C O D4 VS: Crysis

Oprindeligt indlæg af Jeppe

'

Ja, men de har jo ikke haft det med at man skal være i rank for at få våben, sådan var det i hvert fald ikke da jeg spillede det.

Man skal vel ikke have en bestemt rank for at få våben?? Så løber du rundt uden våben til at starte med? :D

I Bf2 så fik du nye våben når du steg i rang, og BF2142 er der endnu flere undlocks...

Det ødelagde MP delen, fordi folk bare tænkte på at få point... :crazyeyes:

• Han behøver jo ikke købe spillet for at stemme vel.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Jeg stemte crysis da jeg synes det er et vold fedt spil. Skal da også have fat i COD4. Men detaljerne i crysis er helt vildt. Mig og en kammerat sad og spillede det hele aftenen igår og der er vildt mange detaljer i spillet. Det er fed når man prøver og skyde headshot på folk i crysis og man så ikke rammer helt rigtigt så flyver deres hat bare af :D

Oprindeligt indlæg af janze
    du kan jo ikk bedømme noget ud fra en demo...

Det giver da et hurtigt resume af spillet ellers vil man nok ikke udgive dem.

Så Crysis Demo Vs. COD 4 Demo.

Crysis er uden tvivl vinderen.

Efter demo gameplayet foretrækker jeg også crysis det eneste du gør i COD 4 er at dræbe.

Og så lige lidt negativt om COD 4 demoen.

Da jeg gik igennem en dør og et minut senere var tilbage ved den var den lukket og låst.

Mærkeligt terrorister.

Og lige pludselig var der et hul i hegnet selvom hegnet var helt før?

JAJAJA, COD 4 er sjovt men det kan ikke måle sig med Crysis.

Crysis slår COD 4 på alle positive måder.

Hvorimod COD 4 slår Crysis på alle negative måder...

Ps:Nu ved jeg at jeg vil få endeløse klager fra COD fans :D.

• Hvad gør du i Crysis ud over at dræbe?:S

og hvis du lige tager den bane igen og kigger efter, så vil du se at der er en der skærer hul i hegnet...

og imo så er gameplayet i cod altså bedre end Crysis.. men det er vel en smagssag.. og hva mener du med at cod slår crysis på alle negative måder?

• Giver Janze ret og crysis er da en del værre da det er rumvæsner man kæmper imod som gør spillet total urealistisk, derimod cod4 er det "Rigtige" mænd man kæmper imod. Og der er da i hvert fald lige så mange minuser ved Crysis som ved cod4.

• efter at have spillet endnu mere cod4..den fulde version, så må jeg indrøme at det er mere vanedannende...og deres singleplayer del er da også noget man kan bruge mange ting på....grafikken er faktisk lidt for pæn, for det er satme svært at se hvem der er med eller mod en...men modsat bf2 så virker spillet "klart til udgivelse" og jeg har ikke oplevet nogle store bugs eller lign endnu...crysis derimod siger mig absolut intet...det har intet med realisme at gøre, så imo kan man ikke rigtigt sammenligne dem.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    efter at have spillet endnu mere cod4..den fulde version, så må jeg indrøme at det er mere vanedannende...og deres singleplayer del er da også noget man kan bruge mange ting på....grafikken er faktisk lidt for pæn, for det er satme svært at se hvem der er med eller mod en...men modsat bf2 så virker spillet "klart til udgivelse" og jeg har ikke oplevet nogle store bugs eller lign endnu...crysis derimod siger mig absolut intet...det har intet med realisme at gøre, så imo kan man ikke rigtigt sammenligne dem.

Som en anden har sagt før i tråden.

Var realisme et af hans kriterier? Og realisme i sig selv gør ikke et spil bedre.

Og til sidst; COD4 er da så hamrendes urealistisk som noget kan være. Du er selv en rambo, der kan hakke en halv hær ned selv, fjenderne hakker bare aftrækkeren på deres AK-47 i bund, men det lader ikke til at gå ud over præcisionen. Og man kan, sjovt nok, klare at blive ramt tusind gange, hvis man bare søger dækning regelmæssigt. I Crysis og Halo 3 er forklaringen da en robot-dragt, men i COD4? Der har man bare super-healer-magi?
    Og hundene... det gør ik' noget de vælter dig... du tager da bare kniven i en fart... realistisk.

COD4 og Crysis er IMO lige urealistiske, forskellen er bare, at Crysis ikke vil skjule det, som COD4 prøver så hårdt på.

Men faktisk, efter at have spillet Half Life 2; The Orange Box, så undrer jeg mig over, at den ikke har slået COD4.

• 1.
    Man kan snige sig igennem en lejr måske op i et tårn hvor der er en sniper du bruge maximum strengh slår ham ned tager sniperen og skyde resten af lejren ned.
    (jaja der dræber man også men en anden måde end cod4.

2.
    Der er en mindre hær foran dig du har ikke flere granater eller en granatkaster på dit gevær. Men ved siden af dig er der en eksplosiv tønde(som bevæger sig når du skyder :D)du skyder på den tager den hurtigt op i hænderne og kaster den over på nordkoreanerne.
    (jaja der dræber man også men en anden måden end i cod4.

3.
    Du tager cloak på sniger dig langsomt gennem en lehr pludselig bliver du opdaget så går du hurtigt i maximum speed ud i skoven uden for lejren kaster dig ned på jorden og kravler væk.

4.
    Du downloader filer fra computere.

5.
    Du deaktiverer GPS jammers(hvad en det er).

Ps:Jaaa nu får jeg fler' klager :clap:

• 1. realisme er for mig noget der gør et spil bedre..og det er også min mening der bliver spurgt om..

2. har ikke oplevet nogle hunde i multiplayer som jeg spiller mest, og der er man nærmest død med det samme, hvis fjenden ser en først..men dog ikke så hurtigt at man ikke har en chance, og jo rekyl har våbnene da masser af, men de kan jo forbedres, når man unlocker nye gadgets....men gameplay over alt er min holdning, så det skal heller ikke være for realistisk...og der har cod4 en rigtig god balance.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg synes helt klart at COD 4 er bedst! Det er to meget forskellige spil og jeg bryder mig slet ikke om stilen i Crysis...

EDIT: MOHA kan også varmt anbefales! :)

* 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

Rettet en gang, sidst af SpRoX ().

• Jeg glemte lige at sige at call of duty er et mega fedt spil og jeg absolut køber det men jeg foretrækker Crysis.

Giver Janze ret og crysis er da en del værre da det er rumvæsner man kæmper imod som gør spillet total urealistisk, derimod cod4 er det "Rigtige" mænd man kæmper imod. Og der er da i hvert fald lige så mange minuser ved Crysis som ved cod4.

Hvis du synes at Crysis er så dårligt hvorfor er det så i din signatur? :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af fredek

Hvis du synes at Crysis er så dårligt hvorfor er det så i din signatur? :crazyeyes:

Synes overhovedet ikke crysis er dårligt har jeg ikke på noget tidspunkt sagt, men COD4 ER BEDRE :P Kan ikke laves om på og det er en gang vrøvl du siger længere oppe hvis du spørger mig? Måske fordi du spiller easy?

Synes overhovedet ikke crysis er dårligt har jeg ikke på noget tidspunkt sagt, men COD4 ER BEDRE :P Kan ikke laves om på og det er en gang vrøvl du siger længere oppe hvis du spørger mig? Måske fordi du spiller easy?

Ok undskyld det lød det som og ja jeg spiller på easy men hvad forskel gør det.

Det er jo nemlig forskellen, på easy kan du jo storme gennem dét hele, kan du satme ikke på hard!

Ok så en af dem er forkert men resten har jeg ret i.

• nøh det ændrer nu på hele realismen....du skal nærmest ikke såres, rekylet på våbnene bliver sværere osv osv..så det ændrer faktisk på alt....