Indlæg af Hitman

    Ingen andre der kan bruge en sådan. ?? Bump Bump BUMP :T
    Det er iøvrigt den der i sytemet lige nu men har fået en E6850 i stedet så den skal væk. :cheers:
    Så derfor kører salget også nu på hol.dk

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bygmanbob
    Kunne da godt tænke mig en sådan så jeg byder 650 enten afhentet eller pp :idea:


    Det var hurtigt men det er noteret. Lader den lige kører lidt endnu. ;)

    Der er ikke så meget at sige andet end der stadig er ca 5 md reklamation på den den har en æske og ubrugt køler fra en E6850 som er bedre mig bekendt end den stock til 6600érn. Er ikke slebet eller på andre måder mishandlet og har kun været presset modorat på 3200mhz i oc. HBO 650
    Slå til pris 750,- Alle bud er pp eller afhentet i postnr 3310 i nordsjælland. Husk jeg er chefen i tråden og kan gøre som jeg vil. :T Foreløbig kører den kun her til onsdag aften så smid et bud inden det er for sent. :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Du kan jo godt bruge den som switch, men du må endelig ikke smide den ud, jeg kunne i hvert fald godt bruge den :)


    Smide den ud? nej da den er jo fin som switch. Sad lige og læste noget meget interessant på piratgruppen.dk om man kan skjule sin ip adresse så APG ikke kan finde dig. ;)
    Men hvis du er meget interesseret i den kan du jo smide en PM så kan vi måske finde ud af noget. :9xo

    Jeg har fundet en gammel linksys router BEFSR41 version 3 på en pc huggerplads som ser ud til at virker fint. Men jeg studser lidt over den. Kan den ikke bruges som trådløs og kan den ikke opsættes med WEP kryptering som så mange andre Linksys routere? Nogen der kender modellen eller har et bud så er mere end velkomne til at give jeres besyv med. :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grauballemanden
    ingen der kan bruge en xbox til en billig penge?


    /Grau


    Hvordan fungere det med chip i sådan en fætter? Er det på drevet man booter eller hvad? Og hvis man chipper kan man så stadig spille spil online? Du må undskylde de OT spørgsmål men kunne godt være interesseret i din maskine vil bare høre lidt om mulighederne med en sådan hvis du forstår? ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Kan man få noget bedre for pengene end dette?..


    Computeren skal bruges til at game wow på og til skole arbejde..


    MVH Kenneth.. =)


    Udemærket maskine til de penge når du selv har kabi og skærm. Som det enste ville nok bare lige ofre lidt mere på en større cpu som puma99dk|ganske rigtig siger. men de der ram er nogle fine nogen corsair levere altid gode ram og shg en god service. ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Tror du ikk bare at han ville hører om du ville give nok til at det er besværet værd for ham?.. hvis du alligevel kun vil give 50 kr eller sådan noget kan det jo ikk betale sig for ham, men hvis du derimod vil give 200 kr eller mere for et godt board som du står og mangler kan det jo godt betale sig for ham.. tror det var sådan han mente det..


    MVH Kenneth.. =)


    PsyCho? Tak for opbakningen og jeg har svaret dig på pm skal nok se om jeg kan finde det du søger og det er slet ikke priser på 200,- vi snakker om. :9xo
    Penta50? Har skrevet en pm hvor jeg forklarer stort set det samme som PsyCho skriver her. ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Tænker på, om det kan betale sig at køre et ældre kort i SLI, eller om jeg skulle udskifte til et i 8xxx serien? Skal lige siges at jeg havde tænkt mig at OC'e det andet 7900GS hvis det blev sådan et. Så det svarer faktisk til noget ala. 7900GT - GTX.


    Det er jo en smagssag. Faktisk synes jeg sli gennerelt er noget blær. Tror ikke man får den stor yddelse ud af det hvertfald ikke det dobbelte som nogen tror. Jeg gjode det fordi jeg hacde et 7800Gt liggende og pludselig kunne få et til billigt og så havde jeg selvfølgelig boardet til det. Det system der står nederst er et sekundær da jeg har solgt mit primærer. Næste gang skal jeg have crossfire på x38 chipset i stedet skal bare lige til østen og hente en ny QX cpu som er det enste jeg mangler. men det ser nu meget godt du selv med sådan et par gamle 7800GT :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Så bliver jeg vel nød til at kigge efter noget større. Wallet torture :crazyeyes:


    Right broo. Større psu er du nød til med 2x7900 i sli. :D


    Mindst 520watt til sli med 2 7900 jeg kunne ikke få mit til at kører stabilt med en chill 510w men med den antec 550w spurtede det bare derud af. Større psu er du nød til :9xo
    Kan godt være det var fordi det var en chill skal ikke kunne sige om en antec 500w kan klare det. :cheers:


    Ja ok den retter vi lige til 70,- :D Prisen er steget i det nye år og du skal ikke snydes. :9xo