Problemer med Internet udbyder

  • Har ingen problemer har haft med mit TDC medarbejderbredbånd :clap:


    Forbindelsen startede med at kører PPPoE :chain:, og det var jo egentlig fint nok, indtil at min router altså døde. Så ringede jeg ind og fik den lavet om, det skulle tage 10 timer, sagde supporteren. Omkring 5 sekunder efter disconnectede min forbindelse. Jeg kunne nu fjerne routeren og bruge min switch i stedet :clap:.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Har ingen problemer har haft med mit TDC medarbejderbredbånd :clap:


    Forbindelsen startede med at kører PPPoE :chain:, og det var jo egentlig fint nok, indtil at min router altså døde. Så ringede jeg ind og fik den lavet om, det skulle tage 10 timer, sagde supporteren. Omkring 5 sekunder efter disconnectede min forbindelse. Jeg kunne nu fjerne routeren og bruge min switch i stedet :clap:.


    Så du kører både uden router og modem?

  • Jeg har Webspeed fra TDC, og er yderst tilfreds med det.
    De små problemer jeg har haft, er blevet rettet så hurtigt at man ikke engang kunne nå at hidse sig op over det.
    TDC er måske nok lidt dyrere end andre, men jeg har kun oplevet "Top-Service" og det vil jeg godt give lidt ekstra for.

  • Har både Stofa og Tele2, og er meget tilfreds.


    Men da jeg havde TDC... Kan ikke nævnes med pæne ord.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Problemer med TDC:


    Betalt for en hurtigere hastighed end vi fik uden vi vidste det.


    Fejl på vores linie i 2 mdr, hvor halvdelen af vores kabler bliver spillet ad, og vi har TDC mænd hos os flere gange. Udskiftet af modem osv, hvor de til sidst ser at der sørme er kommet en begrænsning på linien på 3 kb/sek - flot!



    Debitel:


    Uventede, for store, regninger.