C O D4 VS: Crysis

• Hvilket spil foretrækker du!

Kan ikke selv svare siden jeg ikke kender C O D4 men synes bare at jeg har set et par videoer C O D4 VS: Crysis så ville høre jeres mening.

• Efter min mening er de to meget forskellige spil..

COD4 var genialt..
    Har gennemført det 2 gange på XBOX360'eren..
    Absolut det bedste COD til dags dato..
    Bestemt det hele værd..

Crysis har jeg dog kun prøvet som Beta og Demo..

Men synes nu ikke det er to spil man kan sammenligne..

• Crysis lige umiddelbart..

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Som han siger i filmen, er det lidt plat at der er hegn og lign. man ikke kan hoppe over, fjernsyn og lamper som ikke kan flyttes, eller skydes væk, og døre man ikke selv kan åbne. Den frihed er jeg nok blevet meget vandt til i FarCry og Crysis..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af urbananen
    Som han siger i filmen, er det lidt plat at der er hegn og lign. man ikke kan hoppe over, fjernsyn og lamper som ikke kan flyttes, eller skydes væk, og døre man ikke selv kan åbne. Den frihed er jeg nok blevet meget vandt til i FarCry og Crysis..

Ja og det er altså ikke kun Far Cry og Crysis men de fleste nye shooters er omgivelserne destructable, Mercernaries 2 og Stranglehold som et eksempel, dog er Stranglehold meget lineært.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Hvad er bedst, æbler eller jeans?

Jeg kender ikke lige jeans, så jeg vil klart svare æbler. især dem de har her nede ved Spar, dem skulle i prøve!

• Tror der er flest COD4 fans på tweak.dk

• det kommer jo ikke an på i hvilket spil man kan flytte mest osv..det hele drejer sig om gameplay, og så er alt andet sekundært...det er derfor man stadig spiller CS.....+ de høje krav for at man kan køre crysis bare nogenlunde hardwaremæssigt gør at man i mange lande aldrig vil gøre det populært...i dk er vi jo i toppen mht hardware. mange steder bruger de stadig gf4/6 serie kort osv

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• jeg siger personligt cod4 super fedt spil og kræver ikke nær så meget som crysis, har spillet crysis demoen og synes det var fedt, men det kører simpelthen så elendigt på mit system skal helt ned på medium settings for at køre det bare nogenlunde.

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• Syntes de er lige gode, da de begge har nogle fede ting og nogle lidt ufede ting..

Elsker COD4 fordi det har et super fedt gameplay, men hader det dog også fordi man ikke kan bevæge sig særlig frit..

Crysis er fedt pga. man har mange gange mere frihed end hvad man har i cod4, men syntes egenligt crysis er lidt for nemt hvis man kan sige det sådan.. Har ikke spillet det hele, men helt ærlig den dragt er jo super syg :P

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Syntes COD4 ligner alle de andre FPS spil rundt omkring så Crysis skiller sig en lille smule fra, med grafikken og nano suiten, men altså jeg spiller ignen af dem sådan...

Cs 1.6 styrer :D

• De fleste stemmer nok COD4 fordi det kan deres skod pcer trække ^__^ Men Crysis er helt klart min favorit, COD4 er bare endnu et COD spil med flottere grafik :/

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• har stemt crysis
    har dog ikke spillet cod4 andet en 15 min

begrundelse-
    kan selv vælge metoden i crysis man vil spille på
    er for styret i cod4

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

Oprindeligt indlæg af Carstoned
    De fleste stemmer nok COD4 fordi det kan deres skod pcer trække ^__^ Men Crysis er helt klart min favorit, COD4 er bare endnu et COD spil med flottere grafik :/

aha ... logik for burhøns på LSD :crazyeyes:

Skal jeg vælge mellem at skyde håndklædehoveder og så skyde aliens, så er valget nemt :)) (COD4 i dette tilfælde)

Som sagt tidligere om Crysis :
    Der er nogle ting hist og her som er nice nok grafisk set, meeen ... de der flyvende alien-flyvefiske-edderkopper ligner da LORT ... og så er det jo ligemeget med mange små flotte ting når der er nogle store ting som ligner crap ik ? :crazyeyes:
    Hvorfor skal producenterne altid ødelægge et ellers udemærket spil ved at smide aliens ind i det ? :crazyeyes:
    Det hjælper jo ikke at bruge store mængder tid og energi på at gøre spillets omgivelser realistiske for derefter at smække en 3. klasses alien ind i det hele :crazyeyes:

PS. Hvis de fleste efter sigende skulle fravælge Crysis fordi deres "skod PC´ere" ikke kan trække det, hvorfor har du så valgt det ? :T - De fleste har vel en PC som kan trække Crysis i én eller anden forholdsvis acceptabel grad.

• Klart COD. Ved ikk med Singleplayer, men det er nu heller ikk det jeg spiller mest.. Men i multiplayer vinder COD klart! Synes måske at Crysis ligner BF lidt for meget. Ihvertfald PowerStruggle. Men derfor kan det nu være sjovt alligevel, bare til en afveksling:P

• COD4 er helt i særklasse i forhold til Crysis. Jeg bryder mig overhovedet ikke om sidstnævnte. Kedeligt og uinteressant gameplay i længden. COD4 holder hele vejen igennem med konstant underholdning og en god historie.