Mange mennesker snakker om de gerne vil flytte til københavn. Men hvad siger Tweak?
OFF Topic: Min første Poll bær over med mig
EDIT: Bor i Kolding jeg er godt tilfreds.
Mange mennesker snakker om de gerne vil flytte til københavn. Men hvad siger Tweak?
OFF Topic: Min første Poll bær over med mig
EDIT: Bor i Kolding jeg er godt tilfreds.
er født og opvokset på bornholm, men har taget de sidste 7 år her i byen. Nyder at der er mulighed for lidt storbyliv, men stadig ikke længere væk end at man kan komme ud til naturen - så det bliver nok Kbh fremover
Ja, jeg har trang til det.. Godt jeg bor her..
jeg stemte nej godt tilfreds..
da jeg bor midt i sønderjylland og det er jeg nu meget glad for.. gad ik og bo inde i storbyen med alt den larm og traffik. men det er vel nogen man vender sig til..
Ved ikke helt hvad jeg skulle i København. Bor godt nok ude på landet nu (by med 8500 beboere), men regner med at flytte til Kolding inden længe, hvis det ikke bliver til et job i udlandet efter sommerferien.
Vil gerne flytte til en storby, men så skal det være i udlandet. Ellers kan det være det samme. Vil ikke flytte til en storby bare for at gøre det.
Bor i Esbjerg, som er alt for lille. Aalborg eller København er stederne jeg satser på!
Har boet de første 7 år i Kbh men bor nu Ærø som alt alt for bondeagtig.. Der er da ikke noget i vejen med den men jeg savner lidt Kbh's byliv..
Hehe jeg er vild med det. Bor på strøget selv.
Lige overfor Illum faktisk.
Tænker ikk så meget over det.
Er flyttet til Lyngby for 1½ år siden fra Sønderborg. Tæt på kbh men uden at være alt for hektisk
Bor sku dejligt herovre på lille Ærø.. men når jeg så får lyst til lidt storby, så besøger jeg bare min far som bor i vanløse.. vil ikke sige jeg har trang til det.. men det er da rart at være der en gang imellem
bor i køge det er sku fint nok det er en rimmelig størelse by og så det tager heller ikke så lang tid at komme til BKH
Er født og opvokset i Taastrup som er 18 km fra Kbh ca. men flytter nok til Roskilde snart, for det er også en fed by med gang i den og nogle af vennerne bor der, for i kbh er for meget smog imo, så Roskilde it is mne man skal jo aldrig sige aldrig...
Bor i Aalborg, og det er jeg såmænd også godt tilfreds med... Kan også være fordi det er mange år siden jeg sidst var i KBH...
Bliver nu også i Odense..
Hverken for stor eller for lille..
Og har alt hvad jeg skal bruge lige i nærheden..
Jeg er godt tilfreds med at bo her...
Hvis der bare ville ske lidt mere....
Men ellers tror jeg ikke vil jeg flytte til KBH hvis jeg skulle flytte til en storby....
bor i Tureby 12km syd fra køge... ca. 58km fra kbh..(det ligger på landet)^^ her er godt nok kedeligt men nyder pladsen før boede jeg i Hastrup(køge) og boede på 16kvm
så flyttede jeg på landet til 55-60kvm
Vil godt nok helst undgå at bo i KBH...
For dyre boligpriser, for meget vold, for meget larm, I could go on and on....
Så hellere noget lidt mindre - Århus kunne være passende.
QuoteOprindeligt indlæg af Recon_99
Vil godt nok helst undgå at bo i KBH...
For dyre boligpriser, for meget vold, for meget larm, I could go on and on....
Så hellere noget lidt mindre - Århus kunne være passende.
Nu kommer det jo så an på om du bor på Nørrebro eller Kronprinsessegade
bor lidt ude for kbh, og det er jeg godt tilfreds med