mus og tastatus skal også helst være så lydløse som muligt, så man ikke forstyrrer kone og børn, når man arbejder.
Indlæg af Fragman
-
-
har selv samsung skærme, der er ret gamle, så jeg kan ikke sige at jeg selv er med på noderne, men kig på nogle med 144" hz og en 34 tommer curved.
-
kan personligt anbefale at smide en 1 eller 2 TB mk2 SSD på motherboardet, hvis den har mulighed for det. De er ikke dyre og giver et generelt boost, når man bruger sin PC.
-
ja det er altid sjovt når man har pengene, lysten og ideerne
-
kig evt efter en seasonic med 750w eller mere og det nye vhpwr112 stik
-
de burde virke, men prøv at sætte 1 stav i af gangen, selv nye ramklodser kan der være fejl på
-
godt at høre du fik det ordentligt op at køre
-
tillykke med det nye hardware Hymn, jeg håber du kan mærke forskellen, når de gamle bliver pillet ud.
-
Prøv at høre om en af dine venner har et du kan låne til lige at teste med en weekend
-
en af de bedste mærker er Seasonic imo. de er ikke helt billige, men der er aldrig problemer med dem. hvor store du vil købe er der op til dig, men hellere for store end for små.
-
-
"Ved ramfejl vil PC fryse straks og du kan ikke høre spillet" -ikke altid, hvis det kun er på en af klodserne. jeg kunne sagtens køre alt muligt indtil den skulle skrive på den klods, som der var problem med. Er det ikke rammene er det jo rigtigt nok at sikkert er grafikkortet
-
Jeg har selv oplevet at ramklodserne får fejl efter noget tid, men var så heldig at jeg kunne få dem byttet da de ikke var gamle. Er dine for gamle til reklamasionsretten skal du så have nye.
-
Det kan godt være at det er dine ram der er fejl på, så prøv at checce med 1 klods af gangen.
-
Kingston laver nogle billige ssd m2 hvis dit bundkort kort understøtter dem.
-
Enig med Palle
-
du kunne prøve at søge på google efter en hp 3999 evt, og se om du finder en der møder dine krav
-
har slet ikke zoom på, for bruger den ikke til andet end kigge på tweak og se tv, så det skal passe ind sammen med tvet indstillinger
-
den slags kan mine gamle skærme ikke
-
det er her på chrome på min pc, hele min venstre side er helt hvid/grå og efter reklamerne er den anden side også grå/hvid. det kan være en fejl mellem chrome og forum, for ude i de resterende dele ser det fint ud. det er dog ikke værre end jeg nok skal blive herinde og hygge med jer.