Indlæg af Shak

Jeg har endu ikke oplevet at LG har lavet en god telefon.. Der er både masser af softwarefejl (som man nok kan se bort fra denne gang) og masser af hardwarefejl.. Så dem ville jeg personligt holde mig fra..

Omvendt synes jeg ikke iPhone 5s dårlige anodisering er særlig spændende..

Hvilke LG mobiler har du i realiteten prøvet?

Der er gået lang tid siden O2X fadæsen, og LG er kommet langt.

HW mæssigt er der ikke en finger at sætte på dem mer. De levere bla retina display til iPhones, og har en af de bedste hvis ikke den bedste skærm teknologi på markedet, og er teknologisk langt fremme i sko'ne.

Tror heller ikke på Google ville sætte deres ry og rygte på spil, med en producent er ikke kan levere varen.

Med hensyn software opdateringer er LG ikke de hurtigeste. Men da softwaren kommer direkte fra Google er det ikke noget at bekymre sig for, med hensyn til N4

Efter android har lanceret deres project butter med jelly bean kører android som en drøm.

Apple har også fået ridser i lakken bogstavlig talt, med deres iPhone5. Da utallige telefon havde mærker eller ridser i den, direkte fra farbrikken af. IOS mangler i den grad nyskabelse, da det stort set, ikke har ændret sig siden 2007.

Når det er sagt, vil jeg gerne sige, jeg ejer selv apple produkter, så det er ikke fordi jeg er apple hater, og deres pads finder man ikke bedre andre steder. Men på andre fronter savner jeg i den grad fornyelse.

God holdning at have.

Jeg har det sådan, at jeg kaster med glæde lidt mønt afsted, for at støtte folk der har brugt meget tid og energi på noget, jeg synes er godt! ;)

Hejsa Tweakers!

Betragter mig selv som lidt af en smartphone nørd, og jeg ville meget gerne se hvordan i har sat jeres op, med widgets og lockscreens osv. :D

Smider selv et par billeder på, en gang imorgen :rules:

En hver der har læst mine indlæg omkring Apple ved udemærket godt jeg er imod deres måde at drive forretning på. Og at man ikke respektere ham som person, må så for folks egen regning. Men at nogle er så fatsvage at de ikke forstår hvor meget den mand har gjort for smartphone market igennem 15år. Havde det ikke været for den mand og Apple, havde vi overhovedet ikke været hvor vi er idag. Manges kommentarer er baseret på de ikke kan lide selve produktet, uden overhovedet at få fat i det brede spektre. Jeg kan ikke andet end ha respekt for den mand, og mange af de ting han har gjort.

Oprindeligt indlæg af dna
    Ja, det er trist at han er død, men vi vidste jo alle hvor det bar hen. Det er jo også trist hver gang alle mulige andre dør. Jeg synes ærlig talt at han er løftet op på en piedestal, hvor han ikke hører til.

Anders

Hej Anders

At det ikke betyder noget for dig, er jeg egentlig rimelig ligeglad med, for at være helt ærlig.

Jobs, har betydet enormt meget for smartphone og gadget teknologien, har været med til at rykke andre producenter til at måtte knokle endnu mer for at gøre deres produkter bedre. Og har været til gavn for rigtig mange millioner mennesker.

Det mindste du kan vise er da en smule respekt. Og spar mig for dine respektløse opstød.

På forhånd tak
    Stefan.

Ja det er alt for tidlig at gå bort!

Selvom jeg er stor modstander af den måde Apple kører tingene på og deres politik, har jeg altid haft dyb respekt ham. Han har virkelig gjort meget for at smartphone teknologien er hvor den er idag.

Oprindeligt indlæg af Renegger
    Der er da ikke mange ( hvis der er en eneste overhovedet) mobilproducenter, der laver 100% deres egen hardware, så det er da lidt underligt at klantre Apple for at få deres dele fra andre ;)

Vil give jordbaer ret i de to muligheder (dog kan Sensation tilføjes til nummer 1 sammen med Galaxy S2 :)

Jeg har heller ikke sagt noget om at alle producenter skal lave alt hardware selv. Det ville være ret utænkeligt. Men jeg konstaterede bare, at hvis de brugte lige så meget tid og lige så mange penge, på at udvikle hardware, som de bruger på retsager, ville deres telefoner være langt mer konkurrence dygtige.

Nu er skærmen ikke alt på en telefon, hastigheden har mer at sige. Root den med CM7 og Sæt dem op imod hinanden og Nexus'en vinder til hver en tid.

iPhones Retina skærm er flot, ja. Men det er ikke en Amoled. Den sorte farve er fesen grålig, ikke særlig kønt. Står det til mig, vælger jeg Amoled/S-led/s-led plus frem for s-lcd til hver en tid. Kontrasten og den store farve er bare flottere at se på!

Og ja Nexus One løber klart fra 4eren selv om den er ca 6måneder ældre.

Det er langt fra de bedste komponenter de bruger, for dem vil Samsung og LG ikke sælge til apple, dem vil de selvfølge bruge selv. Samsung har fx patent på S-Amoled/plus, som de aldrig får lov at bruge, det samme gælder for deres dual core processere fx.

Nu er der over 20 forskellig producenter der laver android, win7 og symbian telefonen, der for kommer der ofte telefoner ud, hvilket vel ikke er så mærkeligt? Det er også pga at android er open source, der giver andre producenter mulighed for at udvikle på det. Det har apple ikke, for det er de for næringe til. Og man skal endelig ikke lave noget der bare tilnærmelsesvis ligner appels lort, for så sagsøger de sku en. Selv om de tabte 19 ud af de 20 retsager de for nylig kastede efter samsung. Hvis de brugte alt den tid de bruger på at sagsøger firmaer, på at lave hardware, havde deres telefoner måske bare været en smule konkurrence dygtig når de kom på gaden.

Så er der jo IOS, hvis man bare vil have de mest basale ting ud af den telefon, bliver man nød til at bryde garantien, og det er jo til at grine over. Og iTunes.............Suk.

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Er godt nok spændt på at se hvad hulen Apple har puttet i den..
    Det tog jo 6-9 måneder før "konkurrenterne" havde en smartphone på nogenlunde samme
    niveau som 4'eren.

Tror dog ikke de kan holde de andre bag sig lige så længe denne gang..
    Men glæder mig sgu alligevel. :D

Det er altså ikke rigtig det du sir der.
    Der var rigelig med telefoner der kom ud, selv før iphone4 der slog den med flere længder.
    Nexus One, Samsung Galaxy S er bare nogen af dem.

Apple kan ikke engang lave deres eget Hardware, det får de blandt andet Samsung og LG til.

Hvis du ikke skal bruge den til andet end internet sms og ringe, er det fuldstændigt åndsvagt at gi 4500-5500 kr for en iPhone 4 eller Galaxy S2. Hvis jeg var dig, ville jeg købe en HTC desire eller en Samsung Galaxy S.

Galaxy S'en er helt nede på 2400kr og det er en rigtig rigtig god telefon, hurtig internet browsing, god at skrive sms'er på, lyd mæssigt god ringe og tale kvalitet :)

http://www.mobilpriser.dk/mobi…nnement=med&abonnement=-3

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Update!
    Jeg fandt selv en guide til hvordan man flyttede kontakter fra iOS til S2'eren, og det er ultra nemt!
    Du smider din iPhone til iTunes, går ind under info, og beder den om at synkronisere alle kontakter til Google, og så synkroniserer du bare din iPhone.
    Derefter kan du gå ind under "Contacts" på S2'eren og sige "Merge with Google", og voila, så kommer alle dine kontakter frem på magisk vis! :)

Du lader til at kunne gøre det samme med kalendere osv., samme stede under info under din iPhone i iTunes. :9xo

Det er noteret. Mange tak for info! ;)

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Hehe, er også utroligt overrasket over vægten. Tog den ud af kassen, og tænkte "Åh nej, så vejer batteriet sikkert 100 gram". Og så er det bare et lille batteri der vejer lige så lidt som den jakke den får på :D

Tillykke med det nye legetøj :cheers: Jeg bliver gladere og gladere for min for hver dag der går 8)