidt hissig og det bliver jeg meget lidt.


    Så hammere jeg hårdt i bordet, ik i mit tastatur.. Et diNovo til 1600.- så det skal ik smaderes :T


    Og min mx1000 for aldrig en flyvetur, så er det godt mit bord kan holde til det..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().