Indlæg af Pejsen

    Hej,


    Cisco Linksys WRT610N, ca. 1 år gammel, virker som den skal. Kører på dual-band net så kan både give internet til din smartphone på 2.4GHz nettet mens dine PC'ere eller MAC's nyder godt at køre på det mindre travlte 5GHz netværk.


    Routeren understøtter også netværksharddisk så du kan lave trådløs backup af dine enheder eller bare dele dine videoer, film, musik, billeder og dokumenter m.m. mellem dine computere/mac'er på netværket.


    Priside: 650 kr., men kom gerne med bud :-)



    Den kan godt sendes, men jeg vil anbefale afhentning og kontant betaling.


    Mvh
    Stefan



    ****SOLGT*****

    Hvis du har bare et alm. visa/dankort er maks hævegrænsen i automater pr. dag 2000 kr.


    og det er MAKS for alle automater. Du kan ikke bare køre rundt til forskellige automater og hæve mere..


    Du kan derimod med netbank overføre op til 150.000 kr. pr. dag uden at ringe ind og lave særaftale.

    Quote

    Originally posted by Kenny
    Det er fordi du er inde i BIOS = ingen belastning og man skal altså ikke være ked af at ens CPU er kold ;)


    Prøv at downloade coretemp og se hva den viser af temperatur med fuld belastning på CPU'en



    Der er faktisk en væsentlig belastning i BIOS. Hvis du er i tvivl så prøv at lad din egen stå i et par minutter og se temperaturen stige.

    Hej Tweakers


    Forsøger lige igen, efter en række uheldige forsøg med dårlige betalere.


    Det drejer sig om mine tøris containere der er lavet af Chilly1 i sin tid og anvender den
    kendte spiral i bunden af cylinderen for at fordele kulden.


    Nu er jeg flyttet i lejlighed er begyndt at studere m.m. så har ik tid til at lege mere :-( snøft


    De sælges til HBO over 500 kr.


    Det er vanvittigt billigt og der følger ALT i isolering med og mht. montering er dette ret nemt at tilpasse alle socket pga. et intelligent fastgørelsessystem.


    Mvh


    Pejsen


    Ps. billeder kan self uploades men jeg går ud fra at "kendere" (folk der overhovedet vil overveje et sådan køb her) udemærket ved hvad der er tale om.


    Jeg er evt. interesset i at bytte med diverse grafikkort.


    Ps. der er tale om en "fullsystem" til både GFX og CPU.

    Hejsa


    Det dersens smarte program lavet til Centrinoplatformen hvor man kan ændre multiplier og sætte voltages som man ønsker?!


    Ideelt til en bærbar der gerne vil have lidt mere batteritid.


    Hvad fanden er det nu det hedder?? :-)


    Mvh


    Stefan

    Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Som skrevet tidligere skal jeg lige ha' testet det, for sælger ikke noget der er halv defekt.


    I mellem tiden tænker jeg så lige over det du byder.


    Er du kommet nærmere en belsutning og virker kortet?

    Hej Henrik


    Jeg kan sgu se efter at have sat mig lidt ind i tingene igen og snakket med folk herinde fra at 400 kr. er alt for meget.


    Et std. R9800pro går jo for så lavt som 300 kr.


    Synes ikke helt det virker særlig fedt du samtidig prøver at prakke fragten på mig, når det i forvejen er ret dyrt.


    Er du villig til at gå ned i pris ?