Indlæg af D-Zs

    Hey med jer :)


    Jeg har lige købt Sony Ericsson Vivaz for 10 dage siden, men den lever ikke op til mine forventninger så skal sælge den igen, da TDC ikke vil tage den retur når den har været brugt.


    Jeg har brugt telefonen i 3 dage, så den er jo stadig helt ny. Der følger headset med og 8 GB kort med til. Farven er sort og den er ikke simlåst.


    Kameraet er super godt, jeg har taget et par billeder og optaget videoer og der er jeg imponeret af kvaliteten.


    Prisen er 2500 kr. eller evt. bytte med en iPhone 3G S 32/16 GB. Jeg bor i Roskilde.

    Hey jeg har selv SE W715, og jeg er super glad for den!


    Har brugt den dagligt på vej til og fra arbejde hele sidste år hvor jeg havde ca. 1 time hver vej. Jeg kunne nøjes med lade telefonen op 1-2 gange ugentligt på trods af at jeg altså hørte 2 timers musik dagligt + normal brug.


    Den er ret robust.
    Jeg har tabt et par gange uden at der er sket noget med den. Den har kun fået lidt mærker i hjørnerne, men det er jo klart når den lander på astfalt :) Desuden føles hele telefonen som helhed robust, og af god kvalitet.


    Der er rimelig god equalizer, med en del forprogrammeret musikstile, og så er der jo de super gode in-ear headphones som gengiver god dybde.


    Det eneste jeg savner, som jeg ikke er stødt på ved nogen anden telefon endnu, er muligheden for at sætte en sang i kø, som man kan i winamp. Du kan kun gøre dette hvis du hører direkte fra dit bibliotek men ikke fra en playliste.


    Jeg håber du kan bruge mit input til noget, ellers må du spørge og så skal jeg svare så godt jeg nu kan :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    Medmindre det er første oplag på modersproget, skal du ikke regne med de store moneter.


    Modersproget som i Dansk eller Tysk som forfatteren oprindeligt er. Er ret sikker på at det er første oplag for der står ikke at det er 2. oplag eller sådan... der står som sagt ikke andet end titel og forfatter og så forlagets navn. Jeg har uploaded nogle billeder for de interesserede :)
    http://s972.photobucket.com/albums/ae210/D-Zs/

    Ved det faktisk ikke... da mine forældre blev skilt delte de boet. De havde en masse bøger som de delte imellem sig, men denne her bog endte i min flyttekasse på en måde... har haft den liggende i snart 10 år uden at gøre noget ved det, så tænkte jeg ville hive den frem og se om den er noget værd, bogen altså ;) kunne jo være meget fedt :D

    Hey jeg kom i tanke om at jeg har en bog liggende af Luisa Mühlbach: "Frederik den store og hans hof".
    Den er fra 1858 og det ligner første oplag eller hvad man nu kalder det :) for der står intet på første side andet en titel og forfatter og forlaget navn.


    Tror i sådan en bog har nogen værdi? jeg har prøvet at google lidt og der fandt jeg en svensk side hvor man kan bestille en kopi for 750 kr. men tænker lidt at en original er mere værd?


    Nogen bogfreaks der har noget info?

    Hey :)


    Jeg har for nogle måneder siden formateret min computer og det gik fint, men så for nogle dage siden, fik jeg følgende fejlmelding ved opstart:


    "System boot failure, insert system disk and press enter"


    jeg tjekke om bios var sat op til at starte fra cd, det var den ikke. Den står til at boote fra harddisk, så det burde være i orden.


    Specs:


    AMD Athlon 64 3500+
    Asus A8N SLI Deluxe
    2 x Kingston 512Mb DDR PC3200
    Ati Radeon X850
    1 x Maxtor 6B200M0 200 GB SATA
    1 x Maxtor 6Y080M0 80 GB SATA
    1 x NEC DVD/RW ND-3520A


    Der kører Win XP Pro Dansk med Servicepack 3 på den lille harddisk.


    Har i nogle bud på hvad der kan være årsagen?

    Du kan bruge tricket med viskestykke og en hammer men du kan også købe isknusere til en fair pris. Tjek udvalget ud på den her side: BarShoppen
    De har også en masse andre ting som måske ku være gode at have i hjemmebaren :)


    Personligt bruger jeg et Shaker Tin og min stål muddler til at knuse isen med. Så bliver det groft og sviner ik så meget :)

    Det lyder som om han synger the girl is poison eller my mirror is poison... men det gav ik noget da jeg søgte på det.. og min mobil ku ik finde noget med trackID... men lyder som et okay track egentlig... så ville være fedt at høre det hele...

    Tillykke med det :) Overvejer selv at tage uddannelsen dog med speciale i Reklame, i Randers. Hvordan er selve studiet? har gennemført HHX sidste sommer så den er jo egentlig adgangsgivende. Men kan du sige lidt om selve studiet, er det meget teoretisk eller hvad?

    Jeg synes det var en okay koncert. Musikken var fed nok, men det var ikke Tiesto stilen... der var ikke så meget Trance som der plejer.


    Er skuffet over det manglende sceneshow, men der var godt nok heller ikke meget plads at gøre godt med. til gengæld var lyd og lys i topklasse, man kunne høre musikken over alt, og det var lige før man fik trykket sine ribben af den intense bas, så det var i orden.


    Jeg havde købe VIP billet og jeg var der lidt i 20, hvor dørene åbnede. Jeg må indrømme at det var meget dårligt håndteret af både Forum og det vagtselskab de havde valgt. Der var ÉN dør til VIP gæster, og ÉN vagt til at kropsvisitere, hvorimod man havde 4-5 døre til normale gæster! Det tog mig ca. 50 min. at komme ind, hvilket er under alt kritik! koncerten skulle jo have startet kl 21, så det var da altid noget at Tiësto først kom på langt senere, for ellers var der mange der havde misset en stor del af koncerten.


    Jeg synes ikke jeg fik særlig meget for min VIP billet andet end fri bar, som man så kan sige er fair nok, men når jeg sammenligner med min Super Vip billet til elements of life, hvor jeg både fik adgang til mad, en lounge hvor man kunne slappe lidt af, langt bedre toilet forhold og vigtigst af alt et VIP dansegulv lige foran scenen, så synes jeg at man skal holde det i Parken igen næste gang han kommer!


    Alt i alt havde jeg egentlig en fed nok aften for havde kæresten og min bedste ven med, men VIP levede ikke op til hvad jeg havde regnet med.