Problemer med Internet udbyder

  • TDC her.. Har aldrig haft problemer :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hmm synes nu "3" for lidt for god bedømmelse :rolleyes: kender 5 der har haft en "3" mobil 2 af dem gik i stykker kunne ikke laves og de har ikke fået nogen penge retur og de sidste har konstant problemer med deres ½ udviklede lorte software :( er glad for jeg ikke købte en alligevele


    Kender to som har haft deres telefoner.. Og begge er gået i "kramper" efter et par måneder.. Den enes telefon lavede om på sproget og flyttede rundt på alle menuer.. samtidigt med at skærm billedet vendte på hovedet.. :rolleyes: Den anden gik hvis bare i sort .. :(


    Min menning om 3 er sådan set den samme som din tror jeg.. De burde udvikle deres software en hel del bedre før de udgav den..


    Men det er jo et nyt selskab så lad os nu se hvordan det ser ud om et par år.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Cybercity 2m/128. Ingen problemer. Har dog spurgt om jeg kunne bytte til 1M/512 el.
    Men "der er kun tilbud på dl"........
    Har spurgt folk, jeg spiller online med, om jeg "lagger", men det ser det ikke ud til.


    Hvor meget betaler du for den ?
    Jeg betaler nemlig 429 kr. for min 3072/320 ( 128 ) !

  • Cybercity.
    Ingen problemer med internettet.
    Dog har jeg opdateret firewaren på deres routere pga. den gik langsom i perioder.
    Det hjalp på problemet, og har ikke haft problemer siden.


    2048/256

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Kører med 2048/256 gennem CyberCity. Sidste weekend var der nogle problemer med at den blev ved med at hoppe af og på hvilket gjorde det besværligt at spille online. Men udover det har jeg ikke haft nogen problemer. Og har det desuden ikke mere :)

  • hmm det er faktisk meget "sjovt" et der næsten er 50/50 og det er egentligt lidt stræmmende

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Har 2mbit TDC (Ligenu 4 mbit)
    Det har aldrig kørt bedre end det gør nu, især kan man godt mærke at man har fået 512 UL.


    Har da haft nogle problemer i tidens løb, men ikke nogen der ikke kunne ordnes eller fik mig til at skifte selskab.
    Elsker TDC's hotline, de har sgu altid åben :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hmm det er faktisk meget "sjovt" et der næsten er 50/50 og det er egentligt lidt stræmmende


    Det er sgu næsten skræmmende at ~50 % ALDRIG har haft problemer med en ISP ... Hvad er chancen for det ?... :boxed:


    Før eller siden er det jo meget normalt at rende ind i problemer ... i større eller mindre grad ...


    Små sjældne problemer kan man overleve ... Det er de store og belastende problemer man får mavesår af ... men det er jo alle "problemer" ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er sgu næsten skræmmende at ~50 % ALDRIG har haft problemer med en ISP ... Hvad er chancen for det ?... :boxed:


    hehe got at point :)
    Tror vist nok at en gennemsnitlig TDC kunde ringer 3 gange om året. Der er så mange der ikke ringer og andre der skal få sig et liv og ikke at ringe ind hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • DLG Tele 512/256


    Ingen problemer bortset fra deres hotline som ikke var til meget hjælp, da internettet ikke virkede. Så ringede vi til TDC og de sagde at vi skulle slukke alt og tænde det igen 1 time senere. Det hjalp og det har kørt upåklageligt siden. TDC kan godt have nogle høje priser osv. men deres hotline er sku GULD :clap:

  • Har Elro 1/1Mbit i ca. 1 år også lige pludselige midt i Januar så blev den noget langsomere! Så jeg rindede til til dem og spurgte hva der var galt, de fortalte mig så at den var blevet u stabil så de havde sænket den til en 768/768... Fatter bare hat af det, for hvordan kan den ligepludeselig blive ustabil og så bare sænke den uden at tjekke hva der er gået galt? Den har jo trods alt kørt upåklageligt i et år :roller:


    Pentium4 2,8b Ghz
    ASUS P4SDX
    Piont of Veiw GForce FX 5600XT 256 DDR
    2*120 GB Seagate Barrcuda
    Kingston 512 DDR pc2700

  • Ingen problemer med CyberCity gennem mine 8 år som kunde hos dem.


    Har både haft 56K, ISDN og ADSL hos dem, aldrig så meget som et lille problem!

  • Har ikke haft problemer med TDC :D Men brokker / tuder tit over at deres standard ul-speed for deres adsl-produkt kun er 128 :S Kan jeg virkelig ikke bruge til en skid, og forstår ikke hvordan de kan få sig til at tage ekstra for bare at få 256 i ul.
    Men den gamle har desværre valgt at skifte over til DLG noget. Skal også rive hovedet af ham for den gerning, "if it ain't broke, don't fix it!". Og TDC har aldrig været problemfyldt. Så håber bare lidt på at det hersens DLG kører upåklageligt X(