C O D4 VS: Crysis

Oprindeligt indlæg af janze
    Klart COD. Ved ikk med Singleplayer, men det er nu heller ikk det jeg spiller mest.. Men i multiplayer vinder COD klart! Synes måske at Crysis ligner BF lidt for meget. Ihvertfald PowerStruggle. Men derfor kan det nu være sjovt alligevel, bare til en afveksling:P

det er så det jeg elsker ved det..gameplayet i bf2 er forrygende, men kodningen og patch problemer osv har ødelagt det en del....cod4 kører bare derudaf og virker mere færdigt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Syntes begge er gode på hver deres måde, dog er jeg ret irriteret på Crysis, at det er så teknisk ringe (IMO).

Jeg mener at Crysis er flot, meget flot, men så meget pænere end CoD4 på high er det heller ikke.
    Og CoD4 køre MEGET bedre på stort set alle systemer end Crysis gør, kan i følge mig?

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Klart COD. Ved ikk med Singleplayer, men det er nu heller ikk det jeg spiller mest.. Men i multiplayer vinder COD klart! Synes måske at Crysis ligner BF lidt for meget. Ihvertfald PowerStruggle. Men derfor kan det nu være sjovt alligevel, bare til en afveksling:P

Ked af at sige det til alle Power Struggle Fans og Instant Action(deathmach)fans men multiplayer i Crysis er noget SHIT!!! Men i single player er det et GENIALT spil og jeg fatter ikke hvorfor alle klager om de der aliens DET ER NYT i forholdt til de gamle slimede nogen med to hoveder jeg elsker Crysis' aliens. Jeg elsker CRYSIS!!!!

Oprindeligt indlæg af fredek
    Ked af at sige det til alle Power Struggle Fans og Instant Action(deathmach)fans men multiplayer i Crysis er noget SHIT!!! Men i single player er det et GENIALT spil og jeg fatter ikke hvorfor alle klager om de der aliens DET ER NYT i forholdt til de gamle slimede nogen med to hoveder jeg elsker Crysis' aliens. Jeg elsker CRYSIS!!!!

øhm okey :boxed: Hvordan kan du sige at det er fedt at de aliens i Crysis ligner lort ? :boxed: Er det nyt at aliens i et spil ligner lort ? :))

Singleplayer i Crysis er sgu da for ringe når man først kommer igang med de flyvende aliens der mest af alt ligner en dårlig programmeret blæksprutte der kan flyve :crazyeyes: for slet ikke snakke om slutningen ... nøøj ... fandme lang tid siden jeg har oplevet en slutning som var så ringe. Især når man tænker på hvor opreklameret Crysis har været ... skuffende i høj grad.

• Jeg kender ikke slutningen endnu men er i Core og har set de der aliens og jeg synes at det er førsteklasses aliens. godt gået Crytek :9xo

Ps:Hvilken svaghed er det Crytek har over for cry. Far Cry, Crytek, Cryengine, Cryengine 2, Crysis og et eller andet andet med Cry

Jeg kender ikke slutningen endnu men er i Core og har set de der aliens og jeg synes at det er førsteklasses aliens. godt gået Crytek :9xo

Det er lang tid siden at jeg har gennemført Crysis efterhånden, så kan ikke huske hvor i spillet der er hvad. Men hvis du godt kan li massiv overdrivelse og et spil uden sans for realisme, så er Crysis lige et spil for dig og så vil slutningen lige være din kop the :crazyeyes:

• Tja, hvis jeg skal sige det, så mener jeg, at Crysis er et langt bedre spil.

Gameplayet er meget mere åbent og frit, du kan selv vælge lidt nu og da, og så er Nano-suiten bare fantastisk sjov i brug.

COD4 ser jeg som et flottere COD2 - Bare uden charmen fra COD2. (Banedesignet var bedre i COD2. Husker stadig den der by i Egypten eller hvor det nu var).

COD4 er IMO alt for styret (som en anden bruger sagde), banerne er forholdsvis inskrænkede, og du får intet lov at bestemme selv. Spiller du ikke på en hel bestemt måde, så dør du med sikkerhed. Jeg kunne dog godt lide MP, men så igen, sammenlignet med Halo 3's MP(IMO betydelig bedre), så blev resultatet, at jeg ikke købte COD4 og heller ikke kommer til det. :P
    Og så synes jeg, at banerne var supermonotom i COD4. Det var bare.... hus efter hus. Og at de så prøvede at afveksle med den der flybane. Fin ide, men ikke spændende udført.

Sniperbanen i Ukraine var fed, men igen, ikke det vilde.

COD4 bliver dog reddet af en hæderlig MP-Del.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Men hvis du godt kan li massiv overdrivelse og et spil uden sans for realisme,

Var realisme et af hans kriterier? Og realisme i sig selv gør ikke et spil bedre.

Og til sidst; COD4 er da så hamrendes urealistisk som noget kan være. Du er selv en rambo, der kan hakke en halv hær ned selv, fjenderne hakker bare aftrækkeren på deres AK-47 i bund, men det lader ikke til at gå ud over præcisionen. Og man kan, sjovt nok, klare at blive ramt tusind gange, hvis man bare søger dækning regelmæssigt. I Crysis og Halo 3 er forklaringen da en robot-dragt, men i COD4? Der har man bare super-healer-magi?
    Og hundene... det gør ik' noget de vælter dig... du tager da bare kniven i en fart... realistisk.

COD4 og Crysis er IMO lige urealistiske, forskellen er bare, at Crysis ikke vil skjule det, som COD4 prøver så hårdt på.

Men faktisk, efter at have spillet Half Life 2; The Orange Box, så undrer jeg mig over, at den ikke har slået COD4.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

Ps:Hvilken svaghed er det Crytek har over for cry. Far Cry, Crytek, Cryengine, Cryengine 2, Crysis og et eller andet andet med Cry

Det er nok spil og spilmotorer der er opkaldt efter firmaet, vil jeg tro.

Og jeg har valgt COD4, og jeg kan GODT trække begge spil med alt på high, jeg synes bare Crysis er for kedeligt, og jeg hader virkelig aliens. COD er meget mere realistisk, og det er samtidig pisse fedt gameplay og historie!

Oprindeligt indlæg af secz

Og jeg har valgt COD4, og jeg kan GODT trække begge spil med alt på high, jeg synes bare Crysis er for kedeligt, og jeg hader virkelig aliens. COD er meget mere realistisk, og det er samtidig pisse fedt gameplay og historie!

Jaja men Blizzard for eksempel deres spil hedder jo ikke ''world of blizzard'' og ''warblizzard 3 the frozen blizz'' eller ''diablo 2 the lord of ard'' kan i følge mig det er bare lidt sjovt men det lyder godt men.. kun ved crytek

Oprindeligt indlæg af secz

Historien i COD4 syntes jeg så er lidt lame, er bare ligesom alle andre, pas på en atom krig :))

derudover så syntes jeg sku ikke et spil skal være realistisk for at være sjovt tværtimod, ikke meget sjov i at man dør også kan man ikke spille spillet længere fordi du jo er død... 1 chance ligesom i den virkelig verden :)) :)) :)) :))

Har ikke prøvet MP delen i COD4, men den ser fed ud lige indtil, den del hvor du kan opgradere din våben og du kan stige i rang etc. Nogen der sagde battlefield 2 el. 2142?? Nok den mest irriterende MP del i FFA nogensinde... :crazyeyes:

• Synes selv at COD4 havde den mest fede slutning og seje missioner i Singleplayer, det havde Crysis også kunne bare bedst lide da man kun kæmpede mod mennesker osv, aliens var fede men jeg havde nok hældet til mutanter som i Far Cry. Hvis der ikke var monster med i et Cry spil så var det da skod.
    Multiplayer hænger jeg nok til Crysis, utroligt strategisk især i små planlagte kampe og især i natte kampe.
    Kunne godt se det var en gammel engine i COD4 men trodsalt bedre at bygge på noget der virker end at tage chancen, lige som Alien vs. Predator 2, smart tank. Så ja COD4 er helt sikkert et fedt konsol spil.
    Crysis fik min stemme.

Desuden snyder den video, alle ved da at Call of Duty kaffemaskiner er lavet i Titanium.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• COD4 har 2 fede missioner: Den hvor man er gunner på det c130 fly og så snipermissionen. Ellers syntes jeg at COD4 har mange kedlige missioner som bare er der for fylde. Historien sutter røv og spillet er så liniært det er til at brække sig over. Man bevæger sig kun den vej spillet vil have, ingen frihed overhovedet.

Crysis: Jeg var solgt allerede fra demoen. Spillet har jeg været igennem 3 gange nu(på sværest, savner en endnu sværere grad). Grafikken er så imponerende at alt andet blegner i forhold til det.
    Jeg syntes historien er super spændende og ikke en mission er der bare for fyld. Efter at have gennemført det sad jeg bare med den følelse: GIV MIG MERE. Jeg glæder mig vildt meget til det næste. Plus at sandbox editoren er med som giver mod folket store muligheder for at lave nogen fede mods, glæder mig:)

• jeg stemmer crysis. som jeg valgte efter jeg havde prøvet begge demoer, crysis fangede mig med det samme hvorimod cod4 ikke sagde mig noget. Dog tror jeg at multiplayer er sjovere i cod4. det er ikke noget at skrive hjem om i crysis hvor der tydeligvis er fokuseret på singleplayer oplevelsen, wow for et eventyr, kan ikke vente til crysis2 og grafikken er jo utrolig.

• Først da jeg hørte om rank og det der synes jeg også at det lød lamt! det lød som et eller andet wow agtigt noget med levels^^ men synes du det er fedt nok og hvad jeg ved er det ikke set andre steder. Eneste nedern ting ved det, er at hvis du formaterer, så forsvinder din rank, og du skal starte forfra.. også selvom du feks. har lagt det over på en ekstern

Først da jeg hørte om rank og det der synes jeg også at det lød lamt! det lød som et eller andet wow agtigt noget med levels^^ men synes du det er fedt nok og hvad jeg ved er det ikke set andre steder. Eneste nedern ting ved det, er at hvis du formaterer, så forsvinder din rank, og du skal starte forfra.. også selvom du feks. har lagt det over på en ekstern

Rank er old, BF2 har haft det længe.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af RAC

Rank er old, BF2 har haft det længe.

'

Ja, men de har jo ikke haft det med at man skal være i rank for at få våben, sådan var det i hvert fald ikke da jeg spillede det.