Indlæg af guGGe

    Hey tweak


    Fik en Logitech G933 Artemis Wireless i dag, men den har mistet lyden i venstre side helt. Den blev kort tilsluttet til en bærbar og virkede upåklageligt der. Efter jeg fik den sat til stationær og opdateret firmware og hentet programmet til den kunne jeg ikke høre noget i venstre side. Jeg testede aldrig om det virkede før opdatering på stationær, men selv om jeg skifter den over til bærbar virker det stadig ikke.
    Har prøvet at lave en firmware reset, men om det lykkes ved jeg ikke helt, men uden held.


    Hvad pokker er det der foregår her, håber I kan hjælpe.

    Hm den skriver


    Virtual disk service error:
    Oprydning er ikke tilladt på den aktuelle start-, system-, sudefuk-, crashdump- eller dvalediskenhed



    Jeg har prøvet hvor den er "slettet" inde på computeradministration og hvor den havde drevbogstav E, begge fejlmelding begge gange

    Har en Western Digital HDD på 1 TB jeg bruger som lager, eller rettere brugte som lager. Da jeg opgraderede fra win7 til win10, har jeg mistet kontrollen over min lager hdd. Den er til at finde inde under Denne PC - Administrer og så Lager - Diskhåndtering, hvor jeg prøver at lave den standard med at allokere, give den et sti navn og få den formattere og sådan. Ingen ting må jeg gøre, den fejler hvis jeg sletter diskenheden og prøver at oprettede det hele igen.


    Den skriver 2 fejl som er følgende:


    Diskenheden blev oprettet, men den blev ikke formateret. Du kan forsøge at udføre formateringen igen ved at udføre handlingen Formater.


    næste fejl er


    Diskenheden blev oprettet, men den blev ikke knyttet til en adgangssti. Du kan forsøge at tilknytte adgangstien igen ved at udføre handlingen Skift drevbogstav og sti.





    Efter de fejl kan jeg så kun få oprettet en drevbogstav, men aldrig formatere den eller få adgang til den.



    Jeg får altid samme besked hvis jeg prøver at gå ind på den:
    E:\ er ikke tilgængelig.
    Enheden er ikke klar


    Prøver jeg at formatere siger den:
    Diskenhende kan ikke formateres, fordi den er offline. Prøv at gøre diskenheden online ved først at tildele den et drevbogstav eller en sti.


    Hvilket jo ikke giver mening, når den lige selv har kaldt den for E, hvilket må indikere den altså har en drevbogstav?



    Hvad pokker er det jeg misser her, kan simpelhen ikke finde en løsning på dette problem, håber I kan hjælpe!

    Hey tweak!


    Står og skal have fat i en måde at afspille film fra netflix og de enkelte dvd'er jeg har overført til en ekstern hdd. Har set på chromecast, men må indrømme det, at jeg ikke kan afspille lokale filer er nødvendigt for mig. Hvilke andre apparater er der at se på, har fundet en roku der så vidt jeg kan se kan klare det. Dog vil jeg da helst kunne få afklaret om sådan en er pengene værd.


    Den skal helst være godt fremtidssikret, forstået på den måde at 4k vil være et stort plus! :)

    Lyder nice nok, hvad side har du brugt til at se priser?

    En kammerat tror ikke man kan sætte en computer sammen med lige så gode specs som en konsol, men så vidt jeg husker er det muligt. Jeg har undersøgt det lidt, men kan kun finde engelske versioner af denne debat. Hvis vi siger en PS4 til 3000 kr skal konkurrere med en computer hvor mus/tastatur er med. Hvordan kan vi klare os som pc forbrugere specs.


    Er pc virkelig en dyre fornøjelse hvis vi ikke betragter spil priser og går ud fra begge parter har en skærm.



    Eksempler:


    http://www.reddit.com/r/builda…a_pc_thats_more_powerful/


    http://www.toptengamer.com/400-pc-build-vs-ps4/

    Hej Tweak!




    Jeg er løbet ind i nogle problemer som er ret så underlig med min browser/generelt net. Jeg bruger Chrome til at surfe på nettet, men er ikke sikker på det er relavant. Da jeg også kan opleve problemer i steam.


    Problemet ligger i at jeg mister hastigheden, det tager simpelhen tusind år at loade eller også får jeg fejl og jeg kan prøve at genindlæse.
    Jeg har ofte spil kørenden samtidig, men eneste jeg oplever der er at min MS maks stiger med 4-5ms. Hvilket man ikke rigtig kan mærke derinde, men det er som om det er en verden til forskel på når jeg browser og det kører normalt til hvor det er "nede".


    Det virker usandsynlig tilfældig, jeg har ret svært med at vurdere hvor fejlen kan ligge. Når et spil som WoW ikke mister meget ms, men steam og chrome bogstavligtalt ikke virker.


    Min roommate er ikke lige så påvirket af det som jeg er, vi kan ikke med garanti sige det er samme problem eller om han bare tilfældig er uheldig med at spil ikke virker optimal.


    Netværkskortet der bliver brugt er det der sidder i min bundkort (Signatur giver info)


    Jeg har prøvet at genstarte computeren, logge ud og slukke alle spil. Dog er der ingen linje imellem hvornår det virker eller ikke virker. Det er som sagt meget tilfældigt hvornår det er langtsom og normalt.


    Internet udbyder er Yousee med 60/10Mbits, ofte ligger den over de 60 mbs.


    Ved ikke helt hvad info der kan være vigtig i denne kategori, men skriv endelig hvis I har en idé eller spørgsmål om noget. Vil gerne have styr på det så det er mere stabilt end det her :S

    Sådan en T100 har en Micro-HDMI stik, men jeg vil gerne kunne taget at stikke et stik i og vise film eller lignende på en anden skærm.
    Kan en Adapterstik HDMI hun / Mini HDMI han gøre dette uden at kvalitet tager skade?
    Er grafikkortet for lille til at kunne følge med?

    Nu har jeg udskudt at købe en bærbar nok efterhånden, da jeg skal snart bruge den i skolen. Super mange krav har jeg ikke, dog er den eneste mærke jeg igen for anbefalet er en Asus.


    Jeg faldt over en Asus transformer T100, men blev lidt usikker om det ikke gør den meget skrøbelig at kunne være tablet og bærbar?


    Nogen der har erfaringer med den eller lignende produkter?


    Hvis I ikke synes den er pengene værd, er der en i kan anbefale til skole brug?


    Krav:
    SSD


    Pris:
    3000-3500

    Jeg har fået internet fra yousee og mangler en router til et rum så vores trådløse enheder kan få wiki.


    Hvilken mærke er bedst at bruge til en Netgear CG3700EMR?


    vi har 60/10 Mbit.
    Kommer til at være 2 stationær, 2 bærbare og 2 smartphones på konstant.


    Vi spiller og Downloader ofte, streamer etc.


    Skal vi have router, eller kan man nøjes med en hub?

    waoo og stofa levere ikke, så det er faktisk kun yousee :(


    Virker bare lort at skulle betale for tv kanaler man aldrig vil bruge. Kan være man er tvunget til en bland selv pakke, så det i det mindste kan give nogle gode kanaler.