Hvilket spil foretrækker du!
Kan ikke selv svare siden jeg ikke kender C O D4 men synes bare at jeg har set et par videoer C O D4 VS: Crysis så ville høre jeres mening.
Hvilket spil foretrækker du!
Kan ikke selv svare siden jeg ikke kender C O D4 men synes bare at jeg har set et par videoer C O D4 VS: Crysis så ville høre jeres mening.
Efter min mening er de to meget forskellige spil..
COD4 var genialt..
Har gennemført det 2 gange på XBOX360'eren..
Absolut det bedste COD til dags dato..
Bestemt det hele værd..
Crysis har jeg dog kun prøvet som Beta og Demo..
Men synes nu ikke det er to spil man kan sammenligne..
Jeg sammenligner det ikke jeg spørger hvad der er bedst!
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Bubbi
Efter min mening er de to meget forskellige spil..
COD4 var genialt..
Har gennemført det 2 gange på XBOX360'eren..
Absolut det bedste COD til dags dato..
Bestemt det hele værd..
Crysis har jeg dog kun prøvet som Beta og Demo..
Men synes nu ikke det er to spil man kan sammenligne..
Crysis lige umiddelbart..
Som han siger i filmen, er det lidt plat at der er hegn og lign. man ikke kan hoppe over, fjernsyn og lamper som ikke kan flyttes, eller skydes væk, og døre man ikke selv kan åbne. Den frihed er jeg nok blevet meget vandt til i FarCry og Crysis..
QuoteOprindeligt indlæg af urbananen
Som han siger i filmen, er det lidt plat at der er hegn og lign. man ikke kan hoppe over, fjernsyn og lamper som ikke kan flyttes, eller skydes væk, og døre man ikke selv kan åbne. Den frihed er jeg nok blevet meget vandt til i FarCry og Crysis..
Ja og det er altså ikke kun Far Cry og Crysis men de fleste nye shooters er omgivelserne destructable, Mercernaries 2 og Stranglehold som et eksempel, dog er Stranglehold meget lineært.
QuoteOprindeligt indlæg af fredek
Jeg sammenligner det ikke jeg spørger hvad der er bedst!
Hvad er bedst, æbler eller jeans?
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
Hvad er bedst, æbler eller jeans?
Jeg kender ikke lige jeans, så jeg vil klart svare æbler. især dem de har her nede ved Spar, dem skulle i prøve!
Call Of Duty 4 har altid været fan af call of serien .
Tror der er flest COD4 fans på tweak.dk
det kommer jo ikke an på i hvilket spil man kan flytte mest osv..det hele drejer sig om gameplay, og så er alt andet sekundært...det er derfor man stadig spiller CS.....+ de høje krav for at man kan køre crysis bare nogenlunde hardwaremæssigt gør at man i mange lande aldrig vil gøre det populært...i dk er vi jo i toppen mht hardware. mange steder bruger de stadig gf4/6 serie kort osv
jeg siger personligt cod4 super fedt spil og kræver ikke nær så meget som crysis, har spillet crysis demoen og synes det var fedt, men det kører simpelthen så elendigt på mit system skal helt ned på medium settings for at køre det bare nogenlunde.
Syntes de er lige gode, da de begge har nogle fede ting og nogle lidt ufede ting..
Elsker COD4 fordi det har et super fedt gameplay, men hader det dog også fordi man ikke kan bevæge sig særlig frit..
Crysis er fedt pga. man har mange gange mere frihed end hvad man har i cod4, men syntes egenligt crysis er lidt for nemt hvis man kan sige det sådan.. Har ikke spillet det hele, men helt ærlig den dragt er jo super syg
Syntes COD4 ligner alle de andre FPS spil rundt omkring så Crysis skiller sig en lille smule fra, med grafikken og nano suiten, men altså jeg spiller ignen af dem sådan...
Cs 1.6 styrer
De fleste stemmer nok COD4 fordi det kan deres skod pcer trække ^__^ Men Crysis er helt klart min favorit, COD4 er bare endnu et COD spil med flottere grafik
har stemt crysis
har dog ikke spillet cod4 andet en 15 min
begrundelse-
kan selv vælge metoden i crysis man vil spille på
er for styret i cod4
QuoteOprindeligt indlæg af Carstoned
De fleste stemmer nok COD4 fordi det kan deres skod pcer trække ^__^ Men Crysis er helt klart min favorit, COD4 er bare endnu et COD spil med flottere grafik
aha ... logik for burhøns på LSD
Skal jeg vælge mellem at skyde håndklædehoveder og så skyde aliens, så er valget nemt (COD4 i dette tilfælde)
Som sagt tidligere om Crysis :
Der er nogle ting hist og her som er nice nok grafisk set, meeen ... de der flyvende alien-flyvefiske-edderkopper ligner da LORT ... og så er det jo ligemeget med mange små flotte ting når der er nogle store ting som ligner crap ik ?
Hvorfor skal producenterne altid ødelægge et ellers udemærket spil ved at smide aliens ind i det ?
Det hjælper jo ikke at bruge store mængder tid og energi på at gøre spillets omgivelser realistiske for derefter at smække en 3. klasses alien ind i det hele
PS. Hvis de fleste efter sigende skulle fravælge Crysis fordi deres "skod PC´ere" ikke kan trække det, hvorfor har du så valgt det ? - De fleste har vel en PC som kan trække Crysis i én eller anden forholdsvis acceptabel grad.
Klart COD. Ved ikk med Singleplayer, men det er nu heller ikk det jeg spiller mest.. Men i multiplayer vinder COD klart! Synes måske at Crysis ligner BF lidt for meget. Ihvertfald PowerStruggle. Men derfor kan det nu være sjovt alligevel, bare til en afveksling:P
COD4 er helt i særklasse i forhold til Crysis. Jeg bryder mig overhovedet ikke om sidstnævnte. Kedeligt og uinteressant gameplay i længden. COD4 holder hele vejen igennem med konstant underholdning og en god historie.