Indlæg af janze

    Hejsa folkens.


    Jeg er Lenovo-bruger, og bruger TrackPoint (den røde dut) hele tiden. Pludselig er der dog sket en bug, der gør, at midterknappen (som man normalt bruger til at scrolle med) og højreklik ikke virker optimalt mere. Højreklik-knappen virker nemlig slet ikke mere, mens funktionen tilsyneladende er rykket med ind på midterknappen. Det vil sige at når jeg trykker midterknappen ind for at scrolle, højreklikker den samtidig, hvilket gør at jeg ikke altid kan scrolle.


    Har søgt lidt på problemet, og de fleste steder skriver de at man skal ind i musesettings, under fanen "UltraNav", hvorfra man kan ændre det. Problemet er bare at under min UltraNav fane, har jeg ingen advanced settings, og jeg kan derfor ikke ændre det. Har prøvet at geninstallere drivere - både ny og ældre version, men dette har ikke gjort nogen forskel.


    Kører Windows 8, og har ikke tidligere i windows 8 leget med musesettings. Da jeg kørte Win 7 kan jeg dog huske at jeg var inde og ændre i det. Det undrer mig derfor meget at de samme settings ikke umiddelbart er der i Win 8.


    Hjælp much appreciated!

    Hejsa folkens.


    Opgraderede tidligere i dag fra Win 7 til Win 8, men da jeg skulle installere Mathcad, som er ret essentiel for min skolegang, fik jeg følgende fejl (attachted)


    Hvis man følger linket, kommer man ind på Microsofts hjemmeside, hvor man kan downloade et fix til windows XP.
    Kan det lade sig gøre at enten bruge det samme fix, eller installere programmet på anden vis?


    Edit: Har fundet ud af det. Læste forkert på hjemmesiden - hotfixet var ikke blot til windows. Undskyld! :oops:

    Halløjsa.
    Skal til at købe mobil, og har besluttet mig for at gøre det ved 3 for at få det bedste abonnement muligt de første 6 måneder jeg har mobilen, og det er samtidig et at de billigste steder.. Anyway, spørgsmålet går ud på fra hvornår og til hvornår tæller de 6 måneder?
    Hvis jeg bestiller nu, skal jeg så betale de første 399, som abonnementet koster i måneden, med det samme, og så igen til den første septemper, eller tæller det kalendermåneder frem, hvilket vil sige at jeg så føste skal betale for næste måned omkring d. 20 september, eller hvordan ser det ud? :)


    -Johan

    Hvordan er overfladen på de to?
    518'eren ligner lidt den sølvgrå G7'er hvis overflade nemt bliver fedtet - hvilket er et klart minus.
    G500 ligner lidt spiderman udgaven af G5'eren, hvilket jeg igen synes er for rugt ;) Men det ser også ud til at det er en mellem vare af de to G5 udgaver? :)

    Halløjsa..


    Har igennem 4 år været utrolig glad for min Logitech G5 mus, men pga. løs forbindelse, begynder den så småt at irritere mig. Ville ikke have haft noget imod at skaffe mig en ny g5(altså den rustfarvede udgave, ikke den blå spiderman udgave), men det virker umiddelbart ikke til at det er noget som kan skaffes (ihvertfald ikke iflg. edbpriser.dk samt flere andre steder).
    Ville derfor høre hvad i vil anbefale mig at købe i stedet. Musen bruges hovedsageligt til almindeligt skole/fritidsforbrug, men også en gang imellem til lidt gaming. Er ikke tilhænger af en mini mus, og det gør ikke noget om den er med eller uden kabel. Prisniveauet ligger selvfølgelig herefter, da det som sagt ikke behøver at være nogen G9 eller sådan noget i den stil..


    Håber i kan hjælpe :)


    Hilsen Johan

    Nej, er jeg bage for at du ikke gør ;) Prøver lige at forklare igen:)


    I min Dokuments mappe (se billede), er der i selve hovedvinduet nogle popned menuer (My dokuments og public dokuments), som er de mapper som er tilføjet til biblioteket. I min musik mappe, er der ingen popned menuer, på trods af at der ligeledes er to mapper tilføjet til biblioteket.
    I stedet for at dele de to tilføjede mapper op hver for sig, og placere nogle store fede popned knapper, blander den bare undermapperne fra de to mapper.. Whyyy?? Har tjekket de to mappers mappeindstillinger, og de er ens.. :(

    Men det ændre ikke ved at der kommer dem der popned menuer(hvor den deler de tilføjede mapper op), istedet for at den bare blander indholdet fra de tilføjede mapper (som den gør i musik mappen, hvor både de mapper som ligger under "my music" og "public music" ligger blandet i biblioteket)

    Sweet_Dane : Tak for "start" hjælpen :) Kan det virkelig passe at man ikke selv kan bestemme om man vil have mere end to?:S Det giver jo ikke mange flere "hurtige" muligheder end Fuld kraft og ingen kraft..


    gaming-king : Det var ikke helt det jeg mente.. Har nogle billeder at hvad jeg mente.. Vil have fx dokumenter mappen til at se ud som musik mappen:


    [Blocked Image: http://i35.tinypic.com/300s461.jpg]


    [Blocked Image: http://i37.tinypic.com/x40npt.jpg]

    Har lige fået min nye Windows 7 bærbar af min HTX, men der er et par småting som jeg er lidt utilfreds med: (skal lige siges at jeg egentlig også havde problemer med noget af det i Vista)
    Når jeg trykker på batteri ikonet i højre hjørne, får man kun to muligheder at vælge imellem. Er der ikke en måde man kan få flere på?
    Når man trykker på start, har jeg oppe til højre mit brugernavn, dokumenter, billeder og musik. Er der ikke en måde at tilføje fx en "Games" mappe?
    Når jeg browser min computer, har jeg ude til venstre, bagefter "desktop", de såkaldte "libraries". Hvis jeg trykker på "music" får jeg listen over alt mit musik, som om det ligger i den mappe, selvom det ikke gør, men hvis jeg trykker på de andre biblioteker, får jeg nogle "popned menuer" hvor de lister de forskellige destinationer jeg har tilføjet til det bibliotek, og herefter de mapper/filer som ligger i de forskellige destinationer.. Er der ikke noget jeg kan gøre, så det bliver ligesom i musik biblioteket, hvor jeg har alle filer, både dem fra "My Music", og dem fra "Shared Music" ??


    Håber i forstår mine små problemer ;) Det kan godt ske at jeg har formuleret mig som en spasser, men klokken er vist også til det ;)


    Hilsen Janze

    Den "første" del af min oplader (stikket fra stikkontakten til "opladeren") er gået i stykker, og jeg skal have købt mit et nyt kabel. På kablet står der LS-15 250v 2.5a Linetek. Det jeg vil er bare, om det er et sådant her kabel som jeg skal købe:
    http://www.shg.dk/Stroem-Kabler-(Ekstern)/IBM-1.8m2.5A-250VDK-Line-Cord-2160447.html ??

    Har lige formateret min pc, lavede to partioner - en på 30 GB(C med windows) og en på 200. Efter en dag, kommer der en besked om at C drevet er fyldt. Dette kan jeg ikke forstå, så jeg markerer alle mapper som ligger på c drevet(skjulte incl.) og den siger at de fylder under 20 GB, altså er der 10 gb fyldt, som umiddelbart ikke bliver brugt.. Den bliver dog ved med at påstå at der ikke er mere plads så mit spørgsmål er: Hvor er disse 10 gb blevet af?

    Kom til at deaktivere mine bærbar højtalere inde i kontrolpanelet på min pc, så de er forsvundet helt fra "computerens overflade".. Hvordan får jeg dem tilbage?

    Skal skrive en obligatorisk selvvalgt opgave om en måned, og skal derfor have valgt mig 100% ind på emnet. Som overemne har jeg valgt "teknologi historie", men jeg har ikke valgt helt præcist hvad jeg vil arbejde med..
    Nogle forslag? :)