Jeg har endu ikke oplevet at LG har lavet en god telefon.. Der er både masser af softwarefejl (som man nok kan se bort fra denne gang) og masser af hardwarefejl.. Så dem ville jeg personligt holde mig fra..
Omvendt synes jeg ikke iPhone 5s dårlige anodisering er særlig spændende..
Hvilke LG mobiler har du i realiteten prøvet?
Der er gået lang tid siden O2X fadæsen, og LG er kommet langt.
HW mæssigt er der ikke en finger at sætte på dem mer. De levere bla retina display til iPhones, og har en af de bedste hvis ikke den bedste skærm teknologi på markedet, og er teknologisk langt fremme i sko'ne.
Tror heller ikke på Google ville sætte deres ry og rygte på spil, med en producent er ikke kan levere varen.
Med hensyn software opdateringer er LG ikke de hurtigeste. Men da softwaren kommer direkte fra Google er det ikke noget at bekymre sig for, med hensyn til N4
Efter android har lanceret deres project butter med jelly bean kører android som en drøm.
Apple har også fået ridser i lakken bogstavlig talt, med deres iPhone5. Da utallige telefon havde mærker eller ridser i den, direkte fra farbrikken af. IOS mangler i den grad nyskabelse, da det stort set, ikke har ændret sig siden 2007.
Når det er sagt, vil jeg gerne sige, jeg ejer selv apple produkter, så det er ikke fordi jeg er apple hater, og deres pads finder man ikke bedre andre steder. Men på andre fronter savner jeg i den grad fornyelse.