Indlæg af Cyrus

    Hvis alle threads der ikke indeholdt mening skulle lukkes... så kunne tweak.dk da lige så godt fjerne hele off-topic sektionen.. Men.. fair nok.. Det er jo ikke mig der er "administrator"

    Nu har jeg siddet og stenet lidt rundt herinde. Længe siden jeg har gjort det hehe. Og jeg har set en masse posts fra KarGa og FØJ et skummelt billede. Gives me the creeps :P

    Firefox HELT klart!! glem alt om avant og sådan noget shit det er bare IE med nyt skin og popup blocker. går amok hvis jeg er tvunget til at bruge IE pga. siden ikke understøtter Firefox e.l. hehe såå.. Firefox!!!

    cool endnu en Sønderborg rocker ;) Jeg synes bare den virker meget kantet. Som om spillet kun er halvfærdigudviklet.. Men ender sikkert stadig med at spille det før eller siden...


    Svinger temperaturen på din CPU fra 27 til 45 grader?? For det er ikke specielt godt når du kører med AMD.. Det gør ikke noget den er høj men den må ikke svinge så galt der. Et par minutter eller 5 efter opstart skulle temperaturen gerne være stabil... Hvis ikke ville jeg mene det er problemet..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Grafikken er sgu helt fin. Ægte blizzard grafik. Det er jo ikke meningen det skal være fotorealistisk.


    Nej nej self. ikke fotorealistisk.. Meeen.. Kantede og mærkelig?`Det kalder jeg godt nok ikke for blizzard grafik.. Deres trailer for WoW! Se DET er blizzard grafik. De mistede den ved Warcraft 3. Der er for meget tegnefilm over det. Og det er alt for kantet :] Nu har jeg naturligvis ikke set det på min egen maskine men jeg har godt nok gloet på mange screens hehe

    Jeg har spillet guitar siden jeg var 12-13 år. Og er 20 i dag.. Og jeg mener selv at være kommet ret godt fra det. Så vidt jeg husker havde jeg ikke de store problemer med at lære det fordi en af mine venner er suveræn til at spille guitar og allerede dengang havde han spillet i 7 år såå.. Men det er måske lidt svært at komme i gang på egen hånd.. Men det grundlæggende er let nok. De første akkorder kommer hurtigt.. men svært at lære at skifte hurtigt imellem dem.. Men det kommer ;) Har spillet til en del koncerter bl.a. i Ålborg og Ebeltoft.. Kommer selv fra Sønderborg. Har også været med på en CD.. Men hæng i, det kommer :)

    Kører med 2048/256 gennem CyberCity. Sidste weekend var der nogle problemer med at den blev ved med at hoppe af og på hvilket gjorde det besværligt at spille online. Men udover det har jeg ikke haft nogen problemer. Og har det desuden ikke mere :)

    Lige siden jeg allerførste gang hørte om World of WarCraft har jeg lige siden gået og slet ikke kunne vente. I mellemtiden købte jeg så Lineage 2 som jeg så ville spille først fordi jeg havde hørt en masse dårligt om WoW betaen. Siden har jeg mange MANGE gange fået rigtig meget lyst til at spille det fordi jeg har hørt så meget godt om det og læst så meget fedt om det. Men hver eneste gang jeg får lyst til at spille det går jeg ind på worldofwarcraft.com og glor lidt rundt på screens osv. Og det afskræmmer mig godt nok.. Grafikken stinker bare for vildt! Det tror jeg virkelig ikke jeg ville kunne holde ud at sidde og glo på? Eller er det bare mig?? :lame:

    Hallo :)
    Er lige gået i gang med at spille "Caesar 3 ripoff" spillet Pharaoh, hvilket jeg egentlig synes er federe end Caesar 3...


    Jeg er kommet til en bane hvor man skal bygge et monument og jeg kan ikke få folk til at bygge det... Nogen der kender spillet og ved hvordan man gør det??


    På forhånd tak