Indlæg af Grumme Gris

    Edit: Hvilken betydning har "class" for kortet? Jeg har nemlig fundet nogen på class 6 og 10, men ved ikke hvilken betydning det har
    Hej alle


    Glædelig jul.



    Skal have et nyt flashkort til mit kamera, men kender ikke så meget til kortene.


    Mit kamera understøtter SD og SDHC kort, men hvad er forskellen på typerne og hvad skal man vælge?


    Forslag til kort modtages gerne, min 16 gb


    mvh. Henrik

    Jeg håber ikke at det forholder sig sådan. Installerede win8 for lidt over en uge siden og nu tror jeg sgu at jeg vender tilbage til win7 i weekenden. Det er sgu for besværligt at køre med "metroen" Savner også at man kan tweake startsiden mere, så jeg kan tilpasse den til mine behov

    Hej


    Jeg har mistet billedet på DR Nu og nogle andre hjemmesider som bruger flash (ikke Youtube). Jeg har stadig lyd, men skærmen er sort. Jeg har forsøgt at opdatere Adobe flash, men det har ikke hjulpet.


    Normalt bruger jeg chrome, men har samme problem med Explorer


    Er der nogen som har en løsning?


    Fik løst problemet. Hardware acceleration var slået til i flash-playeren, da jeg fjernede fluebenet virkede det.

    Hej alle


    Jeg har tænkt mig at lave et infrarød webcam, så jeg har købt en Logitech C525. Men jeg er allerede løbet ind i problemer inden jeg har fået skilt l*** ad. De banditter fra Logitech har samlet kameraet uden synlige skruer. Så jeg håber at nogen af jer har erfaring med at skilde et Logitech kamera ad og kan give mig nogle fif.


    Kameraet ser således ud: [Blocked Image: http://labtechreviews.com/images/products/logitech-hd-webcam-c525-portable-hd-720p-video-calling-with-autofocus-large-164.jpg]

    Tak, for rådet, men jeg havde læst den og den hjalp ikke.


    Jeg har lige downloadet en trial af TotalMedia 5 og det virker perfekt og uden bøvl, så jeg tror bare at jeg skrotter mit PowerDVD.


    Med denne konklusion, siger jeg tak for hjælpen og lukker tråden.

    Jeg har lige haft samme problem.


    Jeg downloadede en OEM version på nettet og det virker uden problem. Og jeg holder med Renegger, jeg kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt, fordi man har jo købt licens til puteren og vel ikke harddisken, men jeg har ingen belæg for min påstand

    Hej allesammen


    Jeg har som forsøg prøvet at rippe en af mine Bluray med DVDFab 8 så disk ligger i to mapper på disk: nr 1 "BDMV" og nr. 2 "CERTIFICATE" og nu vil jeg gerne af spille den med PowerDVD 9, men det lykkes ikke helt. Jeg kan finde filen i BDMV-mappen, men PowerDVD afspiller ikke lyd eller undertekster.


    Jeg mener også at jeg tidligere, med succes har kunne afspille de rippede film direkte (via PD) fra WMC, men det kan jeg ikke længere, så nu bliver jeg nød til at gå manuelt ind og loade filen i PD. Er der nogen som har nogle er faring med PD, som kan hjælpe?

    Men jeg har forresten et bonus spørgsmål. Bag på bærbaren er der klistermærker over skruerne, og på dem står der at garantien bortfalder hvis jeg fjerner klistermærket. Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke må skifte harddisken uden af garantien bortfalder?


    Er der nogen som ved noget om det?

    Det tog lidt tid før min gamle hjerne fandt ud af hvad ssd stod for ;-)


    Jeg tror ikke at budgettet rækker til en ssd i en fornuftig størelse, så det bliver xt'erem fra Seagate. Tak for hjælpen

    Hej allesammen


    Jeg valgte at smide min bærbar på gulvet, og nu tror jeg at harddisk har valgt at straffe min ved at begå selvmord.


    Hvilken type harddisk skal jeg se efter når jeg leder efter ny disk? Min bærbar er en MSI GX640


    Jeg kan se at den nuværende er en 500 gb SATA, men har i forslag til producent eller en bedre model, så må I meget gerne sende et link


    Mvh Henrik

    Uha, det kan jeg godt gøre bedre. Min lillebror og jeg skulle at sætte en loftlampe op forleden. Vi kunne simpelthen ikke få den til at virke og efter 3 timer var vi grædefærdige og opgivende. Og naturligvis kommer vores "dumme" mor ind i stuen og minder os om at vi skal huske at tænde for lampen på den medfølgende fjernbetjening. Så står man der og ligner en idiot selvom man er udannet ingeniør :(

    Jeg regner med at jeg vil bruge mellem 7 og 9k, så jeg synes det er nogle spændende maskiner i forslår.


    Og nu skal det siges at det er ikke det mest avancerede CAD jeg laver mere. Det er mere blevet noget hygge noget, jeg laver på hjemmeputeren

    Hej alle


    Jeg tror at jeg skal have en bærbar i sted for at købe en ny stationær. Men hvilken skal man købe?


    Jeg skal bruge den til at spille lidt på, men det er ikke det jeg bruger den mest til, men vil dog gerne kunne spille fx. GTA IV


    Puteren skal primært bruges til at CAD, redigere RAW-billeder og surfe lidt.


    Hvor meget skal man give for sådan en satan? Kom gerne med forslag


    Hvad siger I til sådan en satan: Asus N61Ja